eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku

1.3.) Oddział zamawiającego: OPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006214618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnisko@ops-nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jo.nisko.bip.gmina.pl/index.php?id=1022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9104d04-1546-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002990/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180564/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SFK.271.6.2.2021.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196182,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku (zwanej dalej DDP) na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa VII - IX RPO WP 2014 - 2020 realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku w ramach osi priorytetowej VIII Integracja społeczna, Nazwa działania - 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i
zdrowotnych.Usługi transportu (przewozu osób) mają być świadczone w okresie od dnia podpisania umowy do 30 września 2023 r.. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji usług. Uczestnikami DDP będą osoby starsze (w tym 22 kobiety powyżej 60 roku życia, 8 mężczyzn
powyżej 65 roku życia), mieszkające na terenie gminy i miasta Nisko. Uczestnikami są osoby, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki lub wsparcia. Usługa transportowa zakłada dowiezienie do placówki DDP oraz odwiezienie
uczestników do domu po zakończonych zajęciach. Zamawiający przewiduje objąć przewozem ok. 15 uczestników DDP w Nisku na trasie- ul. F. Chopina 31; 37-400 Nisko (DDP) - Nowosielec – Kończyce - Zarzecze – Racławice– Wolina - Nowa Wieś -Podwolina - Nisko (DDP) Przewidywana (szacunkowa) łączna
ilość kilometrów w okresie objętym umową, to ok. 54 495km. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku z frekwencją uczestników placówki, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie np. w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Dziennego Domu Pomocy w Nisku lub w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją pandemiczną. Nie osiągnięcie przez Wykonawcę maksymalnej liczby planowanych kilometrów nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby kilometrów. Świadczenie usług transportowych będzie się odbywało codziennie, tj. od poniedziałku do
piątku, w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach otwarcia placówki od 8.00 do 16.00. Przewiduje się dowóz w godz. 8.00 – 9.00, natomiast odwiezienie uczestników po zajęciach – w godz. 15.00 – 16.00. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, przewóz może się odbywać w innych godzinach, np. ze względu na różnorodne uroczystości organizowane w Dziennym Domu Pomocy dla seniorów w Nisku. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówki, np. z powodu lockdownu
spowodowanego pandemią lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował i będzie od niego niezależna. Wykonawca zapewni punktualność kierowcy.Wykonawca ma zapewnić uczestnikom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i komfortu podczas przewozu, tj. jak pomoc przez kierowcę osobom przewożonym przy wsiadaniu/wysiadaniu, zabezpieczeniu osób
poruszających się na wózkach inwalidzkich, itp. Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia Wykonawca musi posiadać pojazd/pojazdy do realizacji zamówienia, tj. w pełni sprawne, posiadające ważne badania diagnostyczne, zapewniające bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiające transport osób z niepełnosprawnością; pojazd/pojazdy powinny spełniać wymogi techniczne umożliwiające bezpieczne wejście i wyjście z niego osób z
niepełnosprawnością poruszających się m. in. na wózku inwalidzkim lub o kulach (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub platforma), posiadający umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu; pojazd powinien być odpowiednio oznakowany oraz muszą być zapewnione w nim odpowiednie warunki bhp i higieniczne. Pojazd do przewozu uczestników DDP musi posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę, która podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 pkt. 3 i 6 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jednocześnie oferta podlega odrzuceniu w związku z Rozdziałem X pkt. 1 ppkt. 6a SWZ, w którym mowa, że dokumenty lub oświadczenia, w tym oferta składane są w oryginale w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz w związku z Rozdziałem X pkt. 2 ppkt. 4 SWZ oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej i podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.).
Oferta złożona przez Firmę Usługi Transportowe – Przewóz Osób, Tomasz Wójtowicz, ul. Rzeszowska 33, 37 – 400 Nisko została jedynie zeskanowana bez opatrzenia jej odpowiednim podpisem. Z uwagi na to, że oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zachodzi podstawa do jej odrzucenia. Powyższe okoliczności stanowią, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 Pzp podstawę do odrzucenia oferty tego Wykonawcy.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245227,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.