Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00045833/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Drawno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3
1.5.2.) Miejscowość: Drawno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957682031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb19acc8-b530-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Drawno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb19acc8-b530-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.2.2024.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Planowane przedsięwzięcie – punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – ma na celu uzupełnienie funkcjonującego na terenie gminy systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
W PSZOK zbierane będą w szczególności odpady, które nie są odbierane bezpośrednio z terenu nieruchomości zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku.
Projektowany Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych stanowić będzie miejsce bezpiecznego dla środowiska i ludzi oraz zgodnego z prawem zbierania i magazynowania dostarczonych przez mieszkańców odpadów komunalnych, które będą przekazywane zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami do ponownego użycia, recyklingu oraz odzysku innymi metodami. W punkcie gromadzone będą odpady komunalne selektywnie zbierane, z wyłączeniem zmieszanych odpadów komunalnych, metali oraz odpadów zawierających azbest.
Zbierane i magazynowane będą:
1. Inne niż niebezpieczne odpady komunalne.
2. Odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (odpady komunalne).
3. Przedmioty przeznaczone do ponownego użycia.
Zbierane i magazynowane będą następujące frakcje odpadów:
1. Odpady wielkogabarytowe.
2. Opony samochodów osobowych i jednośladów.
3. Odpady zielone.
4. Odpady budowlane i remontowe stanowiące odpady komunalne
5. Drewno, w tym stolarka okienna i drzwiowa (nie wyklucza się selektywnej zbiórki drewna impregnowanego).
6. Styropian opakowaniowy.
7. Papier i tektura.
8. Szkło opakowaniowe.
9. Szkło inne niż opakowaniowe (w tym szkło płaskie – okienne).
10. Tworzywa sztuczne opakowaniowe.
11. Tworzywa sztuczne inne niż opakowaniowe.
12. Odzież i tekstylia.
13. Popioły
14. Opakowania wielomateriałowe.
15. Odpady niebezpieczne i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Do zbierania powyższych frakcji odpadów wykorzystane zostaną kontenery o pojemności 7 m3 oraz pojemniki o pojemności ok. 1,1 m3. Dla frakcji odpadów zbieranych w najmniejszych ilościach lub sezonowo przewiduje się najmniejsze pojemniki o pojemności 240 l. W zależności od potrzeb i ilości przywożonych przez mieszkańców do PSZOK odpadów, wielkość kontenerów i pojemników dla poszczególnych rodzajów odpadów będą się zmieniać. Otwarte kontenery zlokalizowane będą na utwardzonym placu pod wiatą zadaszającą w celu uniknięcia płukania przez wody opadowe zbieranych w nich odpadów.
W PSZOKu będą też zbierane odpady niebezpieczne i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, dla których przewidziano oddzielny magazyn kontenerowy. Zużyty sprzęt zbierany będzie wewnątrz magazynu do szczelnych pojemników na poszczególne frakcje odpadów niebezpiecznych. Zbierane będą następujące frakcje:
1. Akumulatory.
2. Baterie.
3. Lampy fluorescencyjne.
4. Przeterminowane leki.
5. Termometry rtęciowe.
6. Rozpuszczalniki.
7. Kwasy.
8. Oleje i tłuszcze inne niż jadalne.
9. Opakowania z pozostałościami niebezpiecznymi.
10. Środki ochrony roślin.
11. Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice.
12. Detergenty.
Magazyn przeznaczony do gromadzenia odpadów niebezpiecznych ma za zadanie zabezpieczyć magazynowane odpady przed wpływem warunków atmosferycznych oraz osób postronnych, jak również zabezpieczyć środowisko przed ewentualnym oddziaływaniem magazynowanych odpadów, w szczególności w zakresie wód odciekowych, które potencjalnie stanowić mogą zagrożenia dla środowiska gruntowo-wodnego oraz dla ludzi. Pomieszczenie zapewni możliwość magazynowania odpadów o różnych gabarytach, składzie i właściwościach.
