eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziemianyPrzebudowa systemu grzewczego w budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu z zastosowaniem gruntowej pompy ciep³a oraz instalacji fotowoltaicznej



Og³oszenie z dnia 2022-06-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa systemu grzewczego w budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu z zastosowaniem gruntowej pompy ciep³a oraz instalacji fotowoltaicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIEMIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675132

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 8 Marca 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dziemiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-425

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dziemiany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.dziemiany.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu grzewczego w budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu z zastosowaniem gruntowej pompy ciep³a oraz instalacji fotowoltaicznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-706be845-e707-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00230883

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039316/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Modernizacja ¼ród³a ciep³a w budynku ¶wietlicy wiejskiej w Kaliszu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.dziemiany.pl/379.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem miniPortalu pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej: ug@dziemiany.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 15.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
15.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
15.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
15.4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.15.5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
15.6. Wykonawca sk³ada ofertê (wraz z za³±czonymi do niej dokumentami) za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu. UWAGA!Pobrany klucz publiczny nie mo¿e zostaæ zmieniony - aby prawid³owo zaszyfrowaæ ofertê nale¿y u¿yæ kluza w formacie pobranym z miniPortalu.KOMUNIKACJA ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWCAMI W ZAKRESIE SK£ADANIA INNYCH NI¯ OFERTY (I ZA£¡CZANE DO NICH DOKUMENTY) DOKUMENTÓW, O¦WIADCZEÑ, WNIOSKÓW, ZAWIADOMIEÑ I INFORMACJI
15.7. W niniejszym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie sk³adania (przekazywania) wszelkich dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ i informacji innych, ni¿ OFERTA (czyli m.in. wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ, dokumentów wadialnych, wszystkich wezwañ Zamawiaj±cego na etapie badania ofert, wszelkich uzupe³nieñ, wyja¶nieñ, dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê na wezwania Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert, zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowaniu) odbywa siê drog± elektroniczn± za pomoc± poczty elektronicznej (adres e-mail: sekretariat@dziemiany.pl)
15.8.Przedmiotowe inne ni¿ OFERA dokumenty, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje mo¿na przekazywaæ równie¿ za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal ("Formularz do komunikacji").

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Dziemiany, ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, tel. 58 688 00 02, e-mail: ug@dziemiany.pl,reprezentowana przez Wójta Gminy Dziemiany.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych p. Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ pod adresem e-mail:pukaczewski@hotmail.com, tel.: 606 384 413.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Przebudowa systemu grzewczego w budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu z zastosowaniem gruntowej pompy ciep³a oraz instalacji fotowoltaicznej".
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.74 ustawy Pzp.
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz umów o dofinansowanie.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.
8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.cd. w pkt 3.16)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zosta³a zawarta w rozdziale XXVI SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa systemu grzewczego w budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu z zastosowaniem gruntowej pompy ciep³a oraz instalacji fotowoltaicznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnieñ i wykonanie nastêpuj±cych elementów systemu grzewczego:
 zakup i monta¿ gruntowej pompy ciep³a o mocy 28 kW
 zakup i monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,4 kWp
 wymianê grzejników dostosowanych do nowego ¼ród³a ciep³a w ca³ym obiekcie
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmuj±ca:
 program funkcjonalno-u¿ytkowy przedsiêwziêcia pn.: Przebudowa systemu grzewczego w budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu
 audyt energetyczny budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu
 projekt budowalny dot. budowy budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71321200-6 - Us³ugi projektowania systemów grzewczych

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
- nie podlegaj± wykluczeniu;
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie precyzuje niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie precyzuje niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie precyzuje niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia;
1.4.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli minimum:
a) dwie roboty budowlano-instalacyjne obejmuj±ce instalacjê gruntowej pompy ciep³a w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o znamionowej mocy cieplnej minimum 15 kW ka¿da;
b) dwie roboty budowlano-instalacyjne obejmuj±ce wykonanie instalacji fotowoltaicznej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o mocy min 5 kWp ka¿da;
1.4.2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji przynajmniej jedn± osobê, która bêdzie uczestniczy³a w wykonywaniu zamówienia:
a) posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych ;
b) posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych ;
d) posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych ;
e) posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika robót geologicznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa ;
f) posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika ruchu zak³adu górniczego lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa ;
g) która posiada aktualny certyfikat instalatora OZE w zakresie monta¿u instalacji fotowoltaicznych, wydany przez UDT lub równowa¿ny ;
h) która posiada aktualny certyfikat instalatora OZE w zakresie monta¿u pomp ciep³a, wydany przez UDT lub równowa¿ny ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ);

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca do³±cza (je¿eli dotyczy): 1) pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê do wystêpowania w imieniu wykonawcy, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik nr 7 do SWZ); 3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 8 do SWZ); 4) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (za³±cznik nr 9 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 z³ (dwa tysi±ce z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, nr rachunku:
Bank Spó³dzielczy w Starogardzie Gd. o/ Lipusz; 29 8340 0001 0200 0185 2000 0008
z dopiskiem „Wadium ZP.271.7.2022
„Przebudowa systemu grzewczego w budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Kaliszu z zastosowaniem gruntowej pompy ciep³a oraz instalacji fotowoltaicznej”
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 10.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ umowy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci art. 454 oraz art. 455 Pzp. Oprócz przypadków, o których mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach, które zosta³y okre¶lone w pkt 28 wzoru umowy (za³±cznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-13

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.