eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa fotometru s³onecznego



Og³oszenie z dnia 2025-05-15

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fotometru s³onecznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ksiêcia Janusza 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.igf.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ naukowa-badawcza w zakresie nauk geofizycznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fotometru s³onecznego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-582a77f5-9694-4664-8715-df200e31d739

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00232182

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00664057/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Fotometr s³oneczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

ACTRIS-PL -Infrastruktura do badania aerozoli, chmur oraz gazów ¶ladowych (ACTRIS-PL 2), nr FENG.02.04.IP.04-0008/24-00, 2 PRIORYTET PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA NOWOCZESNEJ GOSPODARKI 2021-2027 (FENG)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-582a77f5-9694-4664-8715-df200e31d739

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej poprzez Platformê e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
Adres strony internetowej do komunikacji to adres strony prowadzonego postêpowania podany w pkt. 3.1 og³oszenia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza innych ¶rodków komunikacji z Wykonawcami jak np. za pomoc± poczty elektronicznej (e-mail) czy Elektronicznej Skrzynki Podawczej - ePUAP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Sk³adane w postêpowaniu dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Zamawiaj±cy zaleca w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych plików: .doc, .docx, .pdf, .rtf, .odt.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Instrukcja pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
7. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
8. Wykonawca dodaje uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
9. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych przez Pañstwa wskazanych (dalej „DO”) jest Instytutu Geofizyki PAN z siedzib± w Warszawie przy ul. Ksiêcia Janusza 64, 01-452 Warszawa, (dalej „Administrator”).
2) Istnieje mo¿liwo¶æ kontaktowania siê w sprawach ochrony DO z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (dalej „IODO”), za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@igf.edu.pl.
3) Podstaw± przetwarzania DO jest:
a) przetwarzanie w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze og³oszenie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
b) wykonanie umowy, której Pani/Pan jest stron± lub do podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowo¶ci, a tak¿e szczególnych unormowañ prawnych dotycz±cych realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) realizacja umów, których Administrator jest stron± – podstaw± prawn± przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, którym jest ¶wiadczenie wybranych us³ug na rzecz podmiotów lub przez podmioty bêd±ce stron± umowy na rzecz Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
4) Dane osobowe otrzymali¶my bezpo¶rednio od Pañstwa (w sk³adanej ofercie, wniosku, zapytaniu, odwo³aniu, czy przes³anej informacji). Podanie DO jest dobrowolne, przy czym brak ich podania skutkowaæ mo¿e brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia wspó³pracy czy realizacji przysz³ej umowy.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy prawa.
6) Ponadto odbiorcami danych osobowych bêd±:
a) osoby lub podmioty zaanga¿owane s± w proces udzielania zamówieñ publicznych;
b) przedsiêbiorstwa zajmuj±ce siê windykacj± roszczeñ, operatorzy pocztowi, partnerzy ¶wiadcz±cy us³ugi techniczne, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi doradztwa podatkowego i prawnego, Instytucja Finansuj±ca projekt;
c) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) lub ustawy Prawo zamówieñ publicznych, uprawnione organy kontroli, uprawnione organy publiczne.
7) Osobom, których DO dotycz± przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do DO;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia DO;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania DO z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie DO narusza przepisy RODO.
8) Cofniêcie zgody na przetwarzanie DO w trakcie trwania umowy mo¿e uniemo¿liwiæ Administratorowi realizacjê niektórych z uprawnieñ wynikaj±cych z tre¶ci zawartych umów.
9) Prawa wymienione w pkt. 7 powy¿ej mo¿na zrealizowaæ poprzez kontakt z IODO Administratora na adres e-mail wskazany w pkt. 2 powy¿ej.
10) DO przetwarzane w celu realizacji wspó³pracy w tym m.in. zawarcia lub wykonania umowy oraz wype³nienia obowi±zku prawnego Administratora bêd± przechowywane przez okres trwania wspó³pracy, a po jego up³ywie przez okres niezbêdny do:
a) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeñ wzglêdem drugiej Strony umowy;
b) wype³nienia obowi±zku prawnego Administratora, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
11) Po zakoñczeniu przetwarzania DO w celu wskazanym w niniejszej klauzuli Administrator niezw³ocznie zaprzestanie ich jakiegokolwiek przetwarzania.
12) Administrator nie stosuje profilowania DO w rozumieniu w³a¶ciwych przepisów RODO ani nie podejmuje wzglêdem DO zautomatyzowanych decyzji opartych na profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ALZ.25.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki uk³adu skanuj±cego fotometru s³onecznego i lunarnego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38200000-7 - Przyrz±dy geologiczne i geofizyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38341500-2 - Urz±dzenia do pomiaru zanieczyszczenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
- kryterium „Cena”– waga: 60%,
- kryterium „Aspekty ¶rodowiskowe”– waga: 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty ¶rodowiskowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy, na podstawie § 13 ust. 3 i 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm.), ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert±:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w Formularzu oferty dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2) Pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy, Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami § 9 Projektowanych postanowieñ umowy:
"1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem § 6 ust. 7 oraz § 14 ust. 3 Umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnej zmiany tre¶ci Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany dotycz±cej przedmiotu Umowy, w razie:
a) niedostêpno¶ci na rynku urz±dzenia wskazanego w Ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego urz±dzenia;
b) pojawienia siê na rynku czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji urz±dzenia;
c) pojawienia siê nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;
2) je¿eli wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) Si³y wy¿szej, o której mowa w § 12;
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 powy¿ej, Strona Umowy zainteresowana wprowadzeniem zmiany przedk³ada drugiej Stronie pisemny wniosek o dokonanie zmian wraz ze wskazaniem okoliczno¶ci uzasadniaj±cych ich wprowadzenie. Niezw³ocznie po otrzymaniu wniosku Strony podejm± decyzjê w przedmiocie wprowadzenia proponowanych zmian w trybie przewidzianym w ust. 1 powy¿ej.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczno¶ci opisanych w ust. 2 powy¿ej oraz wyst±pienie Strony powo³uj±cej siê na warunek z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3 powy¿ej."

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Strona prowadzonego postêpowania okre¶lona w pkt. 3.1 og³oszenia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, i¿ stosuje obligatoryjn± przes³ankê wykluczenia Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zm.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.