Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208248/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w terminie: od 02 do 06 października 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-156-386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w terminie: od 02 do 06 października 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-059ff2e2-eef5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w terminie: od 02 do 06 października 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS/54/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem organizowane w granicach miasta Rzeszowa w terminie: od dnia 2 października 2023 r. do dnia 6 października 2023 r. Szacowana liczba gości hotelowych 70 – 100 osób.
2. Zamawiający informuje, iż zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, usługi hotelarskie winne być realizowane w obiektach hotelarskich spełniających wymagania hoteli.
3. W ramach zamówienia Wykonawca dokona zakwaterowania gości w terminie, o którym mowa ust. 1 SWZ (4 doby), w pokojach które pozostaną do dyspozycji Zamawiającego, to jest:
1) 8 pokoi jednoosobowych;
2) pozostałe osoby w pokojach 2/3/4 osobowych (według dostępności pokoi);
4. Hotel winien posiadać minimum 3***. Standard hotelu jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega ocenie na podstawie oferty złożonej przez konkretnego Wykonawcę (patrz. Rozdz. XIX SWZ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej OPZ) – Załącznik nr 5 do SWZ;
6. Projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) stanowią również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszej SWZ.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 Ustawy Pzp.
9. Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części z uwagi na fakt iż podział ten mógłby zagrozić prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia, na który składa zapewnienie uczestnikom Manewrów Artystycznych Wojska Polskiego organizowanych przez Klub 21. Brygady Strzelców Podhalańskich, zakwaterowania (wraz z wyżywieniem) oraz związana z tym konieczność relokacji tych uczestników. Konsekwencją podziału zamówienia na odrębne części, stanowiłoby spiętrzenie problemów technicznych oraz organizacyjno-koordynacyjnych co miałoby niewątpliwy wpływ na jakość świadczonych usług. Dodatkowo dokonanie przez Zamawiającego podziału zamówienia na części nie daje gwarancji otrzymania ofert dla każdej z nich, co z uwagi na konieczność ew. powtórzenia procedury w zakresie jednej z nich (z uwagi chociażby na ściśle określony termin realizacji, związany z okresem w jakim ma odbyć się wydarzenie), mogłoby spowodować iż osiągnięcie celu zamówienia stałoby się niemożliwe. Powierzenie wykonania wszystkich czynności jednemu Wykonawcy, będzie miało znaczący wpływ na usprawnienie i jakość realizacji całego procesu związanego z zakwaterowaniem oraz relokacją uczestników wydarzenia i zapewni prawidłowe wykonanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu pn. „Świadczenie usług hotelarskich wraz z wyżywieniem w ramach Manewrów Artystycznych Wojska Polskiego organizowanych przez Klub 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w terminie od 02 do 06 października 2023 r.” wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik oraz Gminy Hyżne - 2 zadania
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji i verticali na potrzeby jednostek podległych Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miejscowości Warszawa w dniach 21 - 24 X 2025 r. oraz w dniach 27 - 30 X 2025 r.
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sal szkoleniowych dla maksymalnie 100 pracowników Departamentu Oceny Inwestycji Ministerstwa Zdrowia
- Kompleksowa organizacja Polsko-Japońskiego Forum Inwestycyjnego w Japonii
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych w ramach wyjazdu na obóz adaptacyjny dla studentów Politechniki Gdańskiej
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.