eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PorąbkaTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMUNALNEGO W CZAŃCU UL. ZAGŁĘBOCZE 9 WRAZ Z MONTAŻEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMUNALNEGO W CZAŃCU
UL. ZAGŁĘBOCZE 9 WRAZ Z MONTAŻEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Porąbka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Porąbka

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8272836

1.5.8.) Numer faksu: 33 8272800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.porabka.pl/5507/dokument/30500

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMUNALNEGO W CZAŃCU
UL. ZAGŁĘBOCZE 9 WRAZ Z MONTAŻEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48259987-118c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001711/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku sportowego i przedszkola w Czańcu przy ul. Zagłębocze 9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1415627,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku komunalnego zlokalizowanego w Czańcu przy ul. Zagłębocze 9, polegającej na dociepleniu ścian zewnętrznych i dachu wraz z wymianą części okien i drzwi, modernizacji kotłowni wraz z instalacjami centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej; montażu instalacji fotowoltaicznych, wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniach wewnątrz budynku, a także montażu instalacji monitoringu wizyjnego. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, ściany z betonu, tynk silikonowo-silikatowy baranek 1,5 styropian gr. 12 cm, styropian grafitowy 0.031 [W/9mK)] kolor tynku do określenia przez zamawiającego na etapie wykonawczym po wyborze producenta tynku - wg dokumentacji RAL 7038 - 1369 m2. 2) Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropapy gr. 20 cm – styropapa na styropianie grafitowym 0.031 [W/(mK)]- 991,98 m2. 3) Instalacja fotowoltaiczna 17 kWp – 50 szt modułów fotowoltaicznych o mocy min. 340Wp każdy. 4) Instalacja fotowoltaiczna 20,4 kWp – 60 szt modułów fotowoltaicznych o mocy min. 340Wp każdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Na realizację przedmiotu zamówienia zamawiający zamierzał przeznaczyć maksymalnie kwotę w wysokości 1.668.980,03 zł brutto, ustalając, że szacunkowa wartość zamówienia powinna wynieść około 1 741 222,21 zł brutto (wartość kosztorysu inwestorskiego). W postępowaniu złożono pięć ofert, spośród których tylko jedna w wysokości 1 551 508,81 zł brutto mieściła się w granicach kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta jednak podlega odrzuceniu (podstawa prawna i faktyczna odrzucenia poniżej). Natomiast pozostałe cztery oferty przekraczają aktualne możliwości budżetowe zamawiającego. Dlatego zachodzi konieczność unieważnienia prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1877861,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2072473,11 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.