eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaZakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim w ramach programu PFRON



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim w ramach programu PFRON

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim w ramach programu PFRON

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e30b87eb-b4ee-4ec9-b05c-396d3d20b982

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005514/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim w ramach programu PFRON

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu – autobusu z windą przystosowanego do przewozu min. 2 osób na wózku inwalidzkim, realizowane w ramach zadania pn.: „Zakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim
w ramach programu PFRON”.
2. Wymagania podstawowe, parametry techniczne, użytkowe, eksploatacyjne i wyposażenie pojazdu objętego przedmiotem zamówienia:
2.1. Parametry nieokreślone w niniejszej specyfikacji muszą być zgodne z aktualnymi wymaganiami z zakresu bezpieczeństwa oraz przepisami o ruchu drogowym na terenie Polski i Unii Europejskiej;
2.2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1251);
2.3. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji na kompletny autobus i badanie techniczne potwierdzające jego przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych lub świadectwo homologacji na kompletny autobus potwierdzające jego przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2024, poz. 502 ze zm.) oraz posiadać znaki CE i deklaracje zgodności z obowiązującymi normami i przepisami;
2.4. Autobus musi posiadać aktualne zaświadczenie o przeprowadzeniu badania UDT na windę do obsługi osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
2.5. Pojazd fabrycznie nowy, nieużytkowany, niepowystawowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych;
2.6. Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie wyprodukowanym lub specjalistycznie zabudowanym autobusem kategorii M3;
2.7. Specyfikację techniczną oferowanego autobusu potwierdzającą wymagane przez zamawiającego parametry techniczne Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z ofertą zgodnie z Załącznikiem Nr 10. Badania techniczne oraz pozostałe dokumenty Wykonawca dostarcza wraz z pojazdem;
2.8. Rok produkcji – 2025;
2.9. Rodzaj nadwozia – autobus – ilość miejsc 22 + pilot (opiekun) + kierowca;
2.10. Długość – nie mniejsza niż 7,5 m, wysokość przedziału pasażerskiego – nie mniejsza niż 1,95m, szerokość pojazdu – nie mniejsza niż 2 m;
2.11. Kolor pojazdu – biały, szary lub srebrny;
2.12. Typ silnika – diesel z turbodoładowaniem;
2.13. Pojazd musi spełniać wymagania normy emisji spalin – EURO 6;
2.14. Pojemność silnika – nie mniejsza niż 2500 cm3 i nie większa niż 3000 cm3;
2.15. Moc silnika – nie mniejsza niż 190 KM; (Parametr dodatkowo punktowany)
2.16. Napęd na tylną oś z elektroniczną blokadą tylnego mostu;
2.17. Skrzynia biegów automatyczna;
2.18. Zawieszenie tylnej osi resor wielopiórowy;
2.19. Hamulce tarczowe wszystkich kół;
2.20. Tylne koła bliźniacze;
2.21. Autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich: ilość jednocześnie przewożonych osób (nie licząc kierowcy i opiekuna) – minimum 14 osób na fotelach pasażerskich i 2 osoby na wózkach inwalidzkich;
2.22. Drzwi główne stanowiące wejście do przedziału pasażerskiego usytuowane po prawej stronie fotela kierowcy, wyposażone w dwa wewnętrzne stopnie wejścia, poręcze ułatwiające komunikacje strona lewa i prawa, elektryczne sterowanie (otwieranie / zamykanie ) z miejsca pracy kierowcy i zewnętrzny elektrycznie wysuwany stopień;
2.23. Drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia 270 stopni umożliwiające wjazd osób na wózkach inwalidzkich;
2.24. Winda elektryczna zewnętrzna przeznaczona do obsługi osób niepełnosprawnych umieszczona z tyłu pojazdu, za tylnymi drzwiami w pionie, lub w podwoziu autobusu. Powierzchnia antypoślizgowa, urządzenie posiadające atest wraz z instrukcją w języku polskim;
2.25. Reflektory przednie wykonane w technologii LED (światła postojowe, drogowe, mijania);
2.26. Światła do jazdy dziennej;
2.27. Dachowe światła obrysowe;
2.28. Kierunkowskazy na dachu pojazdu z tyłu, pełniące zarazem funkcje świateł awaryjnych;
2.29. Reflektor Led umieszczony na dachu autobusu oświetlający pole działania windy;
2.30. Oświetlenie wewnętrzne przypodłogowe w obszarze przewożenia osób na wózkach inwalidzkich zapalane automatycznie po otwarciu drzwi tylnych dwuskrzydłowych;
2.31. Trzecie światło stop;
2.32. Światła przeciwmgielne przednie z funkcją doświetlania zakrętów;
2.33. Światło przeciwmgielne tylne;
2.34. Fartuchy przeciw błotne kół (tzw. chlapacze);
