eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Chełmiński"Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-015e8f00-ebcd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017715/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego: "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „ Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208858/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KD.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant nr 1820/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „ Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 150 fabrycznie nowych laptopów (komputerów przenośnych) wraz z oprogramowaniem niezbędnym do zdalnej pracy.
2. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiający przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, w szczególności w zakresie opisu elementów i parametrów dotyczących m.in.: wagi laptopa z zasilaczem nieprzekraczającej 2 kg, przekątnej ekranu min. 15,6 cali, matrycy z powłoką antyrefleksyjną, czytelnych znaków na klawiszach klawiatury, klawiatury z wydzielonym blokiem numerycznym, konieczności posiadania wbudowanego
w obudowie głośnika, mikrofonu i kamery oraz czasu pracy akumulatora nie mniejszej niż 6 h.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne parametry techniczne zawarto w załączniku nr 4 do niniejszej SWZ.
4. Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński.
O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 5 – dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko.
Odbiór dostarczonych laptopów nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia, szczegółowo określonymi w projekcie umowy.
5. Wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ;
2) Dostarczone laptopy muszą być takie same, tj. muszą pochodzić od tego samego producenta, mieć ten sam typ/model, być kompletne, fabrycznie nowe z uwzględnieniem aktualnych technologii, nieuszkodzone, sprawne technicznie, nieobciążone prawami osób trzecich.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone laptopy nie były używane, nie były elementem: pokazowym, serwisowanym, powystawowym, ekspozycyjnym, testowym lub zamiennym , nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia typu refurbished, poleasingowego, itp.
4) Rok produkcji laptopów nie może być starszy niż 2021;
5) Dostarczone laptopy muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta, zapakowane jednostkowo w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach producenta wraz z opisem co do ich zawartości oraz oznakowaniem symbolem CE;
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego egzemplarza sprzętu wraz z oprogramowaniem, odpowiednio kartę gwarancyjną oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim;
7) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.
6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych wymaganiach technicznych, spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w załączniku Nr 4 do SWZ i nie gorszego w zakresie jakości
i uwarunkowań.
Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli w SWZ bądź w załącznikach do SWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązanie równoważne. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności.
7. Wymagany minimalny okresu gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji, chyba że oferta Wykonawcy określa dłuższy okres rękojmi.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawie z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w zał. Nr 4 do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – minimalne parametry techniczne wskazał w pozycji „Pamięć operacyjna RAM: Min. 8GB, możliwość rozbudowy do 16GB, dwa sloty pamięci, w tym jeden wolny na przyszłą rozbudowę (nie dopuszcza się pamięci wlutowanych)”. Tak sformułowany zapis budzi wątpliwości w zakresie zapisu „nie dopuszcza się pamięci wlutowanych”.
Wątpliwości interpretacyjne tego zapisu stanowią niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wada postępowania – opis przedmiotu zamówienia nieprecyzyjnie określony, stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Jest on niejednoznaczny, co powoduje, że zaoferowany sprzęt nie jest porównywalny. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Zamawiający po unieważnieniu postępowania, planuje ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany opis przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.