Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196350/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem hali namiotowej na terenie Ośrodka Borki w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146989199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 9 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 10 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mosir.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a701e5e6-88f2-44c3-b713-07cf8aada04c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem hali namiotowej na terenie Ośrodka Borki w Radomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a701e5e6-88f2-44c3-b713-07cf8aada04c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2025/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż hali namiotowej o powierzchni 300m2 stanowiącej zadaszenie parkietu rozłożonego na nawierzchni z masy bitumicznej, ułożonej na wylewce betonowej.
b) dostarczenie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zgłoszenia robót organowi administracji architektoniczno-budowlanej zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z dnia 2024 poz. 725 z późn. zm.).
Miejscem montażu jest utwardzony plac zlokalizowany na os. Borki w Radomiu, przy zalewie Borki.
Wykonawca dostarczy halę namiotową na własny koszt, własnym transportem i na własne ryzyko, na
miejsce wskazane przez Zamawiającego, w określonym terminie;
c) Wszelką dokumentację w tym zakresie (m.in. Instrukcję eksploatacji, użytkowania, demontażu
i montażu hali) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w postaci oryginałów lub kopii poświadczonych
za zgodność z oryginałem;
d) Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów po montażu zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanego zadania oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową w szczególności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”), obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót montażowych itp.
OPZ stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pablo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482585669
7.3.3) Ulica: Malenicka 106E
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych i wołowych oraz wędlin drobiowych do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Przebudowa części budynku Wydziału Sztuki Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę sprzętu techniki biurowej (niszczarek) dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i doposażenie istniejących placów zabaw w Środzie Śląskiej oraz Szczepanowie
- Budowa placu zabaw w Kłodawie w ramach projektu "Podniesienie jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Gminie Trąbki Wielkie poprzez budowę Przedszkola Publicznego w Kłodawie"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową wybiegu dla psów na terenie pomiędzy os. Centrum E a Bp. Padniewskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Altana fotowoltaiczna wraz z infrastrukturą w formule zaprojektuj- wybuduj
- Budowa budynku garażowego dla potrzeb OSP Trześń na działce ewid. nr 847 w miejscowości Trześń.
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kołacinie wraz z wymianą źródła ciepła
więcej: Namioty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.