Og³oszenie z dnia 2025-05-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fotometru s³onecznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ksiêcia Janusza 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.igf.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzia³alno¶æ naukowa-badawcza w zakresie nauk geofizycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fotometru s³onecznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-582a77f5-9694-4664-8715-df200e31d739
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00232182
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00664057/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Fotometr s³oneczny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
ACTRIS-PL -Infrastruktura do badania aerozoli, chmur oraz gazów ¶ladowych (ACTRIS-PL 2), nr FENG.02.04.IP.04-0008/24-00, 2 PRIORYTET PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA NOWOCZESNEJ GOSPODARKI 2021-2027 (FENG)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-582a77f5-9694-4664-8715-df200e31d7393.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej poprzez Platformê e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
Adres strony internetowej do komunikacji to adres strony prowadzonego postêpowania podany w pkt. 3.1 og³oszenia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza innych ¶rodków komunikacji z Wykonawcami jak np. za pomoc± poczty elektronicznej (e-mail) czy Elektronicznej Skrzynki Podawczej - ePUAP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Sk³adane w postêpowaniu dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Zamawiaj±cy zaleca w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych plików: .doc, .docx, .pdf, .rtf, .odt.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Instrukcja pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
7. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
8. Wykonawca dodaje uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
9. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych przez Pañstwa wskazanych (dalej „DO”) jest Instytutu Geofizyki PAN z siedzib± w Warszawie przy ul. Ksiêcia Janusza 64, 01-452 Warszawa, (dalej „Administrator”).
2) Istnieje mo¿liwo¶æ kontaktowania siê w sprawach ochrony DO z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (dalej „IODO”), za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@igf.edu.pl.
3) Podstaw± przetwarzania DO jest:
a) przetwarzanie w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze og³oszenie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
b) wykonanie umowy, której Pani/Pan jest stron± lub do podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowo¶ci, a tak¿e szczególnych unormowañ prawnych dotycz±cych realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) realizacja umów, których Administrator jest stron± – podstaw± prawn± przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, którym jest ¶wiadczenie wybranych us³ug na rzecz podmiotów lub przez podmioty bêd±ce stron± umowy na rzecz Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
4) Dane osobowe otrzymali¶my bezpo¶rednio od Pañstwa (w sk³adanej ofercie, wniosku, zapytaniu, odwo³aniu, czy przes³anej informacji). Podanie DO jest dobrowolne, przy czym brak ich podania skutkowaæ mo¿e brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia wspó³pracy czy realizacji przysz³ej umowy.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy prawa.
6) Ponadto odbiorcami danych osobowych bêd±:
a) osoby lub podmioty zaanga¿owane s± w proces udzielania zamówieñ publicznych;
b) przedsiêbiorstwa zajmuj±ce siê windykacj± roszczeñ, operatorzy pocztowi, partnerzy ¶wiadcz±cy us³ugi techniczne, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi doradztwa podatkowego i prawnego, Instytucja Finansuj±ca projekt;
c) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) lub ustawy Prawo zamówieñ publicznych, uprawnione organy kontroli, uprawnione organy publiczne.
7) Osobom, których DO dotycz± przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do DO;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia DO;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania DO z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie DO narusza przepisy RODO.
8) Cofniêcie zgody na przetwarzanie DO w trakcie trwania umowy mo¿e uniemo¿liwiæ Administratorowi realizacjê niektórych z uprawnieñ wynikaj±cych z tre¶ci zawartych umów.
9) Prawa wymienione w pkt. 7 powy¿ej mo¿na zrealizowaæ poprzez kontakt z IODO Administratora na adres e-mail wskazany w pkt. 2 powy¿ej.
10) DO przetwarzane w celu realizacji wspó³pracy w tym m.in. zawarcia lub wykonania umowy oraz wype³nienia obowi±zku prawnego Administratora bêd± przechowywane przez okres trwania wspó³pracy, a po jego up³ywie przez okres niezbêdny do:
a) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeñ wzglêdem drugiej Strony umowy;
b) wype³nienia obowi±zku prawnego Administratora, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
11) Po zakoñczeniu przetwarzania DO w celu wskazanym w niniejszej klauzuli Administrator niezw³ocznie zaprzestanie ich jakiegokolwiek przetwarzania.
12) Administrator nie stosuje profilowania DO w rozumieniu w³a¶ciwych przepisów RODO ani nie podejmuje wzglêdem DO zautomatyzowanych decyzji opartych na profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ALZ.25.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki uk³adu skanuj±cego fotometru s³onecznego i lunarnego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38200000-7 - Przyrz±dy geologiczne i geofizyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38341500-2 - Urz±dzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
- kryterium „Cena”– waga: 60%,
- kryterium „Aspekty ¶rodowiskowe”– waga: 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty ¶rodowiskowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy, na podstawie § 13 ust. 3 i 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm.), ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert±:1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w Formularzu oferty dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2) Pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy, Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami § 9 Projektowanych postanowieñ umowy:"1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem § 6 ust. 7 oraz § 14 ust. 3 Umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnej zmiany tre¶ci Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany dotycz±cej przedmiotu Umowy, w razie:
a) niedostêpno¶ci na rynku urz±dzenia wskazanego w Ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego urz±dzenia;
b) pojawienia siê na rynku czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji urz±dzenia;
c) pojawienia siê nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;
2) je¿eli wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) Si³y wy¿szej, o której mowa w § 12;
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 powy¿ej, Strona Umowy zainteresowana wprowadzeniem zmiany przedk³ada drugiej Stronie pisemny wniosek o dokonanie zmian wraz ze wskazaniem okoliczno¶ci uzasadniaj±cych ich wprowadzenie. Niezw³ocznie po otrzymaniu wniosku Strony podejm± decyzjê w przedmiocie wprowadzenia proponowanych zmian w trybie przewidzianym w ust. 1 powy¿ej.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczno¶ci opisanych w ust. 2 powy¿ej oraz wyst±pienie Strony powo³uj±cej siê na warunek z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3 powy¿ej."
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Strona prowadzonego postêpowania okre¶lona w pkt. 3.1 og³oszenia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy informuje, i¿ stosuje obligatoryjn± przes³ankê wykluczenia Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zm.).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na dostosowaniu pomieszczeñ po bufecie do funkcji socjalnej i wêz³ów sanitarnych wraz z ³±cznikiem i poprzedzaj±cym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzêdzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup us³ug hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sêdziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urz±dzenia do rejestracji s³uchowych potencja³ów wywo³anych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego dla Wydzia³u Transportu Politechniki Warszawskiej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.