eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskBudowa żłobka w miejscowości Giedlarowa



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w miejscowości Giedlarowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab890f59-b421-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka w miejscowości Giedlarowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab890f59-b421-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041096/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Projekt i budowa żłobka w Giedlarowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4188473,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa żłobka w miejscowości Giedlarowa”– dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zadanie obejmuje budowę budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą w systemie zaprojektuj i wybuduj na dz. ew. 1151/2 w miejscowości Giedlarowa, gm. Leżajsk.
3. Zakres prac w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą w szczególności: projekt koncepcyjny, projekt budowlany, projekt wykonawczy obejmujący wszystkie branże,
b) przygotowanie dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
Wykonawca w ciągu 7 od dnia uzyskania decyzji pozwolenia na budowę przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji projektowej w szczególności:
• projekt budowlany w tym: projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany (oryginał lub kserokopię opieczętowanej przez Starostwo Powiatowe w Leżajsku dokumentacji projektowej), projekt techniczny,
• projekt wykonawczy.
c) zarejestrowanie dziennika budowy
d) złożenie zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych do powiatowego inspektoratu nadzoru budowlanego,
e) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zakończenia budowy
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy,
g) Likwidacja/demontaż murów po starym budynku wraz z jego utylizacją
h) Roboty ogólnobudowlane:
 Roboty przygotowawcze i ziemne,
 Roboty betonowe,
 Roboty murowe z pustaków ceramicznych/betonu komórkowego
 Konstrukcja i pokrycie dachu,
 Izolacje,
 Posadzki, warstwy podbudowy,
 Tynki wewnętrzne i okładziny,
 Stolarka okienna i drzwiowa,
 Roboty pozostałe,
 Elewacja,
 Zagospodarowanie terenu.
i) Roboty przyłączeniowe
 Przyłącze wodociągowe,
 Przyłącze kanalizacji sanitarnej
j) Instalacje sanitarne:
 Instalacja wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją
 Instalacja kanalizacji sanitarnej
 Odprowadzenie wód opadowych z połaci dachu oraz terenu utwardzonego do projektowanych studni chłonnych lub skrzynek chłonnych
 Instalacja centralnego ogrzewania
 Instalacja p.poż.
 Instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją
 Instalacja solarna
 Instalacja gazowa, kotłownia gazowa, detekcja gazu
k) Instalacje elektryczne:
 Instalacja elektryczna oświetleniowa wewnętrznego i zewnętrznego, gniazd wtykowych, oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne
 Instalacja teletechniczna/multimedialna (rzutnik z ekranem, sieć internetowa LAN)
 Instalacja odgromowa
 Instalacja fotowoltaiczna
 instalacja połączeń wyrównawczych,
 instalacja video domofonowa
 instalacja antywłamaniowa
 instalacja monitoringu wizyjnego
 instalacja systemu sygnalizacji pożaru
 instalacja oddymiania (o ile wymagana)
 Instalacja telewizyjna DVB-T, DVB-S

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4. W budynku należy zapewnić dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych wejściem głównym bezpośrednio z poziomu terenu przyległego do budynku, bezprogowe przechodzenie pomiędzy pomieszczeniami, toaletę dla osób niepełnosprawnych, zamontowanie drzwi do pomieszczeń ogólnodostępnych o szerokości min. 90 cm w świetle skrzydła otwartego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4689000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4942140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4942140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marmir s.c. Marek Ziemniak i Mirosław Sabat (pełnomocnik: Marek Ziemniak – MARMIR)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mirosław Sabat – MARMIR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180530818

7.3.4) Miejscowość: Nowy Kamień

7.3.5) Kod pocztowy: 36-053

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4942140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.