eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › ZP.272.1.16.2022 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych WSSE w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP.272.1.16.2022 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych WSSE w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-251

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.272.1.16.2022 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych WSSE w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094036a3-f79a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040486/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 materiały jednorazowego użytku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

wsse.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wsse.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Przetargowej Logintrade: https://wsse.logintrade.net/.
2. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej WSSE: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na stronie:
https://wsse.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi.wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: pdf.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości komunikacji w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ (nie dotyczy próbek).
6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania powiadomień i wiadomości przesyłanych przez Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: RODO), uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn; adres e-mail: wsse@wsse.olsztyn.pl; nr tel. 89/5248300; NIP: 739-00-10-642; REGON: 291807.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email: ewa.zielinska@sanepid.gov.pl oraz pod nr tel. 89/ 524 83 37.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), dalej ustawa „Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
- na podstawie art. 16 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 l

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – gaziki jałowe, leko saszetki. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/1. Wielkość: 51 opakowań i 2 rolki. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 25 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych (nie więcej niż 36 m-cy) dla poz. 1-3

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Ezy, głaszczki. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/2. Wielkość: 310 opakowań. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 25 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych (nie więcej niż 36 m-cy)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Lejki i filtry do badania Legionella w wodzie. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/3. Wielkość: 6 opakowań. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 37 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Igły, strzykawki. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/4. Wielkość: 24 opakowania. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 37 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych oprócz poz. 5

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Końcówki bez kołnierza do użycia z pipetami Eppendorf. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/5. Wielkość: 20opakowań. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 25 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych (nie więcej niż 36 m-cy)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Rękaw papierowo-foliowy do zgrzewarki, wskaźniki chemiczne. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/6. Wielkość: 10 opakowań i 2 rolki. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 25 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych (nie więcej niż 36 m-cy)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Pojemniki na odpady medyczne, do moczu, do kału, wata, gaza, lignina. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/7. Wielkość: 5200 sztuk, 57 opakowań i 30 rolek. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 37 m-cy w dniu stawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych dla poz. 3 i 4, termin ważności równy lud dłuższy niż 25 m-ęcy w dnu dostawy w pełnych miesiącach kalendarzowych dla poz. 5,6,7 (nie więcej niż 36 m-ęcy)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Płytki Petriego. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/8. Wielkość: 5 opakowań, 110 kartonów i 4 rolki. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 37 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych dla poz. 2 i 3

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Rękawice nitrylowe. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/9. Wielkość: 50 opakowań. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności równy lub dłuższy niż 25 m-cy w dniu dostawy, w pełnych miesiącach kalendarzowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 10 – Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych – Probówki z polipropylenu 7 ml okrągłodenne. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 1/10. Wielkość: 100 opakowań. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 1 - 10.
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w przypadku otrzymania dodatkowych środków.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
3. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 60 pkt (dla zadań: 1-9) lub x 100 pkt (dla zadania 10).
4. Ocena punktowa w kryterium „ Termin ważności” dokonana zostanie na podstawie wzoru: Zaoferowany termin ważności/maksymalny termin ważności x 40 pkt.(dla zadań 1-9)
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin ważności ” wynosi 40 punktów (zadania: 1-9).
Termin ważności dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9
24 miesiące – 0 pkt
25 miesięcy i więcej – 40 pkt
Termin ważności dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3)
36 miesięcy – 0 pkt
37 miesięcy i więcej – 40 pkt

Termin ważności wyznaczony dla zadań 1-9, w wymaganiach jakościowych jest minimalnym terminem ważności. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium termin ważności, w którym będzie punktował termin dłuższy niż wyznaczony. Zaproponowanie terminu ważności poniżej 24 miesięcy dla zadań 1 (dla poz. 1-3), 2, 5, 6, 7 (dla poz. 5-7), 9 i poniżej 36 miesięcy dla zadań 3, 4 (oprócz poz. 5), 7 (dla poz. 3 i 4), 8 (dla poz. 2-3) będzie niezgodny z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca składa aktualne na dzień składania oferty oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; Do oferty należy dołączyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 3.
Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: 1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy; 2) ustawowej zmian stawek podatku VAT bądź akcyz; 3) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy; 4) konieczności zastąpienia produktu produktem równoważnym (tj. o parametrach co najmniej wymienionych w SWZ) za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, w sytuacji zaprzestania lub czasowego wstrzymania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż produkt równoważny jest tej samej lub wyższej jakości. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zaprzestanie lub czasowe wstrzymanie produkcji produktu objętego umową przez producenta

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: wsse.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.