eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceModernizacja pracowni w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172228900

1.5.8.) Numer faksu: 172228571

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spropczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.spropczyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pracowni w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce8379cc-1d19-43d9-a535-2b4f5c0335a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048649/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja pracowni w ramach projektu poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko – sędziszowskim z podziałem na 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1433113,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296970,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - modernizacyjne w pracowniach Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Ropczycach
1) Zakres prac obejmuje wykonanie modernizacji pracowni zgodnie z dokumentacją techniczną, zakresem prac i przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 9 do SWZ.
Zakres robót.
Pracownia STEAM (20)
1. Uzupełnienie do 5% parkietu
2. Mechaniczne cyklinowanie parkietu
3. Trzykrotne lakierowanie parkietu
4. Wymiana listew przyściennych
5. Demontaż boazerii ze ścian
6. Wykonanie tynków w miejscu likwidowanej boazerii
7. Przygotowanie ścian i sufitu pod malowanie, poszpachlowanie nierówności
8. Malowanie lamperii do wys. 1,6 m
9. Dwukrotne malowanie ścian i sufitu
10. Wymiana kratki wentylacyjnej
7. Wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego
a. podtynkowe gniazda wtyczkowe
b. włącznik
c. gniazda internetowe
12. Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe natynkowe ledowe
Parametry opraw oświetleniowych:
a. typ: LED 600x600, sufitowa,
b. moc – min. 36W
c. natężenie światła – min. 4500 lm,
d. barwa światła: 4000 K.

Pracownia fizyki (17)
1. Demontaż istniejącego parkietu
2. Demontaż elementów „ślepej podłogi”
3. Ułożenie płyt styropianowych 2 x 10 cm
4. Wykonanie wylewki perlitowej gr. 6 cm
5. Ułożenie parkietu
6. Szlifowanie i trzykrotne lakierowanie parkietu
7. Wykonanie ścianki z płyt g-k na stelarzu metalowym
8. Szpachlowanie wszystkich ścian
9. Szpachlowanie sufitu
10. Dwukrotne malowanie ścian
11. Dwukrotne malowanie sufitu


Pracownia geografii (21)
1. Demontaż istniejącego parkietu
2. Demontaż elementów „ślepej podłogi”
3. Ułożenie płyt styropianowych 2 x 10 cm
4. Wykonanie wylewki perlitowej gr. 6 cm
5. Ułożenie parkietu
6. Szlifowanie i trzykrotne lakierowanie parkietu
7. Wykonanie ścianki z płyt g-k na stelarzu metalowym
8. Szpachlowanie wszystkich ścian
9. Szpachlowanie sufitu
10. Dwukrotne malowanie ścian
11. Dwukrotne malowanie sufitu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 141465,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - modernizacyjne w pracowniach
1) Liceum Ogólnokształcącego im. P. Skargi w Sędziszowie Młp. Zakres prac obejmuje wykonanie modernizacji pracowni zgodnie z dokumentacją techniczną, zakresem prac i przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ.
Zakres robót.
Pracownia informatyki (25)
1. Wykonanie ścianki harmonijkowo - przesuwnej na pełną wysokość pomieszczenia
a. szyna jezdna montowana do sufitu,
b. akustyka ściany<51dB,
c. listwa aluminiowa, płyta laminowana NRO,
d. parkowanie osiowe.
2. Wykucie otworu drzwiowego w ścianie gr. 60 cm
3. Montaż drzwi aluminiowych
Parametry drzwi wewnętrznych:
a. skrzydło drzwiowe aluminiowe pełne z futryną stalową fabrycznie wykończone,
b. kolor biały,
c. szerokość w świetle ościeżnicy – 90 cm,
d. wyposażone w klamkę, zamek.
4. Wymiana okien zespolonych na PCV
a. okna dwurzędowe,
b. kolor biały,
c. wymiary 2,05x1,50 m (wysokość x szerokość).
d. układ okna wg załącznika graficznego.
5. Montaż rolet wewnętrznych w oknach
a. ilość - 4 szt.
b. wymiary jednej rolety
6. Wykucie podokienników lastriko
7. Montaż nowych parapetów
a. materiał – konglomerat,
b. długość 1,7 m
8. Naprawa uszkodzonej elewacji po wymianie okien
a. kolor dopasowany do istniejącej elewacji
9. Malowanie ścian i sufitu powyżej lamperii
a. sufit i ściany malowane farbą emulsyjną białą.
10. Uzupełnienie ubytków istniejącego parkietu do 5%
11. Cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie parkietu
12. Wymiana listew podłogowych na drewnianne
13. Wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego
a. natynkowe gniazdo wtyczkowe – 30 szt.
b. wyłącznik natynkowy
c. gniazda RJ45
14. Wymiana opraw oświetleniowych
Parametry opraw oświetleniowych:
a. typ: LED, sufitowa natynkowa,
b. stopień ochrony: IP44
c. moc – min. 26W
d. natężenie światła – min. 3750lm
e. barwa światła – 4000K.

Zaplecze pracowni biologii (26)
1. Wymiana okna zespolonego na PCV
a. okno dwurzędowe,
b. kolor biały,
c. wymiary 2,05x1,50 m (wysokość x szerokość).
d. układ okna wg załącznika graficznego.
2. Montaż rolet wewnętrznych w oknach
a. ilość - 1 szt.
b. wymiary jednej rolety - 2,20x1,70 m.
3. Wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego
a. natynkowe gniazdo wtyczkowe
b. wyłącznik natynkowy
4. Wymiana opraw oświetleniowych
Parametry opraw oświetleniowych:
a. typ: LED, sufitowa natynkowa,
b. stopień ochrony: IP40
c. moc – min. 39W
d. natężenie światła – min. 5620lm
e. barwa światła – 4000K.

Zaplecze pracowni chemii (17)
1. Wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego
a. natynkowe gniazdo wtyczkowe
b. wyłącznik natynkowy
2. Wymiana opraw oświetleniowych
Parametry opraw oświetleniowych:
a. typ: LED, sufitowa natynkowa,
b. stopień ochrony: IP40
c. moc – min. 39W
d. natężenie światła – min. 5620lm
e. barwa światła – 4000K.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 155504,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140580,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211267,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBUH Walmar Krzysztof Marecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795552180

7.3.3) Ulica: menerki 13B

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140580,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136546,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173889,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136546,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBUH Walmar Krzysztof Marecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795552180

7.3.3) Ulica: Menerki 13B

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136546,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.