Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045159/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00051669/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWANIE I OPRACOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PREDEFINIOWANEGO NR 2,PN.„ZDROWY STYL ŻYCIA DZIECI I MŁODZIEŻY”,FINANSOWANEGO Z NMF FINANSOWEGO 2014-2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-952
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWANIE I OPRACOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PREDEFINIOWANEGO NR 2,PN.„ZDROWY STYL ŻYCIA DZIECI I MŁODZIEŻY”,FINANSOWANEGO Z NMF FINANSOWEGO 2014-20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14dbbd60-a9b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007434/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Działania edukacyjno-informacyjno-promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu predefiniowanego nr 2, pn. „Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu pn. „Zdrowie”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045159/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AFR.250.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335140,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć I- Moduł nr 1 Odżywianie i sport - przygotowanie i ocena programu szkoleniowego dotyczącego wyboru zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkach oraz opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych,4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 228407,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II- Moduł nr 3 Zdrowie psychiczne - opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych na temat wspierania rodziców i nauczycieli w pomaganiu dzieciom z problemami w zdrowiu psychicznym, opracowanie materiałów na stronę internetową oraz materiałów szkoleniowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 106732,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280941,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDDP spółka akcyjna Akademia Biznesu Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010088170
7.3.3) Ulica: Browary Warszawskie, Biura „Przy Warzelni”
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131280,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131280,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacją Polskiedzieci.Org
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961552064
7.3.3) Ulica: przy ulicy Fiołkowej 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131280,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.