eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Odbiór i zagospodarowanie odpadów miejskich powstałych w Gminie Lądek-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów miejskich powstałych w Gminie Lądek-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ

1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 31

1.4.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.7.) Numer telefonu: 748117884

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231209

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00220697

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Lądka - Zdroju, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.),
b) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów o którym mowa w art. 41 w związku z art. 232 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach co najmniej na następujące kody odpadów: 20 03 01, 20 03 03, 15 01 01, 15 01 07, 15 01 06, 20 02 01 ,
c) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ww. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
2.1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: co najmniej jedną usługę, która polegała na odbiorze i zagospodarowaniu co najmniej 350Mg odpadów przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy,
2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na czas realizacji zamówienia następującymi narzędziami oraz wyposażeniem zakładu:
a) minimum 2 samochodami specjalistycznymi bezpylnymi (śmieciarka) dostosowanymi do odbioru odpadów zmieszanych
b) minimum 2 samochodami specjalistycznymi do odbioru odpadów segregowanych, zbieranych w pojemnikach 120 l – 1100 l, zabezpieczonym przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów oraz wyposażonym w sprzęt do ręcznego uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania. Spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz wyposażonymi w system monitoringu GPS,
c) minimum 1 samochodem skrzyniowym, kontenerowym lub hakowym przewożącym kontenery o pojemności 7000 litrów wyposażonym w hydrauliczny dźwig samochodowy (HDS), zabezpieczonym przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów oraz wyposażonym w sprzęt do ręcznego uprzątnięcia odpadów,
d) minimum 1 samochodem specjalistycznym myjko-śmieciarką przeznaczonym do okresowego mycia i dezynfekcji pojemników,
2.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują bazą magazynowo –transportowo na terenie gminy Lądek-Zdrój lub w odległości maksymalnej 60 km od granicy Gminy Lądek-Zdrój, spełniającą kryteria z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), zabezpieczoną w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Lądka - Zdroju, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.),
b) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ww. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
2.1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: co najmniej jedną usługę, która polegała na odbiorze i zagospodarowaniu co najmniej 350Mg odpadów przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy,
2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na czas realizacji zamówienia następującymi narzędziami oraz wyposażeniem zakładu:
a) minimum 2 samochodami specjalistycznymi bezpylnymi (śmieciarka) dostosowanymi do odbioru odpadów zmieszanych
b) minimum 2 samochodami specjalistycznymi do odbioru odpadów segregowanych, zbieranych w pojemnikach 120 l – 1100 l, zabezpieczonym przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów oraz wyposażonym w sprzęt do ręcznego uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania. Spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz wyposażonymi w system monitoringu GPS,
c) minimum 1 samochodem skrzyniowym, kontenerowym lub hakowym przewożącym kontenery o pojemności 7000 litrów wyposażonym w hydrauliczny dźwig samochodowy (HDS), zabezpieczonym przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów oraz wyposażonym w sprzęt do ręcznego uprzątnięcia odpadów,
d) minimum 1 samochodem specjalistycznym myjko-śmieciarką przeznaczonym do okresowego mycia i dezynfekcji pojemników,
2.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują bazą magazynowo –transportowo na terenie gminy Lądek-Zdrój lub w odległości maksymalnej 60 km od granicy Gminy Lądek-Zdrój, spełniającą kryteria z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), zabezpieczoną w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów o którym mowa w art. 41 w związku z art. 232 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach co najmniej na następujące kody odpadów: 20 03 01, 20 03 03, 15 01 01, 15 01 07, 15 01 06, 20 02 01;
2. aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ww. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
3. wykaz usług, o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.1 SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty –załącznik nr 4 do SWZ,
4. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.2 oraz 1.4.3 SWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 4 do SWZ

Po zmianie:
1. aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ww. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
2. wykaz usług, o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.1 SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty –załącznik nr 4 do SWZ,
3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.2 oraz 1.4.3 SWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 4 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-12 11:00

Po zmianie:
2024-03-13 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-12 11:15

Po zmianie:
2024-03-13 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-10

Po zmianie:
2024-04-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.