Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165558/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00175100/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego specjalistycznego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych – śmieciarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dobrym Mieście z opcją wykupu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510913898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olsztyńska 19
1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896161598
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgk.dobremiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkdobremiasto.zakladkomunalny.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-281597ce-8cd8-4b30-be27-be9a6d13540f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego specjalistycznego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych – śmieciarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dobrym Mieście z opcją wykupu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-281597ce-8cd8-4b30-be27-be9a6d13540f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00161828/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa specjalistycznego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych – śmieciarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dobrym Mieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego specjalistycznego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych – śmieciarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dobrym Mieście z opcją wykupu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SWZ.
3. Warunki leasingu zamówienia:
1) Leasing operacyjny w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2) Okres leasingu – 59 miesięcy.
3) Opłata wstępna: 10% wartości netto pojazdu + VAT.
4) 59 równych rat leasingowych płatnych na podstawie faktur VAT na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
5) Zmienne oprocentowanie (możliwość zmiany wysokości raty w całym okresie trwania umowy).
6) Wartość wykupu – 10% wartości netto pojazdu + VAT.
7) Leasing operacyjny w walucie: PLN.
8) Po wykupie nastąpi przeniesienie własności rzeczy z leasingodawcy na leasingobiorcę pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
9) Ubezpieczenie pojazdu ponosi Zamawiający (płatne raz w roku) Zamawiający zawrze umowę ubezpieczeniową z wybranym przez siebie zakładem ubezpieczeń.
10) Opłata wstępna i inne wydatki związane z użytkowaniem pojazdu są kosztem uzyskania korzystającego.
11) Podatek VAT naliczany jest od każdej raty leasingowej i podlega obliczaniu przez korzystającego.
12) Nie przewiduje się żadnych dodatkowych kosztów.
13) Termin płatności faktury do 14 dni.
14) Rejestracja i wszelkie z tym związane sprawy pozostają po stronie Wykonawcy.
15) Zamawiający pokrywa koszty przerejestrowania pojazdu zgodnie z powszechnie obowiązującymi opłatami administracyjnymi.
16) Wszelkie inne koszty związane z obsługą leasingu powinny znaleźć się w oferowanej cenie pojazdu.
17) Pozostałe warunki leasingu regulowane będą w oparciu o zapisy Umowy leasingu oraz Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być one mniej korzystne niż określone w dokumentach niniejszego postępowania.
18) Płatność za dostarczony pojazd, zgodnie z harmonogramem płatności opłaty wstępnej oraz rat leasingowych.
4. Wymagane okresy gwarancji podwozia oraz zabudowy – co najmniej 18 miesięcy.
5. Dostawca w okresie gwarancji zapewni przeglądy obsługi technicznej dla zabudowy (tj. gwarancyjne) bez części eksploatacyjnych, zgodnie z warunkami gwarancji producenta na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny.
6. Przeglądy gwarancyjne zabudowy powinny odbywać się w siedzibie Zamawiającego.
7. Dostawca zapewni szkolenie obsługi dla pracowników Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101608,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101608,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101608,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ekocel sp. z o.o. - dostawa, serwis, gwarancja, szkolenie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101608,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- Dostawa fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Dobre Miasto
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych.
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Budowa ulicy Pogodnej w Dobrym Mieście
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o. (II)"
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - śmieciarki o pojemności min. 16 m3 zabudowanej na podwoziu samochodu ciężarowego 2-osiowego o DMC 18 000 kg
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- Dostawa samochodu dostawczego do 18t z urządzeniem hakowym, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego (powtórzone)
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





