Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju
dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia psychomotoryczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000877453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@soswpuck.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.soswpuck.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwojudla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia psychomotoryczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42f6b1e0-69f9-40a7-b7fc-9a277e08122b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w zamówieniu z 2024 roku nr ZP/04/2024 (Ogłoszenie nr 2024/BZP 00317774/01 z dnia 2024-05-09), którego przedmiotem było:
„Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia psychomotoryczne, z podziałem na 10 części z opcją.” Zamawiający przewidział w każdej z 10 Części możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
W ramach wskazanego wyżej zamówienia w Części 5 zostało Wykonawcy udzielone zamówienie. Liczba godzin zajęć psychomotorycznych w zawartej z Wykonawcą umowie wynosiła 100.
W niniejszym zamówieniu z wolnej ręki liczba godzin zajęć psychomotorycznych wynosi 15.
UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 (zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14);
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05_02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia psychomotoryczne - 15h.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno- opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Markowc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000
7.3.3) Ulica: ul. Bławatkowa 2
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług produkcji w formie relacji wideo i zdjęć z wydarzeń i eventów
- Świadczenie usług produkcji w formie relacji wideo i zdjęć z wydarzeń i eventów
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.
- Sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych i obłożeń
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia kąpieliska w miejscowości Osłonino w podziale na 2 części.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku szkoły podstawowej w Darzlubiu.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznej usługi terapii integracji sensorycznej w ramach stanowiska Terapeuty SI
- prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością"
- Usługi wsparcia poprzez rozwój usług społecznych: dietetyka, psychologa i logopedy dla mieszkańców Gminy Goleniów - w podziale na części
- Usługi wspomagania rozwoju w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem" z podziałem na zadania.
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w PWD w ramach projektu pn.: ,,Zrealizuj SWOJE PASJE I MARZENIA" - drugie postępowanie.
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.