eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smardzewice"Budowa koryt Dunemanna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w szkółce leśnej Iłki"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa koryt Dunemanna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w szkółce leśnej Iłki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smardzewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Smardzewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: (44) 725-73-10

1.5.8.) Numer faksu: (44) 725-73-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: smardzewice@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smardzewice.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d08af4e-f20e-4bdf-b23a-ba760f452605

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa koryt Dunemanna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w szkółce leśnej Iłki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d08af4e-f20e-4bdf-b23a-ba760f452605

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00131603/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa koryt Dunemana w Szkółce Leśnej "Iłki"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160693,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy budowy koryt Dunemanna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w szkółce leśnej „Iłki” Swolszewice Duże, ul. Jana Pawła II 233, 97-320 Wolbórz na działce ewidencyjnej 551/1, obręb ewidencyjny Swolszewice Duże, gmina Wolbórz, powiat piotrkowski, województwo łódzkie.
Roboty swoim zakresem obejmują:
1. Budowę koryt Dunemanna o długości 11,60m, szerokości 3,0m i wysokości 0,5m w ilości
10 sztuk ,
2. Budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej doprowadzającą wodę do systemu nawadniania
z rur polietylenowych PE100 PN16 SDR11 DN63mm o długości ok 110,20m i SDR11 DN40mm o
długości ok 192,0m,
3. Montaż zraszaczy zamontowanych na korytach Dunemanna w ilości 80 sztuk,
4. Montaż zasuw odcinających - 5 kpl oraz studni betonowej DN1200mm i konsoli rozdzielenia
nawodnienia dla poszczególnych koryt z możliwością nawożenia za pomocą pompy (obsługa z
poziomu terenu),
5. Montaż zasilenia elektrycznego i montaż pompy hydroforowej służącej do nawodnienia
koryt Dunemanna (budynek o oznaczeniu 502i1),
6. Utwardzenia terenu płytami betonowymi typu Yomb o powierzchni ok 359,2m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244422,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244422,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244422,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro Aranżacje Centrum Usług Terenowych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340430935,

7.3.3) Ulica: Polna 59

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244422,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.