Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00156201/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia z cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej, działu IT i pracowników Starostwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525888300
1.5.8.) Numer faksu: 525888240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatmogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10770301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia z cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej, działu IT i pracowników Starostwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-784bd658-b64c-44ed-bfc7-860e86b9fea1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029125/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenia z cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej, działu IT, działu ochrony danych osobowych i pracowników Starostwa wraz z testami socjotechnicznymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” nr FERC.02.02-CS.01- 001/23 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytetu II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32366,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech cyklów szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa. Czas szkolenia dla każdej z grup to około 2h, ze względu na to, że szkolenia odbywają się w godzinach pracy uczestników. Wymagana będzie lista obecności uczestników szkolenia potwierdzona podpisem osoby prowadzącej szkolenie (po każdym odbytym szkoleniu).
I szkolenie ma odbyć się w kwietniu 2025 r. dla 4 grup (kadra zarządzająca – 1 grupa, dział IT – 1 grupa, pracownicy – 2 grupy)
II szkolenie ma odbyć się we wrześniu 2025 r. dla 4 grup (kadra zarządzająca – 1 grupa, dział IT – 1 grupa, pracownicy – 2 grupy)
III szkolenie ma odbyć się w lutym/marcu 2026 r. dla 4 grup (kadra zarządzająca – 1 grupa, dział IT – 1 grupa, pracownicy – 2 grupy).
Razem 3 szkolenia w powyższych terminach, każde szkolenie po 4 grupy. Łącznie 12 szkoleń w ramach umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający m.in. parametry techniczne, jakościowe, stanowi załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doering & Partnerzy spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792735140
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 5
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOERING & PARTNERZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOERING & PARTNERZY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Remont drogi powiatowej nr 2462C Gaj - Wysoki Most - gr. woj. (Mlecze) na długości 1,325 km
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku w Mogilnie
- Budowa drogi dla pieszych (chodnika) w ciągu drogi powiatowej nr 2416C Mogilno - Stawiska - gr. woj. w m. Mogilno ul. Wybudowanie od km 0+003 do km 0+583
- Remont poradni POZ w Mogilnie
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wizyt studyjnych dla uczniów z ZST-W w Trzcianie"
- "Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej" dot. realizacji przedsięwzięcia "Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów online pn. "Ekspansja zagraniczna firm z województwa lubelskiego" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- "Przeprowadzenie kursów dla uczniów z ZSTiO w Limanowej, ZS nr 1 w Limanowej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZSP w Mszanie Dolnej".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Stylizacja paznokci metodą żelową"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.