eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miętne › Budowa dojścia do budynku i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dojścia do budynku i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Miętnem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387710687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 45

1.5.2.) Miejscowość: Miętne

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@garwolin-starostwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sdsmietne.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3c67b74-bece-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dojścia do budynku i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c67b74-bece-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054336/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dojścia do budynku i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 56/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa dojścia do budynku i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Miętnem usytuowany jest w kompleksie budynków przy ul. Głównej 45. Placówka świadczy usługi dziennego wsparcia dla osób z przewlekłymi chorobami psychicznymi, niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi.

Zakres zamówienia obejmuje:
a) Budowę chodnika prowadzonego do istniejącego chodnika przy obiektach sportowych do wejścia do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy,
b) Wykonanie 5 miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnością,
c) Wykonanie chodnika do miejsc postojowych do wejścia do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz chodnika do podjazdu przy budynku,
d) Zastosowanie oznaczenia fakturowego i kolorystycznego w ciągach chodnikowych dla osób z niedowidzeniem i niewidzeniem.

Szczegółowy zakres zamówienia stanowi przedmiar robót załączony do SWZ na podstawie, którego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.

Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników:
Utwardzone ciągi komunikacyjne wykonane w ramach niniejszego postępowania będą zapewniały możliwość swobodnego poruszania się wszystkim uczestnikom Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem, w tym osobom mającym problemy w poruszaniu się, osobom na wózkach inwalidzkich, osobom z niedowidzeniem lub niewidomych, którzy przemieszczają się przy pomocy laski lub z asystentem. Miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami usytuowane będą bezpośrednio przy chodniku w najbliższej odległości od wejścia do budynku ŚDS-u, oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykorzystane zostaną rozwiązania dotyczące oznakowania ciągów komunikacyjnych dla osób niedowidzących i z niewidzeniem (fakturowe i kolorystyczne). Proste, bezkolizyjne dojście do budynku oraz zrozumiałe oznaczenia zapewnią osobom
z niepełnosprawnością intelektualną samodzielny dostęp do budynku. Rozwiązania w zakresie likwidacji barier architektonicznych dojścia do budynku są adekwatne do potrzeb OzN.
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy p.z.p.

2. Wymagania o których mowa w art.95 ust.1 ustawy Pzp:

1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby (pracownicy fizyczni) wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2020 poz.1320).
2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a. żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;
a. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b. oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d. innych dokumentów
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 9 ust. 1 pkt 9 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286603,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449050,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286603,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUDOWA Tomasz Piwoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262135337

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Bema 48

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286603,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.