eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,122691,219488ffb6b6b81e9f43a24e9601ab5a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-113759b7-ce0d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Zakup sprzętu biurowego, materiałów biurowych i papierniczych

1.2.25 Zakup maszyn biurowych

1.2.26 Zakup materiałów biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez UE ze środków EFS w ramach RPO WŚ na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Pomoc Techniczna, Działanie nr 11.2 Wsparcie procesu wdrażania RPOWŚ 2014-2020 poprzez wzmocnienie potencjału administracyjnego, grupa wydatków " Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, materiałów i wyposażenia oraz wynajem powierzchni biurowej w ramach RPOWŚ 2014 – 2020".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192201,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibach zamawiającego, mieszczących się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego materiałów biurowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1 Arkusze Do Oliwienia Niszczarek/10 Szt - Op. 10
2 Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 76x76mm - Szt. 330
3 Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 38x51mm - Szt. 200
4 Blok notatnikowy A-4 - Szt. 30
5 Blok notatnikowy A-5 - Szt. 20
6 Brulion w oprawie twardej A-4 - Szt. 30
7 Brulion w oprawie twardej A-5 - Szt. 10
8 Druk wg KPA zwrotka biała „Potwierdzenie Odbioru” - Szt. 10000
9 Druk PK Polecenie Księgowania format A5 - Szt. 10
10 Delegacja, format A5 - Szt. 82
11 Deska o formacie A4 z metalowym klipem - Szt. 20
12 Długopis automatyczny, z wymiennym wkładem metalowym wielkopojemnym, kolor tuszu niebieski - Szt. 350
13 Długopis kulkowy niebieski - Szt. 220
14 Długopis na sprężynce, wymienny wkład w kolorze niebieskim - Szt. 45
15 Długopis z wymiennym wkładem, przezroczystym korpusem, kolor nakrywki oraz nakrętki odpowiada kolorowi tuszu zawartego we wkładzie, Kolor czarny - Szt. 200
16 Długopis z wymiennym wkładem, przezroczystym korpusem, kolor nakrywki oraz nakrętki odpowiada kolorowi tuszu zawartego we wkładzie, Kolor czerwony - Szt. 200
17 Długopis z wymiennym wkładem, przezroczystym korpusem, kolor nakrywki oraz nakrętki odpowiada kolorowi tuszu zawartego we wkładzie, Kolor zielony - Szt. 200
18 Długopis z wymiennym wkładem, przezroczystym korpusem, kolor nakrywki oraz nakrętki odpowiada kolorowi tuszu zawartego we wkładzie, Kolor niebieski - Szt. 850
19 Długopis żelowy ze skuwką z wymiennym wkładem żelowym, Kolor niebieski - Szt. 250
20 Długopis żelowy ze skuwką z wymiennym wkładem żelowym, Kolor czarny - Szt. 180
21 Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 24 kartek - Szt. 55
22 Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 39 kartek - Szt. 12
23 Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 100 kartek - Szt. 5
24 Dziennik korespondencyjny twarda oprawa A4 - Szt. 20
25 Etykieta samoprzylepna 210x297mm, A4 op.100szt. - Op. 77
26 Etykieta samoprzylepna 105x57mm, A4 op.100szt. - Op. 30
27 Etykieta samoprzylepna 105x70mm, A4 op.100szt. - Op. 8
28 Etykieta samoprzylepna 210 x 148 mm, A4 op.100szt. - Op. 10
29 Flamaster-pisak biurowy: Opakowanie zawiera 4 kolory (zielony, niebieski, czerwony, czarny) - Op. 15
30 Folia do bindowania A4/100, przeźroczysta - Op. 4
31 Folia do laminowania A-3, W opakowaniu 100szt. - Op. 5
32 Folia do laminowania A-4, W opakowaniu 100szt. - Op. 14
33 Grzbiet plastikowy do bindowania A4 - 12,5 mm, kolor czarny, opakowanie 100szt. - Op. 2
34 Gumka do wycierania ołówka, niebrudząca w ruchomej kartonowej osłonie - Szt. 155
35 Gumki recepturki 60mm op. 1kg m- Kg 2
36 Grafity do ołówka 0,5mm/ HB /12 szt. w op. - Op. 35
37 Identyfikator z klipsem, wykonany z przezroczystego, sztywnego tworzywa, klips i agrafka - Szt. 23
38 Kalkulator biurowy - Szt. 60
39 Karton ozdobny kolor diamentowa biel, gładki metalizowany dwustronnie do kolorowych drukarek laserowych. Opakowanie 20 arkuszy A4 - Op. 3
40 Karton ozdobny kolor złoty, gładki metalizowany dwustronnie do kolorowych drukarek laserowych. Opakowanie 20 arkuszy A4 - Op. 4
41 Klej w sztyfcie min. 15g - Szt. 243
42 Klipy do papieru 12 szt. w op./19 mm - Op. 170
43 Klipy do papieru 12 szt. w op./25 mm - Op. 220
44 Klipy do papieru 12 szt. w op./32mm - Op. 175
45 Klipy do papieru 12 szt. w op./41mm - Op. 105
46 Klipy do papieru 12 szt. w op./51mm - Op. 105
47 Klips archiwizacyjny plastikowy, op. 100 szt. - Op. 120
48 Kołonotatnik A5 - Szt. 50
49 Kołonotatnik A4 - Szt. 50
50 Koperty na płyty DVD - Szt. 2000
51 Koperta C-4 /250 biała samoklejąca z paskiem - Op. 30
52 Koperta C-5 /500 biała samoklejąca z paskiem - Op. 18
53 Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, samoklejąca z paskiem, kolor biały - Szt. 50
54 Korektor w piórze - Szt. 150
55 Kostka biurowa - Szt. 310
56 Koszulka poszerzana na katalogi lub dużą ilość dokumentów A4, Op. 10 szt. - Op. 19
57 Koszulki na dokumenty format A4,krystaliczne, pakowane po 100 szt - Op. 130
58 Linijka 20cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu - Szt. 100
