eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH W GMINIE WOLIN,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH W GMINIE WOLIN,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512 186 788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH W GMINIE WOLIN,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-646ba830-e435-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062054/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowych w gminie Wolin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający podjął decyzję o zleceniu realizacji przedmiotowego zamówienia osobie prawnej - Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 2D, 72- 510 Wolin, dalej „MPGK Sp. z o.o." gdyż spełnione są łącznie warunki zastosowania art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) Zamawiający Gmina Wolin sprawuje nad MPGK Sp. z .o.o. kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej.
b) Ponad 90 % działalności MPGK Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Wolin, sprawującą nad nią kontrolę,
c) W MPGK Sp. Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Poprzez powierzenie realizacji zadania MPGK Sp. z o.o. zostaną spełnione w sposób optymalny cele przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023.HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH W GMINIE WOLIN, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z Projektami budowlanymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, Zaproszeniem do negocjacji oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:

Zadanie nr 1: BUDOWA ROZDZIELCZEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA ODCINKU WARTOWO-SIEROSŁAW
Zadanie nr 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA ODCINKU WISEŁKA-ŻÓŁWINO -DOMYSŁÓW

3. Opis techniczny poszczególnych zadań:

3.1. Zadanie nr 1: BUDOWA ROZDZIELCZEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA ODCINKU WARTOWO-SIEROSŁAW
Zakres robót obejmuje:
1) roboty pomiarowe,
2) wykonane wykopów liniowych,
3) montaż rurociągów,
4) wykonanie przewiertów sterowanych,
5) montaż hydrantów pożarowych naziemnych, zasuw odcinających oraz studni wodomierzowej,
6) zasypanie wykopów wraz z odpowiednim zagęszczeniem gruntu,
7) roboty odtworzeniowe nawierzchni.

Podstawowe parametry techniczne:
a) rurociąg wodociągowy DN 160 (PE-RC Tytan SDR 11 PN 16) – 4293,34mb,
b) hydranty pożarowe DN 100 – 4 szt.,
c) studnia wodomierzowa – 1 szt.

3.1.1. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzi:
a) Projekt budowlany w zakresie budowy rozdzielczej sieci wodociągowej
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
c) Przedmiar robót
2) Projektowane Postanowienia Umowy


3.2. Zadanie nr 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA ODCINKU WISEŁKA-ŻÓŁWINO -DOMYSŁÓW,

Zakres robót obejmuje:
1) roboty pomiarowe,
2) wykonane wykopów liniowych,
3) montaż rurociągów,
4) wykonanie przewiertów sterowanych,
5) montaż hydrantów pożarowych naziemnych, zasuw odcinających oraz studni wodomierzowych,
6) zasypanie wykopów wraz z odpowiednim zagęszczeniem gruntu,
7) roboty odtworzeniowe nawierzchni.

Podstawowe parametry techniczne:
a) rurociąg wodociągowy DN 160 (PE-RC Tytan SDR 11 PN 16) – 2843,90mb,
b) rurociąg wodociągowy DN 110 (PE-RC Tytan SDR 11 PN 16) – 1767,7 mb,
c) rurociąg wodociągowy DN 90 (PE-RC Tytan SDR 11 PN 16) – 344,1 mb,
d) hydranty pożarowe DN 100 – 4 szt.,
e) hydranty pożarowe DN 80 – 12 szt.,
f) studnie wodomierzowe – 3 szt.
3.2.1. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzi:
a) Projekt budowlany w zakresie budowy rozdzielczej sieci wodociągowej
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
c) Przedmiar robót
2) Projektowane Postanowienia Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5154376,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5154376,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 384643387

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2D

7.3.4) Miejscowość: Wolin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5154376,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.