eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IrządzeUTWORZENIE ŻŁOBKA GMINNEGO W IRZĄDZACH W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 "MALUCH +" 2021.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UTWORZENIE ŻŁOBKA GMINNEGO W IRZĄDZACH W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH +” 2021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IRZĄDZE

1.3.) Oddział zamawiającego: Irządze 124, 42-446 Irządze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Irządze

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 3543009

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@irzadze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.irzadze.bip.jur.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTWORZENIE ŻŁOBKA GMINNEGO W IRZĄDZACH W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH +” 2021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7c14eb-061c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024497/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie Żłobka Gminnego ,, Jaś i Małgosia"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBiFZ.271.2. 2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229934,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: UTWORZENIE ŻŁOBKA GMINNEGO W IRZĄDZACH W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH +” 2021.
Stan istniejący:
Działka nr 430/4 w kształcie zbliżonym do prostokąta o łącznej powierzchni 19357 m2. Od strony północnej graniczy z działką drogową nr ewid. działki1118, od strony wschodniej i południowej z działką o numerze 1/431, od zachodniej z działką nr drogową nr ewid. działki 560. Na działce oprócz objętego opracowaniem budynku znajduje się budynek przedszkola i szkoły nieobjęte opracowaniem.

Zestawienia powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe całego budynku:
Powierzchnia użytkowa żłobka - 190,72 m2;
Powierzchnia zabudowy całego segmentu budynku - 372,56 m2;
Kubatura pomieszczeń przeznaczonych na żłobek - 572,16m3;
Szerokość segmentu budynku - 17,09 m;
Długość segmentu budynku - 21,80 m;
Wysokość segmentu budynku do kalenicy - 13,90 .

2. Zakres robót obejmuje:
1) Branża budowlana:
a) Roboty przygotowawcze:
 Demontaż urządzeń i armatury sanitarnej;
 Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;
 Skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych;
 Rozbiórka instalacji wewnętrznych przeznaczonych do wymiany/ przebudowy;
 Wykucie otworów drzwiowych;
 Wykonanie ścianek działowych;
 Montaż drzwi.
b) Prace rozbiórkowe;
c) Prace związane z dostosowaniem do funkcji żłobka:
 Wykonanie nowych otworów drzwiowych i dostosowanie istniejących otworów drzwiowych;
 Wymiana stolarki drzwiowej i częściowa wymiana stolarki okiennej;
 Wykonanie ekspertyzy kominiarskiej i sprawdzenie przydatności istniejących
przewodów kominowych, uzupełnienie o brakujące kanały wentylacyjne;
 Wykonanie schodów zewnętrznych;
 Wykonanie projektowanych zamurowań otworów drzwiowych;
 Wykonanie projektowanych ścian działowych.
 Zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych;
d) Prace związane z wykończeniem wnętrza budynku:
 Wymiana posadzek;
 Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie ścian, pokrycie ścian okładzinami;
 Wyposażenie pomieszczeń;
 Montaż osłon na grzejnikach.
2) Branża instalacyjna:
a) Instalacja c.o;,
b) Instalacja wodociągowa;
c) Instalacje kanalizacyjne.
3) Branża elektryczna:
a) Tablica bezpiecznikowa T-1;
b) Instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych 230 V i 400 V;
c) Instalacja ewakuacyjna;
d) Instalacja połączeń wyrównawczych;
e) Ochrona przeciwporażeniowa;
f) Ochrona przeciwprzepięciowa.

3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.

5. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

6. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: roboty budowlane, instalacyjne oraz elektryczne były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

7. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami).
Projektowane zagospodarowanie dojścia i dojazdu do głównego wejścia do budynku nie stwarza barier dla osób niepełnosprawnych. Dostęp na parter budynku osobom niepełnosprawnym zapewnia istniejąca pochylnia zaopatrzona w barierki i poręcze na wymaganej przepisami wysokości.

8. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia wymaga pozwolenia na budowę.

9. Projekt realizowany w ramach resortowego programu rozwoju inwestycji opieki nad dziećmi do lat trzech „MALUCH” 2021.

Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283025,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283025,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283025,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza „WIELOBRANŻOWA”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490000535

7.3.3) Ulica: ul. Żyły 16a

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283025,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.