Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134100/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00140924/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dotycząca naprawy, obsługi i przeglądów okresowych autobusów pasażerskich, pojazdów ciężarowych i przyczep oraz pojazdów osobowych marki OPEL, objętych i nie objętych gwarancją producenta.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261847581
1.5.8.) Numer faksu: 261847577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dotycząca naprawy, obsługi i przeglądów okresowych autobusów pasażerskich, pojazdów ciężarowych i przyczep oraz pojazdów osobowych marki OPEL, objętych i nie objętych gwarancją producenta.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf402c5-c270-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134100/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2022/TP/COŁG.SAM.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 513821,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa dotycząca naprawy, obsługi i przeglądów okresowych autobusów pasażerskich, pojazdów ciężarowych i przyczep oraz pojazdów osobowych marki OPEL, objętych i nie objętych gwarancją producenta, zgłoszonych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 wynikających z potrzeb naprawczych i obsługowych podziale na poniższe części zamówienia:część I zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy autobusów pasażerskich,
część II zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów ciężarowych i przyczep,
część III zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki opel.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50113000-0 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów,
50114000-7 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek,
50116000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów, 50112000-3 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 oraz nr 7 do SWZ tj.: Wykaz pojazdów oraz Projektowane postanowienia umowy.
Ilość rbh planowana na naprawy i obsługi pojazdów przez cały okres trwania umowy
wynosi:
1) część I zamówienia - autobusy pasażerskie - 2060 rbh,
2) część II zamówienia - pojazdy ciężarowe i przyczep - 800 rbh,
3) część III zamówienia - pojazdy marki OPEL -580 rbh.
Zamawiający wymaga, aby miejscem wykonania przedmiotu zamówienia była Warszawa i teren do 30 km od granic administracyjnych m. Warszawa.
Uwaga! ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę niespełniającą powyższego wymagania, jako nie zgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póżn. zm.).
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.3. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: naprawy, przeglądy i obsługę serwisową, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 7 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
4.5.5.) Wartość części: 334959,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa dotycząca naprawy, obsługi i przeglądów okresowych autobusów pasażerskich, pojazdów ciężarowych i przyczep oraz pojazdów osobowych marki OPEL, objętych i nie objętych gwarancją producenta, zgłoszonych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 wynikających z potrzeb naprawczych i obsługowych podziale na poniższe części zamówienia:część I zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy autobusów pasażerskich,
część II zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów ciężarowych i przyczep,
część III zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki opel.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50113000-0 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów,
50114000-7 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek,
50116000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów, 50112000-3 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 oraz nr 7
do SWZ tj.: Wykaz pojazdów oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. Ilość rbh planowana na naprawy i obsługi pojazdów przez cały okres trwania umowy
wynosi:
1) część I zamówienia - autobusy pasażerskie - 2060 rbh,
2) część II zamówienia - pojazdy ciężarowe i przyczep - 800 rbh,
3) część III zamówienia - pojazdy marki OPEL -580 rbh.
4. Zamawiający wymaga, aby miejscem wykonania przedmiotu zamówienia była Warszawa i teren do 30 km od granic administracyjnych m. Warszawa.
Uwaga!: ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę niespełniającą powyższego wymagania, jako nie zgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póżn. zm.).
5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.3. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
6. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: naprawy, przeglądy i obsługę serwisową, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 7 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy.
7. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
4.5.5.) Wartość części: 81300,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa dotycząca naprawy, obsługi i przeglądów okresowych autobusów pasażerskich, pojazdów ciężarowych i przyczep oraz pojazdów osobowych marki OPEL, objętych i nie objętych gwarancją producenta, zgłoszonych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 wynikających z potrzeb naprawczych i obsługowych podziale na poniższe części zamówienia:część I zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy autobusów pasażerskich,
część II zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów ciężarowych i przyczep,
część III zamówienia - przeglądy okresowe, obsługi i naprawy pojazdów marki opel.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50113000-0 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów,
50114000-7 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek,
50116000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów, 50112000-3 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 oraz nr 7
do SWZ tj.: Wykaz pojazdów oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. Ilość rbh planowana na naprawy i obsługi pojazdów przez cały okres trwania umowy
wynosi:
1) część I zamówienia - autobusy pasażerskie - 2060 rbh,
2) część II zamówienia - pojazdy ciężarowe i przyczep - 800 rbh,
3) część III zamówienia - pojazdy marki OPEL -580 rbh.
4. Zamawiający wymaga, aby miejscem wykonania przedmiotu zamówienia była Warszawa i teren do 30 km od granic administracyjnych m. Warszawa.
Uwaga!: ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę niespełniającą powyższego wymagania, jako nie zgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póżn. zm.).
5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.3. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
6. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: naprawy, przeglądy i obsługę serwisową, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 7 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy.
7. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 97560,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONIK TRUCK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212
7.3.3) Ulica: ul. Terespolska 82
7.3.4) Miejscowość: Halinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411999,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONIK TRUCK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212
7.3.3) Ulica: ul. Terespolska 82
7.3.4) Miejscowość: Halinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONIK TRUCK SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM CARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542461883
7.3.3) Ulica: ul. Lotnisko 81
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-271
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WYKONAWCA zrealizuje przedmiot Umowy samodzielnie/z udziałem PODWYKONAWCÓW w następującym zakresie: serwis samochodów dostawczych OPEL MOVANO.
Dane PODWYKONAWCY: MM CARS PREMIUM Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 237, 02-495 Warszawa.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z naprawami blacharsko-lakierniczymi w pojazdach służbowych należących do KSP
- Usługa w zakresie napraw poszczególnych części pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Kompleksowa naprawa alternatorów i rozruszników
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.