59 Linijka 50cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu - Szt. 30
60 Marker do opisywania płyt CD podwójny, Kolor czarny - Szt. 70
61 Marker permanentny, do pisania po każdej powierzchni: metal szkło, plastik, guma, drewno, kolor czarny - Szt. 70
62 Marker permanentny, do pisania po każdej powierzchni: metal szkło, plastik, guma, drewno, kolor czerwony - Szt. 20
63 Marker permanentny, do pisania po każdej powierzchni: metal szkło, plastik, guma, drewno, kolor zielony - Szt. 20
64 Marker permanentny, do pisania po każdej powierzchni :metal szkło, plastik, guma, drewno, kolor niebieski - Szt. 20
65 Naboje atramentowe pasujące do pióra Faber-Castell - długie Kolor niebieski. op. 5 szt - Op. 10
66 Naboje atramentowe długie pasujące do pióra Parker. Kolor niebieski. Op 5szt. - Op. 15
67 Nożyczki biurowe, 21cm - Szt. 170
68 Nóż do kopert - Szt. 2
69 Okładka do bindowania jednostronnie kolorowe, błyszczące, format A4, op.100 szt., różne kolory - Op. 4
70 Ołówek automatyczny, gumowy uchwyt, gumka do ścierania, grubość grafitu 0,5 mm - Szt. 120
71 Ołówek HB z gumką, grafit odporny na złamania - Szt. 160
72 Płyta DVD+R - Szt. 2000
73 Papier pakowy szary 70g o wymiarach min 105x126 – kg 2
74 Pudło do archiwizacji A4 wykonany z bezkwasowej tektury falistej, przeznaczony do archiwizacji dokumentów - Szt. 80
75 Półki plastikowe na dokumenty A4 - Szt. 220
76 Podstawa pod stopy, trwała i mocna konstrukcja, regulowane: wysokość (min. 2 pozycje) oraz kąt nachylenia - Szt. 5
77 Przekładki kartonowe 1/3 A4, wykonane z grubego kartonu, opakowanie 100 szt. różne kolory - Op. 18
78 Przekładki kolorowe PP A4, w komplecie 10 przekładek, uniwersalna perforacja pasująca do każdego segregatora -Op. 35
79 Przybornik biurowy z jeżem, min. 8 przegródek, np. miejsce na karteczki, na art. piśmienne, na linijkę, i inne art. biurowe - Szt. 65
80 Przybornik kostka z wkładem - Nieklejone, kartki w pudełku, kolor biały, stabilny pojemnik wykonany z przezroczystego tworzywa - Szt. 50
81 Rozszywasz uniwersalny - Szt. 110
82 Segregator format A-4 , 50mm, w różnych kolorach - Szt. 500
83 Segregator format A-4 , 75mm, w różnych kolorach - Szt. 500
84 Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4 - Szt. 2600
85 Skorowidz w twardej laminowanej oprawie A-4 - Szt. 20
86 Skorowidz w twardej laminowanej oprawie A-5 - Szt. 1
87 Sznurek bawełniany, grubość 2mm, motek 500g - Szt. 45
88 Tablica flipchart o wymiarach 70 × 100 cm, zintegrowana półka na artykuły piszące - Szt. 4
89 Tablica korkowa w drewnianej ramie, w komplecie elementy mocujące i pinezki, możliwość zawieszenia tablicy w pionie i poziomie. Wymiary 120x80cm - Szt. 10
90 Tablica korkowa w drewnianej ramie, w komplecie elementy mocujące i pinezki, możliwość zawieszenia tablicy w pionie i poziomie. Wymiary 80x60cm - Szt. 14
91 Taśma bawełniana 5mm do archiwizacji. Skład 100% bawełny, kolor biały, 100 mb. - Szt. 10
92 Taśma dwustronna, wymiary min. 50mmx25m - Szt. 65
93 Taśma klejąca przezroczysta, wymiary min. 18mmx30m - Szt. 300
94 Taśma pakowa, brązowa, wymiary min.48mmx50m - Szt. 115
95 Teczka akt osobowych A4 - Szt. 200
96 Teczka do podpisu, A4/20 przegródek, które ułatwiają segregowanie dokumentów, specjalne otwory w przegródkach - Szt. 30
97 Teczka wiązana biała min.250g/m² A4 - Szt. 15500
98 Teczka wiązana, z materiałów bezkwasowych, mieszcząca dokumenty formatu A4,karton biały-pH>7,5, gramatura 240g./m2, tasiemki do wiązania teczek wykonane z naturalnych włókien np. bawełnianych. - Szt. 1600
99 Teczka z gumką A4, szerokość grzbietu 20 mm - Szt. 24
100 Teczka z gumką A4 , szerokość grzbietu 40 mm - Szt. 54
101 Teczka z gumką, A4 kolorowa, różne kolory - Szt. 700
102 Temperówka metalowa pojedyncza , posiada hartowane nierdzewne ostrza – Szt. 40
103 Tusz do pieczątek , wodny, kolor czerwony - Szt. 39
104 Olej do niszczarek - Szt. 16
105 Wąsy do skoroszytów(mechanizm skoroszytowy), z metalowymi wąsami i listwą pokrywającą z polipropylenu op. 25szt. - Op. 153
106 Wkład do długopisów z poz. 12 kolor niebieski - Szt. 190
107 Wkład do długopisów z poz.13 kolor niebieski - Szt. 100
108 Wkład do długopisów żelowych z poz 19. Kolor niebieski - Szt. 60
109 Zakładki indeksujące, opakowanie 4 jaskrawe kolory x 50szt. Rozmiar 20x50mm - Szt. 520
110 Zakreślacz fluorescencyjny, Różne kolory; żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski - Szt. 650
111 Zestaw trzech wysuwanych szufladek ażurowych (siatkowych) na dokumenty w formacie A4. Wykonany z metalu powlekanego czarnym lakierem – Kpl 32
112 Zszywacz biurowy, wyposażony w ogranicznik głębokości zszywania, i magazynek na zszywki, pasują zszywki 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15, 23/17, 23/20, 23/23 zszywa jednorazowo min. 200 kartek - Szt. 29
113 Zszywacz biurowy metalowy. Zszywanie zamknięte, otwarte. Wyposażony w poręczny, zintegrowany rozszywacz. Zszywa jednorazowo zszywkami 24/6, 26/6 minimum 25 kartek - Szt. 80
114 Zszywki 24/ 6, opakowanie 1000szt. miedziane - Op. 343
115 Zwilżacz do palców - Szt. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

