eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa systemu do pomiarów i analizy właściwości ferroelektrycznych cienkich warstw oraz ferroelektrycznych przyrządów nanoelektronicznych i fotonicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu do pomiarów i analizy właściwości ferroelektrycznych cienkich warstw oraz ferroelektrycznych przyrządów nanoelektronicznych i fotonicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.drygalska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu do pomiarów i analizy właściwości ferroelektrycznych cienkich warstw oraz ferroelektrycznych przyrządów nanoelektronicznych i fotonicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b199568-dafd-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający podał szczegółową instrukcję zgodnie z Rozdział I. Informacje wstępne, punkt 5. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne Systemu.
1.
Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a.
dokumenty w formacie pdf należy podpisywać tylko formatem PAdES;
b.
Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XadES.
2.
Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą:
a.
elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b.
podpisu zaufanego udostępnianego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej;
c.
podpisu osobistego udostępnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem własnoręcznym)
3.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Portalu:
a.
stały dostęp do sieci Internet;
b.
zainstalowana przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;
c.
oprogramowanie SzafirHost zainstalowane w systemie operacyjnym;
d.
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf;
e.
dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, zip, rar. Dokumenty złożone w postaci plików: jpg, jpeg, bmp, gif lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, zostaną uznane za złożone nieskutecznie;
f.
zainstalowany dodatek Szafir SDK Web do przeglądarek;
g.
zainstalowane środowisko Java w wersji minimum 1.8 (jre).
4.
Zamawiający podaje także informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a.
plik złożonej oferty załączony i zapisany przez Wykonawcę w Portalu nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku złożonej oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
b.
oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypięta” do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas (HH:MM:SS).
5.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Portalu, ani logowania do Portalu.
6.
Korzystanie z Portalu przez Wykonawców jest bezpłatne.
7.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie Platformy.
8.
W celu zapoznania się z funkcjonalnościami Portalu należy zapoznać się z poszczególnymi instrukcjami interaktywnymi zamieszczonymi w zakładce „Regulaminy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający załącza
Załącznik nr 4 do umowy nr WEiTI/7/ZP/2024/1035

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający załącza
Załącznik nr 4 do umowy nr WEiTI/7/ZP/2024/1035

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WEiTI/7/ZP/2024/1035

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa systemu do pomiarów i analizy właściwości ferroelektrycznych cienkich warstw oraz ferroelektrycznych przyrządów nanoelektronicznych i fotonicznych - dalej za - Załącznik nr 2 DO SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający określił w SWZ - Rozdział IX. Otwarcie i ocena ofert pkt 1,2,3,4,5,6,7,8

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określił w SWZ - Rozdział IV. Wymagania i dokumentacja - pkt 1 i 2

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania:
1.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający przesłanki z art. 22 ust. 1 uPzp, tj.:
a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp;
b.
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835),
c.
posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
e.
znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
a także, którzy:
a.
zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego;
b.
zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia.
Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy dokument składa podmiot trzeci dokumenty muszą być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez podmiot udostępniający zasoby, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie wraz z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów (Wykonawca) nie ponosi winy. Dokumenty muszą być sporządzone w formie lub postaci dokumentu elektronicznego i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta musi być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej SWZ oraz z przepisami uPzp.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie złożonych oświadczeń określonych
w SWZ.
Niespełnienie któregokolwiek spośród wyżej wymienionych warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy i wykluczenie z postępowania.
2. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1.
W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, wraz z ofertą, następujących oświadczeń i przedmiotowych środków dowodowych:
a.
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ – oświadczenie składane w formie lub postaci elektronicznej podpisane przez Wykonawcę za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego;
b.
oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelkie dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego pełnomocnika.
1.
Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest złożyć w formie lub postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą poprzez Platformę, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale I ust. 4 pkt 14 niniejszej SWZ.
2.
Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a.
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art.
58 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą poprzez Portal, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale I ust. 4 pkt 14 niniejszej SWZ.

UWAGA!
Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2021 r., poz. 162) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający opisał w SWZ - Rozdział XIII. Oferta wspólna (konsorcjum, spółka cywilna)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z PPU - załącznikiem nr 6 do SWZ, umowa nr WEiTI/7/ZP/2024/1035

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.