eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 561 76 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgsp.ezamawiajacy.pl/pn/apoz/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3209612d-9b48-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00278413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów komunalnych, nieczystości stałych i płynnych pochadzących z obiektów Apoż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/45/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest usługa odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej:
1.1. Siedziby głównej Akademii w Warszawie zlokalizowanej przy ulicach J. Słowackiego 52/54, Siemiradzkiego 2 oraz Domu Studenckiego zlokalizowanego przy ul. Falęckiej 9/11.
1.2. Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. gen. W. Thommee 16.
1.3. Przeciwpożarowej Bazy Leśnej Akademii Pożarniczej w Zamczysku Nowym (gm. Leoncin, woj., mazowieckie).
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Z uwagi na miejsca świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz rodzaj odpadu lub nieczystości postępowanie podzielone jest na pięć części:
Cześć nr 1: Odbiór odpadów szczegółowo określonych w OPZ z obiektów znajdujących się w Warszawie przy ulicach: Słowackiego 52/54, Siemiradzkiego 2, Falęckiej 9/11.
Część nr 2: Odbiór odpadów szczegółowo określonych w OPZ z Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa w Nowym Dworze Mazowieckim.
Część nr 3: Odbiór nieczystości płynnych szczegółowo określonych w OPZ z Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa w Nowym Dworze Mazowieckim.
Część nr 4: Odbiór odpadów szczegółowo określonych w OPZ z Przeciwpożarowej Bazy Leśnej w Zamczysku Nowym w gminie Leoncin.
Część nr 5: Odbiór nieczystości płynnych szczegółowo określonych w OPZ z Przeciwpożarowej Bazy Leśnej w Zamczysku Nowym w gminie Leoncin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240885,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404152,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240885,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ Wojciech Byśkiniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180094315

7.3.3) Ulica: Arkuszowa 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240881,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W zakresie części 2
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 2
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 2
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 31 752,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 51 840,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51 840,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ Wojciech Byśkiniewicz ul. Arkuszowa 43 01-934 Warszawa NIP 1180094315 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 13-02-2024
8.2 Wartość umowy: 51840,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące

W zakresie części 3
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 3
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 3
1.7 Liczba ofert zawierających rażąco niską cen e lub koszt: 0
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 10 692,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 31 752,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10 692,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o. ul. Płochocińska 29 03-044 Warszawa NIP 1180042784 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 22-02-2024
8.2 Wartość umowy: 10692,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące

W zakresie części 4
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 1
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 1
1.7 Liczba ofert zawierających rażąco niską cen e lub koszt: 0
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 45 036,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 45 036,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45 036,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ Wojciech Byśkiniewicz ul. Arkuszowa 43 01-934 Warszawa NIP 1180094315 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 13-02-2024
8.2 Wartość umowy: 45 036,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące

W zakresie części 5
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 3
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 3
1.7 Liczba ofert zawierających rażąco niską cen e lub koszt: 0
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 32 076,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 95 256,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32 076,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o. ul. Płochocińska 29 03-044 Warszawa NIP 1180042784 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 22-02-2024
8.2 Wartość umowy: 32 076,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.