eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPrzygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej. Produkcja i emisja 2 spotów radiowych, w ramach projektu pt. "AKTYWNI GOSPODARCZO - kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Maz.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej. Produkcja i emisja 2 spotów radiowych, w ramach projektu pt. „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Maz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej. Produkcja i emisja 2 spotów radiowych, w ramach projektu pt. „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Maz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c88f0d6-d5c4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej: Spot radiowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa II - Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 - Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 - Promocja gospodarcza regionu, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu numer: UDA- RPLD.02.02.02-10-0011/20.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171038/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.23.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30842,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej. Produkcja i emisja 2 spotów radiowych, w ramach projektu pt. „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa II - Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 - Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 - Promocja gospodarcza regionu, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu numer: UDA- RPLD.02.02.02-10-0011/20”.

2. Cel:

Celem zadania jest wypracowanie i promocja kompleksowej oferty promocji gospodarczej i inwestycyjnej ukierunkowanej m.in. na wzrost eksportu i zdobywania nowych rynków zbytu dla przedsiębiorstw z miasta Tomaszowa Mazowieckiego oraz nawiązywania przez nich współpracy międzynarodowej obejmującej opracowanie kompleksowych materiałów promocyjnych.

3. Wymagania:
1) Produkcja 2 spotów radiowych o długości min. 30 sekund każdy.
2) Ilość emisji każdego spotu – 42 razy, (przez dwa tygodnie 3 razy dziennie, od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10-18 rozłożone w ciągu całego dnia w różnych pasmach godzinowych).
3) Okres emisji każdego spotu – 14 dni.
4) Emisja spotów powinna odbywać się co najmniej w dwóch stacjach radiowych w tym jednej o zasięgu lokalnym i drugiej o zasięgu ogólnopolskim, w podziale: stacja radiowa
o zasięgu lokalnym (woj. łódzkie) – 21 emisji, stacja radiowa o zasięgu ogólnopolskim – 21 emisji.
5) Emisje w poszczególnych stacjach nie muszą odbywać się jednocześnie w tym samym czasie.
6) Spot będzie emitowany przynajmniej na dwa tygodnie przed planowanymi imprezami wystawienniczymi.
7) Zamawiający przekaże wykonawcy wszelkie informacje, jakie mają znaleźć się w spocie.
8) Spot zawierać powinien informacje czytane przez lektora z podkładem muzycznym:
a) informacje promujące projekt: nazwa beneficjenta, tytuł projektu, cel oraz z jakich środków dofinansowany,
b) informacje o organizowanym wydarzeniu: nazwa, data, miejsce.
9) Wykonawca prześle zamawiającemu do akceptacji ostateczny projektu spotu.
10) Wykonawca przedstawi harmonogram proponowanych emisji.
11) Emisje odbywać będą się w trakcie realizacji zadania, tj. w III kwartale 2022 r. i w III kwartale 2023 r. Dokładny termin zostanie uzgodniony w wykonawcą, gdy będzie znana data promowanych imprez wystawienniczych.
12) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przekazania zamawiającemu spotu
w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym.
13) Wykonawca dostarczy zamawiającemu wersję spotu możliwą do umieszczenia
w Internecie oraz na stronie internetowej zamawiającego.
14) Na mocy umowy wykonawca zobowiąże się przenieść na zamawiającego, z chwilą wydania nośników, na których utrwalono przedmiot umowy, autorskie prawa majątkowe do przedmiotu umowy na wszystkich polach eksploatacji.
15) Finalny materiał radiowy musi spełniać wymogi stacji radiowych działających na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
16) Materiał radiowy musi spełniać wymogi emisji w kampanii internetowej z należytym zachowaniem wysokiej jakości dźwięku.
17) Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92210000-6 - Usługi radiowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37515,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37515,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37515,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radio ON Krzysztof Zalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910177958

7.3.3) Ulica: ul. Oleska 97 G 303

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-222

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Polskie Radio 24 - zakres dot. emisji o zasięgu ogólnokrajowym
2. Meloradio Łódź - zakres dot. emisji o zasięgi lokalnym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37515,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.