eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w terminie: od 02 do 06 października 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w terminie: od 02 do 06 października 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-156-386

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w terminie: od 02 do 06 października 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-059ff2e2-eef5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w terminie: od 02 do 06 października 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS/54/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem organizowane w granicach miasta Rzeszowa w terminie: od dnia 2 października 2023 r. do dnia 6 października 2023 r. Szacowana liczba gości hotelowych 70 – 100 osób.
2. Zamawiający informuje, iż zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, usługi hotelarskie winne być realizowane w obiektach hotelarskich spełniających wymagania hoteli.
3. W ramach zamówienia Wykonawca dokona zakwaterowania gości w terminie, o którym mowa ust. 1 SWZ (4 doby), w pokojach które pozostaną do dyspozycji Zamawiającego, to jest:
1) 8 pokoi jednoosobowych;
2) pozostałe osoby w pokojach 2/3/4 osobowych (według dostępności pokoi);
4. Hotel winien posiadać minimum 3***. Standard hotelu jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega ocenie na podstawie oferty złożonej przez konkretnego Wykonawcę (patrz. Rozdz. XIX SWZ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej OPZ) – Załącznik nr 5 do SWZ;
6. Projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) stanowią również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszej SWZ.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 Ustawy Pzp.
9. Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części z uwagi na fakt iż podział ten mógłby zagrozić prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia, na który składa zapewnienie uczestnikom Manewrów Artystycznych Wojska Polskiego organizowanych przez Klub 21. Brygady Strzelców Podhalańskich, zakwaterowania (wraz z wyżywieniem) oraz związana z tym konieczność relokacji tych uczestników. Konsekwencją podziału zamówienia na odrębne części, stanowiłoby spiętrzenie problemów technicznych oraz organizacyjno-koordynacyjnych co miałoby niewątpliwy wpływ na jakość świadczonych usług. Dodatkowo dokonanie przez Zamawiającego podziału zamówienia na części nie daje gwarancji otrzymania ofert dla każdej z nich, co z uwagi na konieczność ew. powtórzenia procedury w zakresie jednej z nich (z uwagi chociażby na ściśle określony termin realizacji, związany z okresem w jakim ma odbyć się wydarzenie), mogłoby spowodować iż osiągnięcie celu zamówienia stałoby się niemożliwe. Powierzenie wykonania wszystkich czynności jednemu Wykonawcy, będzie miało znaczący wpływ na usprawnienie i jakość realizacji całego procesu związanego z zakwaterowaniem oraz relokacją uczestników wydarzenia i zapewni prawidłowe wykonanie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu pn. „Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w ramach Manewrów Artystycznych Wojska Polskiego organizowanych przez Klub 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w terminie od 02 do 06 października 2023 r.” wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.