Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00575077/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00043951/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00060325/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00067198/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja instalacji elektrycznej i sieci LAN w pomieszczeniach na III piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8685801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja instalacji elektrycznej i sieci LAN w pomieszczeniach na III piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4542337a-a55a-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0060/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152165,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia pn.: „Modernizacja instalacji elektrycznej i sieci LAN w pomieszczeniach na III piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu”.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej R1 o,4 kV wraz z instalacją elektryczną gniazd oraz oświetlenia w części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na III piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Zawierciu przy ul. Sienkiewicza 34 w Zawierciu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym projektem technicznym oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, (dalej: STWiORB) i przedmiarem robót.
Zadanie obejmuje w szczególności:
1) wykonanie prac demontażowych;
2) wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych wewnętrznych: tras kablowych, wewnętrznych
linii kablowych, rozdzielnicy elektrycznej R2 0,4kV (rozbudowa), rozdzielnica elektryczna R1
0,4kV, oświetlenie ogólne, awaryjne, osprzęt elektroinstalacyjny, okablowanie, połączenia
wyrównawcze miejscowe, pomiary, sprawdzenia.
3) wykonanie instalacji teletechnicznych wewnętrznych: okablowanie strukturalne, pomiary
teletechniczne;
4) wykonanie prac dodatkowych;
5) wykonanie robót odtworzeniowych i towarzyszących.
Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych
części obiektu nie objętych robotami.
Opis sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia wraz ze szczegółowym zakresem robót zawierają następujące załączniki do SWZ:
a) projekt techniczny – Załącznik Nr 9,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(STWiORB) - Załącznik
Nr 10,
c) przedmiar robót – Załącznik Nr 11,
d) projektowane postanowienia przyszłej umowy - Załącznik Nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139873,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301474,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139873,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELAM Dariusz Jarmoc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420108043
7.3.3) Ulica: Gdańska 10/9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-249
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139873,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa i wdrożenie systemu zapasowego (Backup) działającego w odrębnej lokalizacji poza głównym centrum przetwarzania danych w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań wspomaganych w meble, sprzęt AGD i RTV w budynkach MOPS Zawiercie przy ul. Niedziałkowskiego 3, Westerplatte 6 wraz z przynależną komórką" w ramach 2 częściach.
- Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu.
- Adaptacja byłej placówki opiekuńczo-wychowawczej "PEGAZ" na Dom dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa zabytku jakim jest Fort II Zarzeczny
- Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby pracowni komputerowej w Sali 527 w budynku dydaktycznym przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Prace remontowo-budowlane w salach do praktycznej nauki zawodu w ZSEU w Rybniku z podziałem na dwa zadania: zad. 1: Prace (...) w pionie A zad. 2: Prace (...) w pionie D
- Adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Biłgoraj na potrzeby osób niepelnosprawnych
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.