Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165747/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu (część 1-2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaszubska 9
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@krwiodawstwo.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://krwiodawstwo.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://krwiodawstwo-kalisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu (część 1-2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ce3fab0-d384-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059346/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu (część 1-2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RCKiK/18-I/5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 355860 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz monitorów, w tym:1) Komputery stacjonarne: 35 zestawów
2) Komputery przenośne: 30 sztuk
3) Monitory komputerowe: 35 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Formularz ofertowy”, „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – obowiązki Wykonawcy” oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 252000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarek, drukarek etykiet i czytników kodów kreskowych, w tym:1) drukarki: 12 sztuk
2) drukarki etykiet: 43 sztuk
3) czytniki kodów kreskowych: 43 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Formularz ofertowy”, „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – obowiązki Wykonawcy” oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 103860,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w załączniku nr 1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – obowiązki wykonawcy” w części dotyczącej komputerów stacjonarnych w poz. Porty I/O, omyłkowo określił wymóg aby płyta główna była wyposażona w min. :1xPCI ExpressX16 oraz 2XPCI Express x1 zamiast wymogu aby płyta główna była wyposażona w min.:1xPCI Express x16 oraz 1XPCI Express x1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211929,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243072,60 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127747,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127747,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127747,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Modern Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793257144
7.3.3) Ulica: ul. Leonida Telegi 26B/54
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-835
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127747,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Odzież robocza i ochronna dla pracowników"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych związanych z bieżącą działalnością Urzędu Miasta Kalisza
- "Sukcesywne dostawy: wyrobów medycznych (chwytak atraumatyczny, nożyczki laparoskopowe proste oraz inne wyroby medyczne dla potrzeb Bloku Operacyjnego)
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2026 - 2027
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2025/2026 z podziałem na trzy zadania: zadanie 1 - rejon północny, zadanie 2 - rejon centralny, zadanie 3 - rejon południowy
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, tablic multimedialnych i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
- "Adaptacja budynku położonego w Poznaniu przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu - dostawa i montaż sprzętu IT i multimedialnego"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Dostawa drukarek, tabletów, laptopów, komputerów, pamięci przenośnych oraz innych urządzeń komputerowych z podziałem na części
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Dobra nauka w Czarnocinie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania realizowany w ramach grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.