eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.clo.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług pralniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6cc4bb6-cc4b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017955/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie kompleksowych usług pralniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/26/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440160 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych oraz wdrożenie radiowego systemu do identyfikacji asortymentu – systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunek rozładunek i transport bielizny.
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie polegające na wykonaniu usług w zakresie:
• odbioru, załadunku brudnej bielizny oraz dostawie i rozładunku czystej bielizny (transportem Wykonawcy);
• prania, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasowania, drobnych napraw krawieckich uszkodzonej bielizny będącej własnością Zamawiającego;
• wdrożenia systemu RFID UHF lub równoważnego oraz otagowania asortymentu prania będącego własnością Zamawiającego w ilości około 9500 szt.
• bieżącego tagowania asortymentu zakupionego przez Zamawiającego oraz uzupełnianiu brakujących tagów.
Zamawiający pod pojęciem systemu RFID UHF lub równoważny rozumie system który musi być kompatybilny z tagami, umożliwiający odczyt asortymentu posiadanego przez Zamawiającego. Musi działać w obecności metalu, cieczy i nie może mieć problemu z odczytem taga znajdującego się pośród innych przedmiotów
(w worku).

2. Zakres usługi oraz wytyczne:
Usługa musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności:

• Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych ludzi;
• Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 kwietnia 2005 r. w sprawie szkodliwych czynników biologicznych dla zdrowia w środowisku pracy oraz ochrony zdrowia pracowników zawodowo narażonych na te czynniki;
• Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
w pralniach i farbiarniach;
• Ustawy z dnia 09 października 2015 r. o produktach biobójczych

Terminy:
• wykonanie usługi prania bielizny szpitalnej, odzieży operacyjnej, odzieży barierowej, odzieży ochronnej personelu, odzieży techników, zasłon z parawanów, ręczników, koców, kołder, poduszek, granulatów, gąbek, sprzętu rehabilitacyjnego, podwieszek, ścierek, mopów, żaluzji, obrusów i alby – 24 godziny od godziny odbioru do godziny zwrotu, w takich ilościach w jakich został odebrany brudny poprzedniego dnia. Wykonawca będzie odbierał brudną bieliznę szpitalną 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty między godziną 7.00 a 7.30. Wymienione terminy nie dotyczą dni ustawowo wolnych od pracy, z zastrzeżeniem, że przerwa w świadczeniu usług pralniczych w dni ustawowo wolne od pracy nie może być dłuższa niż 48 godzin. Wypraną bieliznę Wykonawca dostarcza Zamawiającemu w następnym dniu między godziną 6.30 a 7.00 transportem Wykonawcy. Powyższy harmonogram może ulec zmianie z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego. O zmianie harmonogramu Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie.
• wykonanie usługi prania materacy – 72 godziny od godziny odbioru do godziny zwrotu materacy;
• w sytuacjach losowych (masowe przyjęcia) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w czasie nie dłuższym niż 6 godzin oraz zwiększenie częstotliwości odbioru brudnego prania i dowozu czystego do 2 razy w ciągu dnia.
Szacunkowa miesięczna ilość suchego prania wynosi – 7000 kg, w tym ok. 70 materacy
Szacunkowa ilość suchego prania w okresie realizacji zamówienia wynosi 84 000 kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy

39512000-4 - Bielizna pościelowa

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537264 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596156,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537264 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOM-MARG ZPCH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wrotom spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790010331

7.3.3) Ulica: Płk. Dąbka 16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537264 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-01 do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.