Og³oszenie z dnia 2024-03-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00305935/01 - Wynik z dnia 2024-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i budowa drogi gminnej nr 113060R ul. Le¶na w m. Jas³o
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jas³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i budowa drogi gminnej nr 113060R ul. Le¶na w m. Jas³o
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e6bf9339-dae3-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00232291
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00091172/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Rozbudowa i budowa drogi gminnej nr 113060R ul. Le¶na w m. Jas³o
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,158588,dfe21f7d0d1075aa96103ec5ad6301bb.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Miasta Jas³a
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash – flash player – dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – Ajar
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI..
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis. opendocument. Spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Rozbudowa i budowa drogi gminnej nr 113060R ul. Le¶na w m. Jas³o
2. Inwestycja obejmowaæ bêdzie:
• rozbudowê i budowê drogi gminnej nr 113060R – droga bêdzie posiada³a dwa pasy
ruchu o szeroko¶ci 2,75 m ka¿dy;
• budowê lewostronnej ¶cie¿ki pieszo-rowerowej na ca³ej d³ugo¶ci odcinka rozbudowy
i budowy drogi;
• przebudowê zjazdów indywidualnych i publicznych w ci±gu drogi gminnej;
• budowê skrzy¿owania z drog± gminn± nr 113059R (ul. Rolnicza) w km 1+133,8;
• budowê przepustu pod koron± drogi w km 0+901,8 wraz z budow± umocnieñ skarp
i dna rowu odwadniaj±cego w obrêbie wlotu i wylotu przepustu;
• budowê systemu kanalizacji deszczowej wraz z wylotami;
• wykonanie drenów odwadniaj±cych,
• wykonanie ¶cieków liniowych z korytek betonowych;
• zabezpieczenie osuwiska przy ul. Le¶nej;
• rozbiórkê istniej±cych barier ochronnych oraz wykonanie nowych barier i balustrad
ochronnych;
• budowê sieci kablowej o¶wietlenia ulicznego 0,4kV;
• rozbiórkê i budowê sieci elektroenergetycznej ¶redniego napiêcia 15kV w obrêbie
kolizji z projektowan± drog±;
• rozbiórkê sieci wodoci±gowej koliduj±cej z rozbudow± i budow± w/w drogi gminnej
oraz budowê nowej sieci wodoci±gowej;
• zabezpieczenie istniej±cych sieci uzbrojenia terenu;
• wykonaniu oznakowania pionowego, poziomego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu.
• Wykonanie obni¿enia krawê¿ników na zjazdach do nieruchomo¶ci wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Równowa¿no¶æ:
a) Zamawiaj±cy, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomoc± znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w zakresie przyjêtych rozwi±zañ technicznych, u¿ytych materia³ów, wyrobów, norm pod warunkiem, ¿e zaproponowane w ofercie s± istotnie równowa¿ne z okre¶lonymi w dokumentacji projektowej.
b) Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrze¿one lub wy³±czne, lub te¿ okre¶lone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego czê¶ci - nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy, ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, poda³ taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych pod wzglêdem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-u¿ytkowych nie gorszych ni¿ te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku z³o¿enia oferty zawieraj±cej zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych do opisywanych przez Zamawiaj±cego, obowi±zek udowodnienia ich równowa¿no¶ci z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiaj±cego, le¿y po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofert± (nie podlega uzupe³nieniu) przed³o¿y zestawienie materia³ów równowa¿nych wraz z innymi niezbêdnymi dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nienie w/w wymagañ, np. kart urz±dzeñ, certyfikaty bezpieczeñstwa, deklaracje zgodno¶ci, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równowa¿ne, pod wzglêdem funkcjonalnym, technicznym i u¿ytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy uzna takie, oferowane przez Wykonawcê produkty, które posiadaj± równowa¿n± pod wzglêdem technicznym budowê
i wyposa¿enie, a tak¿e takie mo¿liwo¶ci funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiaj±cy do³o¿y³ wszelkich starañ w celu zachowania warunków konkurencyjno¶ci. Je¿eli mimo to w tek¶cie jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiaj± siê nazwy w³asne, oznaczenia lub parametry wskazuj±ce na konkretny produkt nale¿y zawsze traktowaæ to jako rozwi±zania przyk³adowe i mo¿na zastosowaæ rozwi±zania równowa¿ne na przyjêtych wy¿ej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y dokumentów o zastosowaniu innych materia³ów i urz±dzeñ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
5. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesiêcy (kryterium oceny ofert)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przej¶æ dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony je¿eli wykonawcy wyka¿±, ¿e:
wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotê polegaj±c± na budowie/przebudowie drogi wraz z infrastruktur± towarzysz±c± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ brutto wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonywana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
skieruj± do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego:
minimum jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej,
minimum jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
minimum jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych
i kanalizacyjnych,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ2. Warunki zmian tre¶ci umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma przetargowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-17
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa drobnego sprzêtu/materia³ów medycznych jednorazowych.
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddzia³u ZUS w Ja¶le i podleg³ych inspektoratów
- Przebudowa drogi ulicy bocznej od ulicy Sobniowskiej oraz rozbudowa drogi gminnej nr 112970R - ul. Zielona wraz z budow± miejsc postojowych oraz drogi dla pieszych w mie¶cie Ja¶le
- Opracowanie dokumentacji projektowej kompleksu sportowego, obejmuj±cego zadaszon± trybunê, budynki zaplecza szatniowego i biur wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±
- Dostawa prefabrykatów do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych".
- "Budowa i renowacja zbiorników s³u¿±cych ma³ej retencji, w obrêbie Trzcinica na dz. o nr ewid. 1811/2"
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obrêb Lubiatów
- Rozbudowa drogi gminnej nr 390303W Krzemieñ-Toñcza (etap 2)
- Przebudowa drogi wewnêtrznej w m. Lasocin
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy ul. £êckiej w Jawiszowicach w ramach rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 949
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 643 w zakresie chodnika w miejscowo¶ci Pra¿mowo"
- Wykonanie prac brukarskich na terenie Gminy Cybinka
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.