Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190477/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy opału do obiektów komunalnych i placówek oświatowych na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz od dnia podpisania umowy do 31 maja 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338767610
1.5.8.) Numer faksu: 338676613
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.radziechowy-wiepr.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy opału do obiektów komunalnych i placówek oświatowych na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz od dnia podpisania umowy do 31 maja 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e274bcc1-1c52-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190477/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Węgiel orzech – łączne zapotrzebowanie około 108,5 tony – CZĘŚĆ IParametry węgla orzech:
Kaloryczność: co najmniej 24 000 kj/kg
Zawartość popiołu: do 9 %
Zawartość siarki: do 1,2%
Ganulacja: od 25 do 80 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 72203,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Ekogroszek – łączne zapotrzebowanie około 191 ton – CZĘŚĆ IIParametry węgla ekogroszek:
Kaloryczność: co najmniej 26.000 KJ/kg
Zawartość popiołu do 7%
Zawartość siarki do 0,6%
Typ węgla 31.2 ;Granulacja 5-31,5 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 85555,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Węgiel kostka – łączne zapotrzebowanie około 79 ton – CZĘŚĆ IIIKlasa co najmniej 25/7/04.
Granulacja 65 – 200 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 108063,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2021r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24)
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2021r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24)
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2021r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.