Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225017/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00272127/01 - Wynik z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
[D/44/2021] Zakup trenażerów do centrów symulacji UO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232000
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00225017/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Trenażer wkłuć dożylnych dorosły – ręka dorosłego ( 2 szt.), zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 1).
1.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie czterdzieści dziewięć [49] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich części).
1.2 Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych (dotyczy wszystkich części).
2.1. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela co najmniej dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji (dotyczy wszystkich części)
2.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.4.1 SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy (dotyczy wszystkich części).
Po zmianie:
Trenażer wkłuć dożylnych dorosły – ręka dorosłego ( 2 szt.), zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 1).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Części wymienne kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego rękami firmy Limbs&Things Advanced IV Arm, nr katalogowy 00298, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 2)
1.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie czterdzieści dziewięć [49] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich części).
1.2 Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych (dotyczy wszystkich części).
2.1. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela co najmniej dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji (dotyczy wszystkich części)
2.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.4.1 SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca
w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy (dotyczy wszystkich części).
Po zmianie:
Części wymienne kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego rękami firmy Limbs&Things Advanced IV Arm, nr katalogowy 00298, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 2).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Trenażer wkłuć dożylnych pediatryczny (1 szt.), zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 3)
1.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie czterdzieści dziewięć [49] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich części).
1.2 Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych (dotyczy wszystkich części).
2.1. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela co najmniej dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji (dotyczy wszystkich części)
2.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.4.1 SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca
w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy (dotyczy wszystkich części).
Po zmianie:
Trenażer wkłuć dożylnych pediatryczny (1 szt.), zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 3).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie czterdzieści dziewięć [49] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich części). Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych (dotyczy wszystkich części).
2. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela co najmniej dwudziestocztero- [24 ] miesięcznej gwarancji (dotyczy wszystkich części). Okres gwarancji jest okresem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy (dotyczy wszystkich części).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia oparta na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A lub 1C do SWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wypełnić w/w załącznik (odpowiednio do części), poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podaje wartości minimalne,
maksymalne lub zakres, Wykonawca jest zobowiązany podać konkretne wartości oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia.
Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia jest przedmiotowym środkiem dowodowym służącym potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami
związanymi z realizacją zamówienia.
Po zmianie:
Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia oparta na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A - dla części nr 1, 1B - dla części nr 2, 1C – dla części nr 3 do SWZ .
Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wypełnić w/w załącznik (odpowiednio do części), poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podaje wartości minimalne, maksymalne lub zakres, Wykonawca jest zobowiązany podać konkretne wartości oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia.
Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia jest przedmiotowym środkiem dowodowym, o którym mowa w art. 7 pkt. 20) ustawy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Oferta - zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Po zmianie:
Oferta - zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 5.8 niniejszego OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-15 10:00
Po zmianie:
2021-10-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-15 10:30
Po zmianie:
2021-10-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-13
Po zmianie:
2021-11-16
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
- Dzierżawa łączy transmisji danych Ethernet (ETH) L2 od operatora telekomunikacyjnego dla potrzeb KWP w Opolu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie i remonty nawierzchni chodników przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
więcej: Symulatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.