Poza selektywnie zbieranymi odpadami komunalnymi, do PSZOK mieszkańcy będą mogli przynieść odpady i przedmioty nadające się do ponownego użycia. Część z nich niewymagająca napraw przekazywana będzie zainteresowanym mieszkańcom. Odpady wymagające napraw poddawane będą procesowi przygotowania do ponownego użycia, czyli zostaną naprawione. Powyższe dotyczy przede wszystkim odpadów wielkogabarytowych.
Magazyn na przedmioty do ponownego użycia podzielony będzie na 2 funkcjonalne części:
1. Część magazynowa – do gromadzenia i przechowywania odpadów i przedmiotów nadających się do ponownego wykorzystania (od razu lub po dokonaniu drobnych napraw).
2. Część napraw – miejsce przeprowadzania drobnych napraw odpadów i nadanie im wartości użytkowych.
Planowana inwestycja jest nieuciążliwa dla środowiska i użytkowników (poziom hałasu i innych zanieczyszczeń w normie). Obszar oddziaływania obiektu ogranicza się do działki Inwestora.
-Wyposażenie PSZOK w kontenery stalowe bramowe:
1. Kontenery na gruz o pojemności 7 m3 w ilości 2 szt.
2. Kontener na odpady „bio” o pojemności 10 m3 w ilości 1 szt.
3. Kontenery na odpady wielkogabarytowe o pojemności 10 m3 w ilości 2 szt.
4. Kontener zamykany na papier o pojemności 10 m3 w ilości 1 szt.
Kontenery wskazane powyżej o minimalnych parametrach:
kontener bramowy wzmocniony
grubość podłogi min.: 6,0 mm,
grubość boków min.: 4,0 mm,
grubość przodu min.: 4,0 mm
wzmocnienie dolne: tak - profil C80x50x3
wzmocnienie boków: tak - profil C80x50x3
wzmocnienie przód/tył: tak - ceownik C80x50x3
wzmocnione narożniki - tak dodatkowy kątownik 4szt
haczyki do plandeki: tak - po całym obwodzie
uchwyt na hak: pręt fi 40mm - wzmocniony
uchwyty do bramowca: tak - 4szt
zabezpieczenie antykorozyjne: farba podkładowa + farba nawierzchniowa w kolorze wskazanym przez Zamawiającego.
-Przebudowa drogi dojazdowej, wewnętrznej do Projektowanego PSZOK na
działkach nr 402/2, 394/11, 147/4 obręb Dolina, Gmina Drawno w zakresie:
Rozbiórka istniejących krawężników po obu stronach jezdni i obsadzenie w ich miejsce oporników wtopionych. Uzupełnieniu podbudowy na jezdni i mijance o warstwę ok 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych i utwardzenie kostką betonową 8 cm typu Behaton. Wykonanie zjazdów. Formowanie skarp i poboczy.
Dane drogi:
- długość 695 m
- szerokość jezdni 3,2 m z poszerzeniami na łukach do 6,4 m
- powierzchnia jezdni ok 2500 m2
- powierzchnia mijanki ok 60 m2
- powierzchnia wjazdów ok 70 m2
- spadek poprzeczny jednostronny
Projekt zagospodarowania terenu wraz z dokumentacją fotograficzną drogi stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
-Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa Załącznik nr 3 do SWZ, projekt zagospodarowania terenu Załącznik nr 4 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 5 do SWZ, Przedmiary robót Załącznik nr 6 do SWZ – dokumenty poglądowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2580000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4443629,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2580000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOBUD-GDAŃSK SP. Z.O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842785091
7.3.3) Ulica: Astronomów 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2580000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DRAWNO
- Ochrona ekosystemów nieleśnych w DPN w 2025 roku
- Budowa hali magazynowej na sprzęt szkółkarski ( działka 126/1, obręb Zdanów, Gmina Drawno)
- "Budowa energoefektywnego przedszkola w Drawnie"
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.