Og³oszenie z dnia 2022-06-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00295749/01 - Wynik z dnia 2022-08-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa miejskiej sieci ¶wiat³owodowej 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 869 62 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.cui.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
wdra¿anie i utrzymanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej , w tym infrastruktury telekomunikacyjnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa miejskiej sieci ¶wiat³owodowej 2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57d2713e-f6dc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00233005
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028282/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Budowa miejskiej sieci ¶wiat³owodowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.cui.bialystok.pl/zamowieniapubliczne/zaprojektowanie-i-budowa-miejskiej-sieci-swiatlowodowej-2022.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP-u (https://epuap.gov.pl/wps/portal).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz w Regulaminie ePUAP dostêpnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy, o których mowa w pkt 2,wynosi 150MB. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), w jednym ze wskazanych formatów danych: .pdf, .doc, .docx. Rekomendowany przez Zamawiaj±cego format plików to .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów kompresji: .zip, .7Z. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ inne formaty danych, a tak¿e inne formaty kompresji spo¶ród formatów okre¶lonych w Za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), zwanego dalej rozporz±dzeniem KRI, przy czym Wykonawca powinien przygotowaæ dokument elektroniczny z uwzglêdnieniem definicji pisemno¶ci zawartej art. 7 pkt 16 ustawy Pzp oraz § 10 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Warszawskiej 13 lok. 7U, 15-062 Bia³ystok, adres e-mail: cui@cui.bialystok.pl, tel. (85) 869 6283, reprezentowane przez Dyrektora Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku. 2. Mo¿e Pan/ Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy rozporz±dzenia 2016/679 z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych, kieruj±c korespondencjê na adres e-mail: iod@cui.bialystok.pl lub pod numerem telefonu: (85) 869 6201. 3. Pani/ Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³aniem przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 rozporz±dzenia 2016/679. 4. Pani/ Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym zawarciem oraz realizacj± umowy na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679. 5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym na podstawie umowy: podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê serwisow±. 6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa. 7. Podanie przez Pani±/ Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, wymagane przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – konieczne do wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny w celu zawarcia i realizacji umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi wziêcie udzia³u z postêpowaniu, zawarcie umowy. 8. Posiada Pani/ Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 9. Administrator informuje, ¿e przepisy Prawa zamówieñ publicznych ograniczaj± prawo do skorzystania: 1) ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 rozporz±dzenia 2016/679), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Prawem zamówieñ publicznych; 2) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 rozporz±dzenia 2016/679), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 10. Posiada Pani/ Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych Pani/ Pana dotycz±cych, narusza przepisy prawa. 11. Podane przez Pani±/ Pana dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy oraz do zakoñczenia okresu obejmuj±cego przedawnienie roszczeñ; przez okres realizacji sprawy oraz prawnie ustalony okres archiwizacji, tj. przez 10 lat od przekazania do archiwum zak³adowego a po tym okresie zostan± poddane ocenie przydatno¶ci przez Archiwum Pañstwowe. 12. Pani/ Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.25.2022.AA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie po³±czeñ ¶wiat³owodowych miêdzy wêz³ami sieci ¶wiat³owodowej oraz pod³±czenie sterowników sygnalizacji ¶wietlnej i kamer monitoringu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno - u¿ytkowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32430000-6 - Rozleg³a sieæ komputerowa
32562200-2 - ¦wiat³owodowe kable telekomunikacyjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, gdzie 1 % = 1 pkt:
1) cena oferty (KC) – waga kryterium 60 %
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wg nastêpuj±cego wzoru:
Ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt, gdzie:
Comin – najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta mo¿e otrzymaæ w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 60 pkt.
2) termin gwarancji (G) - waga kryterium 40%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium termin gwarancji (G) w nastêpuj±cy sposób:
Termin gwarancji: 5 lat - liczba punktów 0, 6 lat - 20 pkt, 7 lat - 40 pkt.
2. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów w ww. kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert (o ile zosta³y wskazane), Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
6. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
7. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w celu spe³nienia warunku Wykonawca powinien wykazaæ realizacjê, w ostatnich 5 latach, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówieñ, polegaj±cych na wykonaniu po³±czeñ ¶wiat³owodowych, ka¿de zamówienie o warto¶ci min. 150 000,00 z³ brutto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców.2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Przepisy pkt 2, 4 i 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w pkt 2, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 2 500,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: „Wadium – CUI-VII.271.1.25.2022.AA”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na wskazanym rachunku bankowym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu ORYGINA£ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA - wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej winno wskazywaæ wprost na mo¿liwo¶æ zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców.2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Przepisy pkt 2, 4 i 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w pkt 2, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w zakresie terminu zakoñczenia realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu jej zakoñczenia, nast±piæ mo¿e wy³±cznie w sytuacjach wskazanych w projekcie umowy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu w stosunku do za³o¿eñ i rozwi±zañ projektowych PFU nast±piæ mo¿e wy³±cznie w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w przypadku ograniczenia zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli oka¿e siê, ¿e niektóre elementy robót bêd± zbêdne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego – jednak nie wiêcej ni¿ o 80% zakresu umowy;
2) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji;
3) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
4) wyst±pienia warunków na terenie budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub obiektów budowlanych;
5) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa;
6) z uwagi na interes spo³eczny, poprawê bezpieczeñstwa, przyczyny technologiczne lub techniczne o obiektywnym charakterze.
4. Je¿eli wskutek okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3, zachodzi konieczno¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawca powinien przed³o¿yæ do akceptacji Zamawiaj±cego kalkulacjê cen jednostkowych robót nie wy¿szych od ¶rednich cen publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud obowi±zuj±cych w miesi±cu, w którym kalkulacja jest sporz±dzana oraz nak³adów rzeczowych okre¶lonych w katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.
5. Zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót bêd± dokonywane pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nienia warunków wskazanych w § 12 umowy, a w szczególno¶ci po uregulowaniu zobowi±zañ Wykonawcy wobec podwykonawcy.
6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 – 5, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
Szczegó³owe zapisy - zgodnie z za³. Nr 2 do SWZ - Projekt umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. --
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia wynosi 5 miesiêcy, jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 20 grudnia 2022 r.INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej w ramach projektu Politechniczna Sieæ VIA CARPATIA, numer umowy MEiN/2022/DPI/2577 z dnia 27.10.2022 r. - ZK-DZP.262.41.2025
- Postêpowanie na organizacjê wyjazdów studyjnych krajowych
- ¦wiadczenie specjalistycznej us³ugi logopedycznej w ramach stanowiska Logopeda
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestycji pn. Budowa Muzeum B³ogos³awionego Ksiêdza Jerzego Popie³uszki
- "¦wiadczenie specjalistycznej us³ugi psychologicznej w ramach stanowiska Psychologa"
- Zaprojektowanie i wybudowanie stacji transformatorowej 2 - komorowej o mocy transformatora olejowego do 1 000 kVa, przy³±czy i linii SN i nN na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova S.A.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków Zak³adu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wroc³awska 15 w Twardogórze
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kot³owni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aran¿acja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowê sieci kanalizacyjnej i wodoci±gowej w miejscowo¶ci Wierzchowisko wraz z przebudow± drogi oraz budow± chodnika
- Robota budowlana polegaj±ca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddzia³u Urologii COZL oraz pomieszczeñ przyleg³ych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Modernizacja budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kie³piñskiej
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Krzepicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
wiêcej: Rozleg³a sieæ komputerowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.