eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskZakup busa do 9 osób wykorzystywanego do dowozu dzieci do szkół oraz innych potrzeb realizowanych przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa do 9 osób wykorzystywanego do dowozu dzieci do szkół oraz innych potrzeb realizowanych przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730149777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lutomierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zkmlask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zkmlask.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b8c68fa-9b42-458a-859d-e10e841b8a4c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


świadczenia usług w zakresie zaspokajania potrzeb lokalnego transportu zbiorowego na obszarze gminy Łask i gmin, z którymi zawarto porozumienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup busa do 9 osób wykorzystywanego do dowozu dzieci do szkół oraz innych potrzeb realizowanych przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b8c68fa-9b42-458a-859d-e10e841b8a4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZKM.226.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nierejestrowanego wcześniej, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku 9-osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku. Homologacja Umożliwiająca rejestrację na terenie RP pojazdu 9- cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu osoby na wózku inwalidzkim. Dostosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych:
- możliwość przewozu pasażera na wózka inwalidzkim;
- najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego aluminiowe z powierzchnią antypoślizgową;
- szyny (uchwyty) mocujące wózek;
- trzy fotele w trzecim rzędzie z trzypunktowymi pasani bezpieczeństwa;
- komplet atestowanych pasów do wózka, pasy zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim;
- obniżony stopień wejściowy;
- oznakowanie pojazdu symbolem inwalida z przodu i z tyłu pojazdu;
Silnik i napęd:
- moc znamionowa min. 140 KM;
- pojemność nie mniejsza niż 1900 cm3;
- Norma emisji spalin : EURO6;
- rodzaj paliwa: diesel;
- skrzynia biegów manualna 6 biegowa;
- napęd przedni;
Układ hamulcowy:
- układ hamulcowy hydrauliczny;
- hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi;
- system ABS, ESP;
- System wspomagania nagłego hamowania;
- hamulec postojowy;
Bezpieczeństwo:
- wszystkie miejsca siedzące zaopatrzone w pasy bezpieczeństwa;
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera;
- czujnik parkowania z tyłu;
- system wykrywania zmęczenia kierowcy;
- sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa;
- inteligentny system rozpoznawania znaków drogowych;
- system kontroli pasa ruchu;
- wspomaganie układu kierowniczego;
- dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu;
- wykładzina podłogowa z przodu i tyłu;
- fotel kierowcy z podłokietnikiem;
- oświetlenie części pasażerskiej wyłączane centralnie;
- ściany boczne w części tylnej przeszklone;
- drzwi prawe w części tylnej odsuwane z szybą stałą;
- światła do jazdy dziennej LED;
- koło zapasowe pełnowymiarowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem;
- gaśnica, trójkąt, apteczka, zestaw narzędzi;
- centralny zamek sterowany pilotem;
- szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie;
- lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane o podwójnym polu widzenia;
- klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęły 4 oferty. Cena oferty najkorzystniejszej tj. Wykonawcy VIP CAR Sp. z o.o. ul. Pużaka 6, 45-273 Opole wynosi 191 265,00 zł brutto. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia wynosi 180 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191265,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.