eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Kompleksowy program dostępności komunikacyjnej obszarów osiedla Zachód etap II - rozbudowa ulicy Zauchy



Ogłoszenie z dnia 2021-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowy program dostępności komunikacyjnej obszarów osiedla Zachód etap II - rozbudowa ulicy Zauchy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.4.2.) Miejscowość: Słupsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233076

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00199588/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowej konstrukcji i nawierzchni drogi i skrzyżowania z ul. Jana Kiepury wraz z budową odwodnienia, oświetlenia i kanalizacji teletechnicznej drogi gruntowej Andrzeja Zauchy o długości 0,428 km, położonej na osiedlu mieszkaniowym Zachód w Słupsku. Na realizację przedmiotu zamówienia uzyskano Decyzją nr 183/2021 zezwolenie na realizację inwestycji drogowej.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych branży:
a) drogowej
b) sanitarnej,
c) elektrycznej,
d) teletechnicznej,
e) zieleni,
2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
3) opracowanie z zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
3. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest:
1) budowa drogi do szer. 5,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego,
2) budowa chodników o szerokości 2,0 ÷3,5m i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej,
3) budowa drogi rowerowej szer. 2,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego,
4) budowa parkingu,
5) budowa odwodnienia,
6) budowa oświetlenia drogi,
7) budowa kanalizacji teletechnicznej,
8) zagospodarowanie terenu zielenią,
9) zakup i montaż wiaty przystankowej,
10) oznakowanie pionowe i poziome.
4. UWAGA! Zamawiający w załączonej dokumentacji zmienił przedmiot zamówienia w zakresie:
1) nawierzchni parkingu, poprzez zastosowanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Eko-Bruk o grubości 8 cm,
2) średnic kanałów kanalizacji deszczowej w następujący sposób:
a) montaż kanałów z rur PVC łączonych na wcisk, o średnicy 400 mm zamiast 200 mm (dł. 21 m),
b) montaż kanałów z rur PVC łączonych na wcisk, o średnicy 800 mm zamiast 500 mm (dł. 461 m),
W przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SWZ zapisy dot. ww. elementów są prawidłowe, tj. zgodne ze zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego.
5. UWAGA! Należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku system sterowania Reva Siled - SILED CMS. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w punkcie 5.1.6.11. Projektu Wykonawczego - Podstawowe funkcje systemu, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, monitorowania, alarmowania, sterowania oraz konfigurowania.
6. Realizacja zadania jest dofinansowana ze środków budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pod nazwą "Program na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024.
7. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
9. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Inspektora Nadzoru materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania będą przewiezione na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Inspektor Nadzoru sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
10. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
12. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
14. W ramach udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot Umowy w zakresie zieleni należy wykonać:
1) podlewanie - 30 razy w sezonie wegetacyjnym,
2) pielenie chwastów w skupinach roślin - 6 razy w sezonie,
3) nawożenie - jeden raz wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych,
4) usuwanie odrostów korzeniowych i "dzików", przycięcie koron drzew przycięcie krzewów i bylin - 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
5) kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz palików - 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
6) wysiew nawozów oraz dosiew trawy - 1 raz w sezonie,
7) koszenie trawników - 6 razy w sezonie,
8) bieżąca wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin.
Każdorazowe rozpoczęcie prac należy uzgodnić z Zamawiającym.
W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do usuwania wad poprzez nieodpłatne uzupełnienie - wymianę roślin obumarłych, nie rokujących szans na przeżycie lub uszkodzonych np. przez szkodniki itp. z wyłączeniem przypadków spowodowanych nieprzewidywalnymi okolicznościami jak kradzież, klęska żywiołowa. Materiał roślinny w okresie udzielonej gwarancji winien być utrzymywany w stanie nie pogorszonym od momentu posadzenia, posiadać cechy i wygląd charakterystyczny dla danego gatunku i odmiany oraz zachowywać żywotność minimum w 80% rośliny (w przypadku drzew minimum 80% objętości korony).
15. Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe z wysięgnikami.
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
17. W przypadku rozbieżności między STWiORB a projektem Wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest Projekt Budowlany.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie pn. „Kompleksowy program poprawy dostępności komunikacyjnej obszarów osiedla Zachód etap II - rozbudowa ulicy Zauchy” nie jest zamówieniem dużym i stanowi jedność pod względem formalno-prawnym. Przy tak niewielkim zakresie robót Wykonawca z sektora MŚP nie będzie miał trudności z jego całościowym wykonaniem, tym samym brak podziału nie ograniczy możliwości jego ubiegania się o zamówienie i nie naruszy konkurencji. Jednocześnie wykonanie robót przez jednego wykonawcę pozwoli na optymalizację procesu budowlanego oraz umożliwi koordynację prac branżowych w celu możliwie szybkiej realizacji robót. Przy podziale skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części / branże tak małego zamówienia utrudniłoby spójność prac i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu robót pod względem jakości, terminowości i zwiększonych kosztów realizacji, co może spowodować trudności w rozliczeniu zadania inwestycyjnego oraz wydłużyć czas ograniczeń i utrudnień uciążliwych dla mieszkańców i kierowców osiedla i miasta. Brak podziału poszczególnych z nich nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom, tym samym nie naruszy konkurencji.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
21. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowej konstrukcji i nawierzchni drogi i skrzyżowania z ul. Jana Kiepury wraz z budową odwodnienia, oświetlenia i kanalizacji teletechnicznej drogi gruntowej Andrzeja Zauchy o długości 0,428 km, położonej na osiedlu mieszkaniowym Zachód w Słupsku. Na realizację przedmiotu zamówienia uzyskano Decyzją nr 183/2021 zezwolenie na realizację inwestycji drogowej.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych branży:
a) drogowej
b) sanitarnej,
c) elektrycznej,
d) teletechnicznej,
e) zieleni,
2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
3) opracowanie z zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
3. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest:
1) budowa drogi do szer. 5,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego,
2) budowa chodników o szerokości 2,0 ÷3,5m i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej,
3) budowa drogi rowerowej szer. 2,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego,
4) budowa parkingu,
5) budowa odwodnienia,
6) budowa oświetlenia drogi,
7) budowa kanalizacji teletechnicznej,
8) zagospodarowanie terenu zielenią,
9) zakup i montaż wiaty przystankowej,
10) oznakowanie pionowe i poziome.
4. UWAGA! Zamawiający w załączonej dokumentacji zmienił przedmiot zamówienia w zakresie:
1) nawierzchni parkingu, poprzez zastosowanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Eko-Bruk o grubości 8 cm,
W przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SWZ zapis dot. ww. elementu jest prawidłowy, tj. zgodny ze zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego.
5. UWAGA! Należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku system sterowania Reva Siled - SILED CMS. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w punkcie 5.1.6.11. Projektu Wykonawczego - Podstawowe funkcje systemu, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, monitorowania, alarmowania, sterowania oraz konfigurowania.
6. Realizacja zadania jest dofinansowana ze środków budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pod nazwą "Program na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024.
7. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
9. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Inspektora Nadzoru materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania będą przewiezione na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Inspektor Nadzoru sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
10. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
12. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
14. W ramach udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot Umowy w zakresie zieleni należy wykonać:
1) podlewanie - 30 razy w sezonie wegetacyjnym,
2) pielenie chwastów w skupinach roślin - 6 razy w sezonie,
3) nawożenie - jeden raz wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych,
4) usuwanie odrostów korzeniowych i "dzików", przycięcie koron drzew przycięcie krzewów i bylin - 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
5) kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz palików - 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
6) wysiew nawozów oraz dosiew trawy - 1 raz w sezonie,
7) koszenie trawników - 6 razy w sezonie,
8) bieżąca wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin.
Każdorazowe rozpoczęcie prac należy uzgodnić z Zamawiającym.
W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do usuwania wad poprzez nieodpłatne uzupełnienie - wymianę roślin obumarłych, nie rokujących szans na przeżycie lub uszkodzonych np. przez szkodniki itp. z wyłączeniem przypadków spowodowanych nieprzewidywalnymi okolicznościami jak kradzież, klęska żywiołowa. Materiał roślinny w okresie udzielonej gwarancji winien być utrzymywany w stanie nie pogorszonym od momentu posadzenia, posiadać cechy i wygląd charakterystyczny dla danego gatunku i odmiany oraz zachowywać żywotność minimum w 80% rośliny (w przypadku drzew minimum 80% objętości korony).
15. Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe z wysięgnikami.
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
17. W przypadku rozbieżności między STWiORB a projektem Wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest Projekt Budowlany.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie pn. „Kompleksowy program poprawy dostępności komunikacyjnej obszarów osiedla Zachód etap II - rozbudowa ulicy Zauchy” nie jest zamówieniem dużym i stanowi jedność pod względem formalno-prawnym. Przy tak niewielkim zakresie robót Wykonawca z sektora MŚP nie będzie miał trudności z jego całościowym wykonaniem, tym samym brak podziału nie ograniczy możliwości jego ubiegania się o zamówienie i nie naruszy konkurencji. Jednocześnie wykonanie robót przez jednego wykonawcę pozwoli na optymalizację procesu budowlanego oraz umożliwi koordynację prac branżowych w celu możliwie szybkiej realizacji robót. Przy podziale skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części / branże tak małego zamówienia utrudniłoby spójność prac i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu robót pod względem jakości, terminowości i zwiększonych kosztów realizacji, co może spowodować trudności w rozliczeniu zadania inwestycyjnego oraz wydłużyć czas ograniczeń i utrudnień uciążliwych dla mieszkańców i kierowców osiedla i miasta. Brak podziału poszczególnych z nich nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom, tym samym nie naruszy konkurencji.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
21. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-18 10:00

Po zmianie:
2021-10-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-18 10:15

Po zmianie:
2021-10-20 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-16

Po zmianie:
2021-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.