Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161652/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00245033/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UTWORZENIE ŻŁOBKA GMINNEGO W IRZĄDZACH W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH +” 2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IRZĄDZE
1.3.) Oddział zamawiającego: Irządze 124, 42-446 Irządze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 124
1.5.2.) Miejscowość: Irządze
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 3543009
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@irzadze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.irzadze.bip.jur.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTWORZENIE ŻŁOBKA GMINNEGO W IRZĄDZACH W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH +” 2021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7c14eb-061c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie Żłobka Gminnego ,, Jaś i Małgosia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBiFZ.271.2. 2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229934,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: UTWORZENIE ŻŁOBKA GMINNEGO W IRZĄDZACH W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 „MALUCH +” 2021.
Stan istniejący:
Działka nr 430/4 w kształcie zbliżonym do prostokąta o łącznej powierzchni 19357 m2. Od strony północnej graniczy z działką drogową nr ewid. działki1118, od strony wschodniej i południowej z działką o numerze 1/431, od zachodniej z działką nr drogową nr ewid. działki 560. Na działce oprócz objętego opracowaniem budynku znajduje się budynek przedszkola i szkoły nieobjęte opracowaniem.
Zestawienia powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe całego budynku:
Powierzchnia użytkowa żłobka - 190,72 m2;
Powierzchnia zabudowy całego segmentu budynku - 372,56 m2;
Kubatura pomieszczeń przeznaczonych na żłobek - 572,16m3;
Szerokość segmentu budynku - 17,09 m;
Długość segmentu budynku - 21,80 m;
Wysokość segmentu budynku do kalenicy - 13,90 .
2. Zakres robót obejmuje:
1) Branża budowlana:
a) Roboty przygotowawcze:
Demontaż urządzeń i armatury sanitarnej;
Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;
Skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych;
Rozbiórka instalacji wewnętrznych przeznaczonych do wymiany/ przebudowy;
Wykucie otworów drzwiowych;
Wykonanie ścianek działowych;
Montaż drzwi.
b) Prace rozbiórkowe;
c) Prace związane z dostosowaniem do funkcji żłobka:
Wykonanie nowych otworów drzwiowych i dostosowanie istniejących otworów drzwiowych;
Wymiana stolarki drzwiowej i częściowa wymiana stolarki okiennej;
Wykonanie ekspertyzy kominiarskiej i sprawdzenie przydatności istniejących
przewodów kominowych, uzupełnienie o brakujące kanały wentylacyjne;
Wykonanie schodów zewnętrznych;
Wykonanie projektowanych zamurowań otworów drzwiowych;
Wykonanie projektowanych ścian działowych.
Zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych;
d) Prace związane z wykończeniem wnętrza budynku:
Wymiana posadzek;
Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie ścian, pokrycie ścian okładzinami;
Wyposażenie pomieszczeń;
Montaż osłon na grzejnikach.
2) Branża instalacyjna:
a) Instalacja c.o;,
b) Instalacja wodociągowa;
c) Instalacje kanalizacyjne.
3) Branża elektryczna:
a) Tablica bezpiecznikowa T-1;
b) Instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych 230 V i 400 V;
c) Instalacja ewakuacyjna;
d) Instalacja połączeń wyrównawczych;
e) Ochrona przeciwporażeniowa;
f) Ochrona przeciwprzepięciowa.
3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
5. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
6. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: roboty budowlane, instalacyjne oraz elektryczne były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami).
Projektowane zagospodarowanie dojścia i dojazdu do głównego wejścia do budynku nie stwarza barier dla osób niepełnosprawnych. Dostęp na parter budynku osobom niepełnosprawnym zapewnia istniejąca pochylnia zaopatrzona w barierki i poręcze na wymaganej przepisami wysokości.
8. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia wymaga pozwolenia na budowę.
9. Projekt realizowany w ramach resortowego programu rozwoju inwestycji opieki nad dziećmi do lat trzech „MALUCH” 2021.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283025,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283025,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283025,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza „WIELOBRANŻOWA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490000535
7.3.3) Ulica: ul. Żyły 16a
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283025,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.