eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku przy ul. Rynkowej 8 w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku przy ul. Rynkowej 8 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 48 224436000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku przy ul. Rynkowej 8 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0053478e-f798-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012085/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont budynku przy ul. Rynkowej 8 w Warszawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemuhttps://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;-komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym
wspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;zainstalowany program Acrobat Reader
lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB.
Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania czasu:- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę,
widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą korespondencję i pytania związane z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać
za pośrednictwem strony https://zamowienia.um.warszawa.pl . Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 19 SWZ .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.30.2022.IMA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 286991,03 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Remont budynku przy ul. Rynkowej 8 w Warszawie”

2. Klasyfikacja CPV:
45223000 – 6 – Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45400000 – 4 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000 – 6 – Roboty malarskie i szklarskie
45450000 – 6 – Roboty wykończeniowe pozostałe
45310000 – 3 – Roboty instalacyjne elektryczne

3. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy

4. Zakres planowanych robót budowlanych Zgodnie z załączonym projektem wykonawczym przygotowanym przez: ABW Projekt Anna Wyszomirska z siedzibą w Ostrowi Mazowieckiej 07-300 przy ul. Dr. Eugeniusza Rytla 5, w szczególności obejmuje:

1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe
1.1 Rozebranie balustrad z kształtowników stalowych w m poziomie II kondygnacji - rozebranie zewnętrznego daszku nad bramami wjazdowymi.
1.2 Demontaż grzejnika stalowego płytowego jednorzędowego.
1.3. Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2 - demontaż bram.

2 Wykonanie nadproży
2.1. Podstemplowanie zagrożonych stropów bez deskowania wzdłuż wymienianych nadproży, oraz podstemplowanie istniejących nadproży żelbetowych.
2.2. Wykucie gniazd o głębokości 1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej dla osadzenia belek stalowych.
2.3. Wykucie bruzd poziomych 1/2x1 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej dla osadzenia belek stalowych.
2.4. Zabetonowanie otworów w stropach i ścianach o powierzchni do 0.1 m2 przy głębokości ponad 10 cm - wykonanie poduszek z betonu C25/30.
2.5. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł i obsadzenie belek stalowych IPN340.
2.6. Skręcanie belek stalowych - połączeń śrubami o śr. do 20 mm do 10 szt. na jednym stanowisku, skręcanie belek stalowych.
2.7. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - rozbiórka nadproży żelbetowych.
2.9. Spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników - przyspawanie przewiązek z płaskownika BL 6x100x440,
2.10. Wypełnienie zaprawą cementową oczek siatki cięto-ciągnionej na ścianach i stropach.
2.1 Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 40 cm - uzupełnienie tynku na nadprożach, przyjęto uzupełnienie tynku od spodu i od strony wewnętrznej

3 Montaż bram
3.1. Dostawa i montaż bramy nr 1 o wymiarach 306x351 cm
3.2. Dostawa i montaż bramy nr 2 o wymiarach 318x345 cm
3.3. Dostawa i montaż bramy nr 3 o wymiarach 318x345 cm
3.4. Dostawa i montaż bramy segmentowej nr 4 od strony podwórka o wymiarach 332x318 cm;

4 Naprawa zarysowania ściany przy bramie nr 4
4.1. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 - odbicie tynków w miejscach naprawy zarysowań.
4.2. Ręczne wykucie bruzdy - wykonanie bruzd do wklejenia prętów, przyjęto naprawę dwóch rys widocznych na ścianach, jedna o długości około 3,5m, druga długości około 2m.
4.3. Montaż zbrojenia z prętów stalowych gładkich lub żebrowanych o średnicy 6 lub 8 mm –montaż prętów stalowych #6 lub #8 lub systemu np. HELIFIX, pręty długości 100cm wklejane co około 35cm z przesunięciem na przemian co drugi o wielkość 15cm, naprawa dwóch rys widocznych na ścianach, jedna o długości około 3,5m, druga długości około 2m.
4.4. Naprawa bruzdy - wklejenie prętów oraz uzupełnienie bruzd zaprawą naprawczą.
4.5. Gruntowanie podłoży przed ponownym ułożeniem tynków.
4.6. Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów

5 Okładziny ścienne i sufitowe
5.1. Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko.
5.2. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia do 5 m2
5.3. Gruntowanie podłoży przed ponownym ułożeniem tynków - powierzchnie pionowe przed tynkowaniem.
5.4. Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów.
5.5. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - przetarcie ścian oraz lamperii.
5.6. Gruntowanie podłoży przed szpachlowaniem.
5.7. nałożenie gładzi gipsowych gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach i na ościeżach, na podłożu z tynku w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2 - dwukrotne szpachlowanie ścian.



6 Miejscowe naprawy elewacji
6.1. Zatopienie jednej warstwy siatki na ścianach i słupkach - wykonanie warstwy zbrojonej w miejscach nowych nadproży.
6.2. Gruntowanie warstwy zbrojonej.
6.3. Wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych mineralnych na gotowym podłożu.
6.4. Przygotowanie podłoża - oczyszczenie i zmycie podłoża - przygotowanie pozostałych fragmentów ścian do malowania - nad bramami wjazdowymi oraz słupów pomiędzy bramami.
6.5. Malowanie elewacji farbą silikonową dwukrotnie; tynk fakturowy - malowanie fragmentu elewacji - nad bramami wjazdowymi oraz słupów pomiędzy bramami.

