eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaZimowe utrzymanie dróg



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.hajnowka.pl/przetargi-i-ogloszenia-2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ae6a34-24de-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003734/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200391/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na zimowe utrzymanie dróg będących
w zarządzie Gminy Miejskiej Hajnówka rozumiane jako akcja czynna, od 1 listopada 2021 r. do dnia 31
marca 2022 r., poprzez:
a) odśnieżanie ulic, chodników, przejść dla pieszych, ścieżek rowerowych, parkingów, zatok
przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej oraz miejsc, z których korzystają
osoby niepełnosprawne na całej długości i szerokości do uzyskania czystej nawierzchni,
b) usuwanie śliskości zimowej oraz gołoledzi poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi
(piasek) oraz rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa),
c) Wykonawca przy zimowym utrzymaniu dróg powinien zachować szczególną staranność przy
odśnieżaniu miejsc, z których korzystają osoby niepełnosprawne,
d) zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki, odsunięty śnieg należy pozostawić na
krawędzi krawężnika z jezdnią, ze szczególnym uwzględnieniem punktów newralgicznych jak
skrzyżowania dróg, przejścia dla pieszych, zatoki przystankowe,
e) należy usuwać tworzące się wałki śniegowe powstałe podczas odśnieżania ulic wzdłuż parkingów,
przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej do godz. 600 rano.
f) podczas odśnieżania należy zwrócić uwagę na nie niszczenie krawężników w drogach
i obrzeży trawnikowych na chodnikach oraz obiektów małej architektury,
g) pełnienia dyżurów całodobowych z gotowością sprzętu i transportu,
h) pozimowego sprzątania piasku pozostałego po zimowym utrzymaniu dróg,
i) wykonywania niezbędnych czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg przy użyciu sprzętu
wykonawcy,
j) zapewnienia zakupu i transportu materiałów niezbędnych przy usuwaniu śliskości i gołoledzi oraz
miejsca, w którym materiały te będą składowane,
k) wskazania numeru telefonu czynnego 24 godziny na dobę, pod który będzie można zgłaszać
ewentualne nieprawidłowości,
l) w przypadku wystąpienia gołoledzi, prace należy prowadzić w czasie opadów, aż do uzyskania stanu
nawierzchni chodnika gwarantującego bezpieczne poruszanie się pieszych i zakończyć w ciągu 2
godzin od ustania opadów. Łączna masa pojazdu wraz z całym osprzętem pracujących przy
utrzymaniu chodników, nie powinna przekraczać 3,5 tony.
m) każdorazowego powiadomienia telefonicznie lub mailowo Zamawiającego o rozpoczęciu akcji
czynnej.
5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 5 - 8 do SIWZ.
5.3 CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena jedynej oferty, jaka wpłynęła wynosi 9.800,00 zł. (stawka dobowa akcji czynnej), natomiast zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie kwotę 5.200,00 zł. (stawka dobowa akcji czynnej).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.