Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00144880/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00166787/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00183484/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Toporzysko gmina Jordanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182687609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eea93d71-0fde-4efb-868f-5385e93b12e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Toporzysko gmina Jordanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea93d71-0fde-4efb-868f-5385e93b12e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039834/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Toporzysko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3053797,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Toporzysko gmina Jordanów” w ramach której zostaną wykonane min:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Toporzysko gmina Jordanów. Rozbudowa polega na powiększeniu istniejącej podziemnej hali technologicznej i wybudowaniu części nadziemnej oraz wyposażeniu stacji w linię technologiczną uzdatniania wody o wydajności 7 do 26 m3/h z pełną automatyką procesów technologicznych i możliwością ich zdalnego podglądu.
W ramach zadania zostaną zrealizowane:
1. Budynek technologiczny mieszczący linię technologiczną uzdatniania wody składającą się z:
- separatora lamelowego,
- filtra grawitacyjnego samopłuczącego do pracy ciągłej,
- lampy UV,
- instalacji dozowania koagulanta i flokulanta,
- instalacji dozowania podchlorynu sodu,
- generatora ClO2,
- sprężarek zapewniających ruch złoża w filtrze samopłuczącym,
- pomp i mieszaczy
- instalacji (pompowni) zawracania wód popłucznych z filtrów do separatora lamelowego,
- wyposażenia dyspozytorni
2. Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, w tym:
- kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki do projektowanego zbiornika szczelnego,
- kanalizacji technologicznej popłuczyn odprowadzającej popłuczyny do projektowanych osadników, a następnie do odbiornika
- zawracające wodę nadosadową do wody surowej,
- elektryczna, odgromowa, akpia oraz zasilania rezerwowego,
- osuszania i wentylacji
- wodociągowa
3. Zagospodarowanie terenu SUW:
- remont istniejącego i budowę nowego zjazdu z drogi gminnej
- utwardzenie terenu i wymiana ogrodzenia z bramami wjazdowymi
- wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy
- wykonanie schodów wejściowych na koronę zbiorników
4. Rozruch stacji zakończony uzyskaniem pozytywnego efektu rzeczowego tj. parametry wody po uzdatnieniu będą odpowiadały wymaganiom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, a mętności nie przekroczy wartości 0,5 NTU niezależnie od jakości wody surowej
i wydajności w zakresie od 7 do 26 m3/h.
5. Opracowanie instrukcji obsługi stacji i przyprowadzenie szkoleń pracowników obsługi.
Szczegółowy zakres zadania obejmuje:
A. Wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową, SWZ, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
B. Inne elementy i obowiązki Wykonawcy ujęte w cenie ofertowej wymagane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
a) informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć, na jakość robót lub termin zakończenia robót,
b) zapewnienie na własny koszt: transportu odpadów (w tym m.in. gruzu i materiałów z rozbiórki, nadmiaru ziemi, drzew z wycinki i innych) do miejsc ich wykorzystania i utylizacji, łącznie z kosztami ich utylizacji.
c) organizacja rad budowy – z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy – celem omówienia ewentualnych problemów związanych z realizacją zamówienia,
d) poinformowanie Zamawiającego w terminie min. 5 dni przed terminem rozpoczęcia prac o ewentualnych trudnościach w użytkowaniu SUW,
e) oznakowanie, zabezpieczenie niezbędnego terenu na czas prowadzenia robót,
f) utrzymane przejezdności drogi dojazdowej do SUW w okresie realizacji,
g) opracowanie instrukcji BIOZ jeżeli będzie wymagana,
h) naprawy wszelkich elementów zniszczonych podczas wykonywania robót budowlanych,
i) uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi lub nadziemnym i z ich właścicielami, uzyskanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dot. mediów) podpisanych przez przedstawicieli lub właścicieli sieci,
j) wykonywanie robót z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego,
k) zapewnienie niezbędnych nadzorów i odbiorów np. zakładu energetycznego i wodociągów itp. wraz z wszelkimi kosztami z tym związanymi,
l) wykonanie wszelkich niezbędnych badań, prób, pomiarów itp. wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp. zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
m) zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby, których kwalifikacje pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami, a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia oraz zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo,
n) prowadzenie dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów prawa,
o) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
p) sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej wraz ze schematem technologicznym powykonawczym oraz instrukcji obsługi stacji,
q) przekazanie dokumentacji technicznej sterowników, instrukcji obsługi paneli operatorskich oraz oprogramowań z możliwością edycji i dokonywania zmian
r) Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do zgłoszenia zakończenia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Suchej Beskidzkiej i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
s) wykonanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji, zgodnie z DTR oferowanych urządzeń, lecz nie rzadziej niż raz w roku, potwierdzonych protokołem, w tym przeglądu kompleksowego przed upływem ważności gwarancji przedmiotu umowy.
Pozostałe zapisy w SWZ:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość dostaw wody dla odbiorców.
Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w przedmiarach robót – załącznik nr 10 do SWZ, Dokumentacji projektowej – załącznik nr 11 do SWZ, Specyfikacji technicznej – złącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3564540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5095890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3564540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa i Instalacji ABT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152192680
7.3.3) Ulica: Bór 139
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty konstrukcyjno- budowlane
- zagospodarowanie terenu
- sieci międzyobiektowe
- instalacje sanitarne
- instalacje elektryczne i AKPiA
Nazwy (firmy) Podwykonawców nie są znane na etapie składania oferty.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I INSTALACJI ABT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I INSTALACJI ABT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3564540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JORDANÓW
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych
- Malowanie pomieszczeń w Biurach Powiatowych ARiMR z siedzibami w Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie i Pyrzycach oraz wymiana kotłów gazowych c.o. w Biurach Powiatowych w Złocieńcu i Nowogardzie
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.