7. Instalacje elektryczne Instalacje elektryczne – wymiana kompletnej instalacji elektrycznej w garażu budynku. Wymiana instalacji siłowej (wraz z wewnętrzną linią zasilającą i rozdzielnią), instalacji oświetleniowej ( oświetlenie podstawowe i awaryjne), instalacja gniazd wtykowych, zasilanie bram garażowych, instalacja uziemień i połączeń wyrównawczych.
7.1. Roboty demontażowe.
7.1.1. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w części garażowej.
7.2. WZL
7.2.1. układanie rur winidurowych o śr. do 37 mm.
7.2.2. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - wewnętrzna linia zasilająca.
7.2.3. Montaż końcówek kablowych przez zaciskanie - przekrój żył do 16 mm2.
7.2.4. Połączenia wyrównawcze.
7.3. Rozdzielnica elektryczna R-OSP
7.3.1. montaż obudowy o powierzchni do 0.2 m2.
7.3.2. montaż tablicy rozdzielczej o masie do 10 kg.
7.4. Trasy kablowe.
7.4.1. mocowanie konstrukcji wsporczej przykręcanej o masie do 1 kg.
7.4.2. przykręcanie korytek o szerokości do 100 mm.
7.4.3. układanie rur winidurowych o śr. do 20 mm.
7.5. Okablowanie.
7.5.1. wciąganie przewodów kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2, przewód N2XH-J 3x1,5; przewód N2XH-J 3x2,5; przewód N2XH-J 5x2,5.
7.5.2. przykręcanie odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego o 4 wylotach.
7.5.3. Przełożenie istniejących linii zasilających wlz prowadzonych z rozdzielni głównej do pomieszczeń Państwowej Straży Pożarnej będących w kolizji z projektowanymi nadprożami.
7.6. Montaż sprzętu.
7.6.1. Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny.
7.6.2. montaż łączników i przycisków instalacyjnych bryzgoszczelnych jednobiegunowych - łącznik oświetleniowy pojedynczy IP54; krzyżowy, dwubiegunowy - łącznik oświetleniowy schodowy IP54
7.6.4. montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 – gniazdo elektryczne ze stykiem ochronnym pojedyncze IP44; gniazdo elektryczne ze stykiem ochronnym podwójne IP44; gniazdo elektryczne trójfazowe 16A.
7.7. Montaż opraw oświetleniowych.
7.7.1. Oprawy oświetleniowe zawieszane (zwykłe) - oprawa nastropowa LED 40W 4000K PC IP66 + komplet zawiesi 1m; oprawa awaryjna 3W 1h; oprawa ewakuacyjna 1W 1H piktogram jednostronny.
7.8. Badania i pomiary.
7.8.1. Wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych

8. Pozostałe roboty
8.1. montaż zadaszenia zewnętrznego nad bramami wjazdowymi.
8.2. montaż grzejników.
8.3. Wykonanie próby szczelności instalacji c.o. z rur z tworzyw sztucznych - próba zasadnicza (pulsacyjna) – próba szczelności podłączeń grzejników
8.4. Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm.
8.5. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych na odległość do 1 km; oraz za każdy następny 1 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej;
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont, przebudowę, budowę budynku, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.

2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniają niżej określone wymagania:
a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) Kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt Ad. 1) musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
- warunek określony w pkt Ad. 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają;
1) w przypadku wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku stosuje się odpowiednio.
3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zgodnie z wytycznymi w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100 zł)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;
1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 1 pkt. 1 lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
c) ust. 1 pkt 1 lit. a) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawiera § 17 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Wykaz osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami
1) W sprawach merytorycznych;
Główny specjalista w WIR – Magdalena Markocka - e-mail: ursus.wir@um.warszawa.pl ; tel. +48 22 443-61-04;
2) W sprawach proceduralnych;
Główny specjalista w WZP – Iwona Magdziarz – e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl; tel. +48 22 443-60-98.
II. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z przesłanek opisanych w art. 255
ustawy PZP.
2) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 256 ustawy PZP.
3) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość
unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
4)Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5) Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt. 4), na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
III. Wizja lokalna
Zamawiający przewiduje obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych tj. na terenie budynku OSP (Ochotniczej Straży Pożarnej) przy ul. Rynkowej nr 8 w Warszawie.
1) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji robót budowlanych zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przewiduje obowiązek dokonania wizji lokalnej.
2) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
3) Wymaganie odbycia wizji lokalnej na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, będzie wykonywane w warunkach, których poznanie umożliwi wykonawcom nie tylko podjęcie decyzji o ubieganiu się o udzielenie zamówienia, ale także obliczenie ceny oferty z uwzględnieniem tych warunków podczas realizacji zamówienia.
4) Koszty wizji lokalnej ponosi wykonawca.
5) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do zamawiającego zgodnie z przyjętym przez zamawiającego sposobem komunikacji o którym mowa w części 4 SWZ https://zamowienia.um.warszawa.pl .
6) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 15:30, po wcześniejszym ustaleniu terminu z zamawiającym przed terminem składania ofert.
7) Prośbę o dokonanie wizji lokalnej należy przekazać wnioskiem, przesłanym elektronicznie przy użyciu Platformy Market Planet, zgodnie z postanowieniami określonymi w SWZ. We wniosku należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu do osoby, która będzie reprezentowała wykonawcę podczas wizji lokalnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.