2.35. Podwójne, przyciemniane szyby boczne (prześwit szyby mierzony od środka w pionie 780 mm);
2.36. Pojazd na felgach stalowych wraz z oponami letnimi + dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi;
2.37. Rozmieszczenie siedzeń: dowolne z tym, że mocowanie do wózków inwalidzkich umieszczone z tyłu pojazdu wymagany demontaż foteli w celu przewozu osób na wózkach inwalidzkich bez użycia narzędzi;
2.38. Atestowane szyny do mocowania 2 wózków inwalidzkich;
2.39. Atestowane 2 komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich oraz zabezpieczające osoby niepełnosprawne na wózku;
2.40. Siedzenia pasażerów turystyczne uchylno-rozsuwane z regulacją oparcia wyposażone w zagłówki, składane podłokietniki od strony przejścia i 3 punktowe pasy bezpieczeństwa;
2.41. Tapicerka foteli materiałowa z bokami z eco-skóry- kolor do ustalenia z Zamawiającym;
2.42. Fotel pilota: składane siedzisko wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa (jeśli występuje konieczność jego montażu w kabinie kierowcy);
2.43. Fotel kierowcy komfortowy, z regulacją amortyzacji dostosowanej do jego wagi, wyposażony w regulację oparcia , wysokość siedziska i 3 punktowy pas bezpieczeństwa oraz regulowany podłokietnik;
2.44. Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach;
2.45. Ścianka działowa za fotelem kierowcy ze szkła hartowanego;
2.46. Dodatkowa barierka bezpieczeństwa przy wejściu do pojazdu;
2.47. Luk dachowy spełniający funkcję wyjścia awaryjnego;
2.48. Izolacja dźwiękowo- termiczna przedziału pasażerskiego;
2.49. Wyłożenie ścian i słupków tapicerką miękką – kolor do ustalenia z Zamawiającym;
2.50. Sufit wyłożony miękkim materiałem – kolor do ustalenia z Zamawiającym;
2.51. Podłogi wykonane z wysokiej jakości wykładzin, łatwe w utrzymaniu czystości;
2.52. Panele sterowania w półkach: klimatyzacja, głośnik, oświetlenie indywidualne nawiew klimatyzacji;
2.53. Centralne oświetlenie wnętrza dzień/noc, dodatkowe oświetlenie LED ze ściemniaczem na pokrętło;
2.54. Podświetlone stopnie wejściowe;
2.55. Komplet pokrowców na siedziska foteli tożsamy z ich ilością;
2.56. Dywaniki gumowe w przedziale kierowcy;
2.57. Ogrzewanie konwertorowe, lewa i prawa strona, elektroniczna regulacja;
2.58. Systemy bezpieczeństwa: ABS, ESP;
2.59. Podgrzewana szyba przednia;
2.60. Akumulator o zwiększonej pojemności minimum 110 Ah;
2.61. Wspomaganie układu kierowniczego;
2.62. Pełnowymiarowe koło zapasowe umieszczone na zewnątrz pojazdu;
2.63. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne;
2.64. Poduszka powietrzna kierowcy;
2.65. Elektrycznie opuszczane szyby w kabinie kierowcy;
2.66. Tempomat;
2.67. Webasto ogrzewanie niezależne od pracy silnika o mocy minimum 4 KW zamontowane w podwoziu autobusu wyposażone w kolektor rozprowadzający ogrzane podetrze w sposób równomierny (minimum 5 wylotów ogrzanego powietrza) z programatorem czasu pracy i regulacją temperatury;
2.68. Czujniki parkowania z przodu pojazdu;
2.69. Immobiliser;
2.70. Autoalarm;
2.71. Centralny zamek – sterowany pilotem;
2.72. Kamera cofania zintegrowana z trzecią lampą STOP;
2.73. Podgląd z kamer na monitorze przed kierowcą;
2.74. Młotek bezpieczeństwa do szyb i pasów 3 sztuki;
2.75. Lewarek + klucz do kół;
2.76. Pojazd musi być wyposażony w gaśnicę, apteczkę oraz trójkąt ostrzegawczy;
2.77. Główny wyłącznik mocy przed fotelem kierowcy – do całości oświetlenia wnętrza.
2.78. Komputer pokładowy;
2.79. Radio 2DIN z możliwością komunikacji z telefonem (system android);
2.80. Mikrofon chowany w desce rozdzielczej;
2.81. Tachograf cyfrowy z legalizacją i kalibracją;
2.82. Zegar cyfrowy;
2.83. Półki na bagaż po lewej i prawej stronie;
2.84. Klimatyzacja z układem nadmuchu na kabinę kierowcy;
2.85. Dodatkowa klimatyzacja dachowa z rozprowadzeniem dla każdego pasażera o mocy minimum 12 KW;
2.86. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu informujące o przewożeniu osób niepełnosprawnych oraz z logiem PFRON w formie naklejki magnetycznej odpornej na warunku atmosferyczne;
2.87. Gwarancje:
2.87.1. Gwarancja na podzespoły mechaniczne – co najmniej 24 miesiące (bez limitu kilometrów);
2.87.2. Gwarancja na perforację nadwozia – co najmniej 24 miesiące (bez limitu kilometrów);
2.87.3. Gwarancja na powłokę lakierniczą co najmniej 24 miesiące (bez limitu kilometrów);
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566415,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566415,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566415,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS – CENTER Tomasz Gad

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590886184

7.3.3) Ulica: Spokojna 12D

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566415,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.