eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej Funduszy Europejskich dla Mazowsza



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej Funduszy Europejskich dla Mazowsza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 542 20 00

1.5.8.) Numer faksu: (22) 698 31 44/57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.oledzka@mazowia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej Funduszy Europejskich dla Mazowsza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9846756-f9b0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002282/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu prezentującej efekty wdrażania RPO WM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143626/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP/WIPFE/U-332-27/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 510630,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu ze środków Funduszy Europejskich dla Mazowsza. Kampania ma mieć zarówno charakter promocyjny, ma prezentować dobre praktyki oraz propagować ideę wspólnoty jaką jest Unia Europejska, ale również informacyjny na temat nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej na lata 2021-2027, jej głównych celów strategicznych i najważniejszych obszarów finansowania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania kampanii zgodnie z założeniami przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „OPZ”) w tym do:
a. opracowania, zaprojektowania i produkcji materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kampanii zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
b. przeprowadzenie kampanii w Internecie i w social mediach, na profilach Zamawiającego, w tym emisji bannerów reklamowych i instastories na Instagramie – część VI OPZ,
c. produkcji i emisji spotu radiowego 30 sekund w stacjach radiowych – część VII OPZ,
d. produkcji i publikacji 3 insertów dodawanych do tygodnika – część VIII OPZ,
e. produkcji i ekspozycji reklam outdoorowych: plakaty w ramkach i metroboardy – część IX.A. OPZ,
f. przeprowadzenie kampanii tranzytowej – część IX.B. OPZ,
g. wdrożenia strategii mediowej i koncepcji kreatywnej Kampanii przedstawionych przez Zamawiającego w OPZ oraz Koncepcji zaproponowanych działań przedstawionej w Ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do Umowy, jak również opracowania w porozumieniu z Zamawiającym media planu, uwzględniającego założenia przedstawione OPZ oraz w Ofercie Wykonawcy,
h. zakupu mediów, emisji/publikacji materiałów w poszczególnych mediach oraz bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych,
i. opracowania harmonogramu prac dla wszystkich działań prowadzonych w trakcie realizacji Kampanii od dnia podpisania umowy do jej zakończenia,
j. opracowania wszystkich wymaganych elementów identyfikacji wizualnej Kampanii na podstawie koncepcji kreatywnej opracowanej przez Wykonawcę uwzględniającej uwagi i poprawki przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy
k. przekazywania wszystkich raportów wymaganych w OPZ oraz przekazania raportu końcowego podsumowującego realizację kampanii (z uwzględnieniem informacji o stopniu zrealizowania wszystkich wymaganych wskaźników), przekazania na nośnikach elektronicznych wszystkich utworów wyprodukowanych w ramach kampanii oraz przekazania majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych i praw zależnych do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji
l. bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych,
- przy czym terminy emisji poszczególnych części składowych kampanii, o których mowa wyżej, będą ustalane na bieżąco z Wykonawcą zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614277,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614277,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614277,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja reklamowa dsk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222637580

7.3.3) Ulica: Bielawska 6/3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-511

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakup mediów w Internecie oraz obsługa kanałów social media ( CliCkad interactiv, 38CC)

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614277,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.