Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532421008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M.Skłodowskiej - Curie 23
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pczszpitalkluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/PostepowaniaZamawiajacego/Details?przetargId=93e08be8-9e6b-4299-89b8-c9693272f29b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot Leczniczy S.A.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-724df3fb-aea0-420a-a654-81c98309e9bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/2025/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 790474,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych 1. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 42242 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 305086,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 119687,6 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33141200-2 - Cewniki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 3769,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 5963,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 25758,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 13392,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 7458,05 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 78111 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 50397,55 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 28284,12 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 73265,04 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Ilość oraz rodzaj asortymentu zostały określone w załączniku: formularz asortymentowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
4.5.5.) Wartość części: 37059,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42950,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42950,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285065,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285065,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4630,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4630,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30189,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30189,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca na wystąpieniu problemów technicznych. Z uwagi na nie możność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24983,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24983,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Modernizacja kotłowni w Zakladzie Opiekuńczo-Leczniczym w Wołczynie II postępowanie
- "Remonty dróg powiatowych Powiatu Kluczborskiego z podziałem na 2 zadania (części)"
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, probówek oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawa sprzętu i akcesoriów do leczenia spastyczności z zastosowaniem pompy baclofenowej
- 105/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa osprzętu do koagulacji oraz narzędzi chirurgicznych i do zabiegów laparoskopowych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/16 TP/2025
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.