eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWarsztaty u pracodawcy



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty u pracodawcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032/359-13-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty u pracodawcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb09455-f38a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143337/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.045.2021.UGS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 169200,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie część A, jest usługa szkoleniowa, polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów u pracodawcy; w celu zdobycia wiedzy i kompetencji uczestników w zakresie; Klasyczna analityka chemiczna w laboratorium. Minimalny zakres tematyczny został wskazany w załączniku nr 2 do SWZ-Opis przedmiotu zamówienia.
2) Liczba warsztatów i uczestników: każdy warsztat będzie przeprowadzany dla 2 grup studentów, liczących od 2 do 5 osób, po 30 godzin na każdą grupę. 1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut.
3)Termin realizacji zamówienia: do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.12.2022 r. , zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego.
4)Miejsce realizacji zamówienia: zapewnia Wykonawca: Warsztaty powinny odbywać się w firmach/ instytucjach, wskazanych przez Wykonawcę, działających w branży chemicznej lub pokrewnej (np. firmy wykonujące analizy chemiczne, firmy produkujące surowce chemiczne), dysponujących laboratoriami lub pracowniami badawczymi lub wprowadzające na rynek własne innowacyjne rozwiązania dla przemysłu w zakresie chemii, technologii chemicznej lub ekologii lub ochrony środowiska; Miejsce realizacji zamówienia, wskazane przez Wykonawcę musi być
zlokalizowane w promieniu 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, Katowice

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie część B, jest usługa szkoleniowa, polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów u pracodawcy; w celu zdobycia wiedzy i kompetencji uczestników w zakresie; Proces wytwarzania odczynników chemicznych na podstawie roztworów mianowanych.
Minimalny zakres tematyczny został wskazany w załączniku nr 2 do SWZ-Opis przedmiotu zamówienia.
2) Liczba warsztatów i uczestników: każdy warsztat będzie przeprowadzany dla 2 grup studentów, liczących od 2 do 5 osób, po 30 godzin na każdą grupę. 1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut.
3)Termin realizacji zamówienia: do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.12.2022 r. , zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego.
4)Miejsce realizacji zamówienia: zapewnia Wykonawca: Warsztaty powinny odbywać się w firmach/ instytucjach, wskazanych przez Wykonawcę, działających w branży chemicznej lub pokrewnej (np. firmy wykonujące analizy chemiczne, firmy produkujące surowce chemiczne), dysponujących laboratoriami lub pracowniami badawczymi lub wprowadzające na rynek własne innowacyjne rozwiązania dla przemysłu w zakresie chemii, technologii chemicznej lub ekologii lub ochrony środowiska; Miejsce realizacji zamówienia, wskazane przez Wykonawcę musi być
zlokalizowane w promieniu 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, Katowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie część C, jest usługa szkoleniowa, polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów u pracodawcy; w celu zdobycia wiedzy i kompetencji uczestników w zakresie; Badania fizyko-chemiczne olejów mineralnych. Minimalny zakres tematyczny został wskazany w załączniku nr 2 do SWZ-Opis przedmiotu zamówienia.
2) Liczba warsztatów i uczestników: każdy warsztat będzie przeprowadzany dla 2 grup studentów, liczących od 2 do 5 osób, po 30 godzin na każdą grupę. 1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut.
3)Termin realizacji zamówienia: do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.12.2022 r. , zgodnie z
harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego.
4)Miejsce realizacji zamówienia: zapewnia Wykonawca: Warsztaty powinny odbywać się w firmach/ instytucjach, wskazanych przez Wykonawcę, działających w branży chemicznej lub pokrewnej (np. firmy wykonujące analizy chemiczne, firmy produkujące surowce chemiczne), dysponujących laboratoriami lub pracowniami badawczymi lub wprowadzające na rynek własne innowacyjne rozwiązania dla przemysłu w zakresie chemii, technologii chemicznej lub ekologii lub ochrony środowiska; Miejsce realizacji zamówienia, wskazane przez Wykonawcę musi być
zlokalizowane w promieniu 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, Katowice

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie część D, jest usługa szkoleniowa, polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów u pracodawcy; w celu zdobycia wiedzy i kompetencji uczestników w zakresie; Zagrożenie toksykologiczne. Zasady pracy w laboratorium badawczym Minimalny zakres tematyczny został wskazany w załączniku nr 2 do SWZ-Opis przedmiotu zamówienia.
2) Liczba warsztatów i uczestników: każdy warsztat będzie przeprowadzany dla 2 grup studentów, liczących od 2 do 5 osób, po 30 godzin na każdą grupę. 1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut.
3)Termin realizacji zamówienia: do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 31.12.2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego.
4)Miejsce realizacji zamówienia: zapewnia Wykonawca: Warsztaty powinny odbywać się w firmach/ instytucjach, wskazanych przez Wykonawcę, działających w branży chemicznej lub pokrewnej (np. firmy wykonujące analizy chemiczne, firmy produkujące surowce chemiczne), dysponujących laboratoriami lub pracowniami badawczymi lub wprowadzające na rynek własne innowacyjne rozwiązania dla przemysłu w zakresie chemii, technologii chemicznej lub ekologii lub ochrony środowiska; Miejsce realizacji zamówienia, wskazane przez Wykonawcę musi być
zlokalizowane w promieniu 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, Katowice

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i-Petrol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342811532

7.3.3) Ulica: Kościuszki 227

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W zakresie części B wpłynęła jedna oferta Wykonawcy - Odczynniki Sp. z o.o. Sp.k. ul. Kościuszki 227, Katowice 40-600.
Oferta NR 3 została odrzucona na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy Pzp: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie innych dokumentów lub oświadczeń.
W oparciu o zapisy rozdz. VI ust. 4 pkt 2) SWZ) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymagał od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą właściwego odpisu z rejestru. Ponieważ Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, ani też nie wskazał danych umożliwiających dostęp do tego dokumentu, Zamawiający, w dn. 06.09.2021r. ( pismo nr l.dz. DZP.381.045.2021.UGS/10 570), wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI
ust. 4 pkt 2 SWZ tj. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W terminie wyznaczonym do złożenia dokumentu- tj. do dn. 14/09/2021r. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie
Zamawiającego i nie złożył ww. dokumentu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i-Petrol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342811532

7.3.3) Ulica: Kościuszki 227

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoke Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342906439

7.3.3) Ulica: Kościuszki 227

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.