22900000-9 - Różne druki

30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 85606,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibach zamawiającego, mieszczących się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego papieru do drukarek,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1 Papier 160 g biały, A4/250 arkuszy w ryzie, do kopiarek i drukarek biurowych, białość CIE min.168+-2 – Ryz 5
2 Papier 200g biały, A4/250 arkuszy w ryzie, do kopiarek i drukarek biurowych, białość CIE min.168+-2 – Ryz 5
3 Papier 280g biały satynowy, A4/150 arkuszy w ryzie, do kopiarek i drukarek biurowych – Ryz 10
4 Papier 80 g A4/500 arkuszy w ryzie- do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, kolor kość słoniowa – Ryz 5.
5 Papier ksero 80g biały,A4/500 arkuszy w ryzie , do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, białość 161 CIE+-3 - Ryz 3850

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Wartość części: 75547,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibach zamawiającego, mieszczących się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego maszyn biurowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik
nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1 Niszczarka - Szt. 12
2 Bindownica - Szt. 1
3 Gilotyna biurowa - Szt. 2
4 Laminator biurowy - Szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 31048,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83520,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93360,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83520,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret Plus Leszek Ozioro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561029760

7.3.3) Ulica: Chałubińskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-619

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83520,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65375,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74396,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65375,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Artpis Paweł Ślusarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590309096

7.3.3) Ulica: Podmiejska 15, Kostomłoty Pierwsze

7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65375,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29709,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32841,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29709,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret Plus Leszek Ozioro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561029760

7.3.3) Ulica: Chałubińskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-619

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29709,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.