eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu i azotu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu i azotu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu i azotu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39427c31-ce05-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019034/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu i azotu. dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Radziejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 700000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tlenu i azotu ciekłego medycznego z dzierżawą zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen (1 szt) o pojemności min 3 m3 wraz z parownicami, wykonanie przyłączenia do istniejącej instalacji przyszpitalnej i ciekły azot o pojemności min. 1 m3.

Tlen Medyczny kg 220 000,00
Dzierżawa zbiornika tlenu - miesięcznie miesiąc 20
Ciekły Azot kg 18 000,00
Dzierżawa zbiornika azotu - miesięcznie miesiąc 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

24112200-4 - Tlenki azotu

24111800-3 - Azot ciekły

4.5.5.) Wartość części: 275000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gazów medycznych w butlach
1. Tlen Medyczny sprężony w butlach aluminiowych o pojemności 40 l. (6,4 m 3) 6,4 m 3 90
2. Dzierżawa butli aluminiowych o pojemności 40 l na tlen medyczny - dobo butla dobobutla 54900
3. Dwutlenek węgla (do laparoskopii w butlach aluminiowych 7,5 kg) 7,5 kg 150
4. Dzierżawa butli aluminiowych dwutlenku węgla (do laparoskopii w butlach 7,5 kg) dobobutla 91500
5. Tlen Medyczny sprężony w butlach aluminiowych o pojemności 2 l. (0,3 m 3) 0,3 m 3 220
6. Dzierżawa butli aluminiowych o pojemności 2 l na tlen medyczny - dobo butla dobobutla 134200
7. Tlen medyczny sprężony w butlach aluminiowych o pojemności 2l LIV (0,43 m 3) 0,43 m 3 220
8. Dzierżawa butli aluminiowych o pojemności 2l LIV na tlen medyczny - dobo butla dobobutla 134200
9. Tlen Medyczny sprężony w butlach aluminiowych o pojemności 10l. (1,6 m 3) 1,6 m 3 220
10. Dzierżawa butli aluminiowych o pojemności 10l na tlen medyczny - dobo butla dobobutla 134200

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gazów technicznych w butlach
1. Tlen techniczny w butlach 8l (1,3 m 3) 1,3 m 3 50
2. Dzierżawa butli stalowych o pojemności 8 litrów na tlen techniczny dobobutla 30 500
3. Acetylen do celow technicznych butle 8 l. ( 1,2 kg) 1,2 kg 50
4. Dzierżawa butli stalowych o pojemności 8 litrów na 1,2 kg acetylen techniczny dobobutla 30 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24321115-9 - Acetylen

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa butli mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50%/50% wraz z dzierżawą

1 butle mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50%/50% 10 l (2,8 m3) 2,8 m 3 50
2 Dzierżawa butli mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50%/50% 10 l (2,8 m3) dobobutla 30500
3 dzierżawa zaworu do podaży gazu (JEŻELI DOTYCZY) miesiące 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385063,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385063,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385063,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEMIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552107750

7.3.3) Ulica: Zakładowa 8

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385063,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 2 (dostawa gazów medycznych w butlach) Zamawiający tworząc opis
przedmiotu zamówienia nie sprecyzował w sposób wyczerpujący opisu przedmiotu zamówienia, co
mogło wprowadzić w błąd Wykonawców przystępujących do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego. Opis zamówienia nie jest dokładny i zrozumiały do sporządzenia oferty.
Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty, nieusuwalny i jest na tyle
istotna, że uniemożliwia zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta ma charakter istotny i jest wadą nieusuwalną dla przywrócenia zgodności
z prawem zamówień publicznych. Konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie pakietu
nr 2 (Dostawa gazów medycznych w butlach) i ogłoszenie go ponownie z zachowaniem zasad
wyrażonych w art. 16 ust. 1 oraz art. 99 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2022,
poz. 1710 ze zm.) W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 2 (dostawa gazów medycznych w butlach) na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy PZP.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medgaz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252180956

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 153/1A

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-302

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88056 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88056 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88056 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88056 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.