Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:„Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT MEDYCYNY LOTNICZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010132188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 54/56
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-755
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wiml.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:„Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2814d47f-6939-4390-9a9a-a426d48f0f68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086837/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:„Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wiml.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiml.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/ZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: „Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym planowanej inwestycji zawiera załącznik nr I do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-11-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: został określony w rozdziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe Koordynatora Projektu (Przedstawiciela)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych).
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a. co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na kompleksowym pełnieniu funkcji inwestora zastępczego*, inżyniera kontraktu przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 2,5 mln zł brutto z czego jedna usługa dotyczyła budowy, przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej w trybie zaprojektuj i wybuduj;
b. co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu dokumentacji przetargowej niezbędnej do udzielenia zamówienia publicznego dotyczącego przygotowania oraz realizacji projektu na wybór Generalnego Wykonawcy w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych;
c. co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu wniosków IOWISZ w wyniku których uzyskano pozytywną Ocenę Celowości Inwestycji.
* Przez kompleksowe pełnienie funkcji inwestora zastępczego, inżyniera kontraktu rozumie się, iż w zakresie obowiązków Wykonawcy było co najmniej: nadzór nad inwestycją za pośrednictwem co najmniej trzech branżowych inspektorów nadzoru (branża budowlano-konstrukcyjna, elektryczna, sanitarna), koordynatora projektu oraz pomoc w rozliczenie umowy dotacyjnej z instytucją finansującą Inwestycją.
2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami:
a. Jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji Koordynatora Projektu (Przedstawiciela), posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, Przedstawiciela Inwestora Zastępczego lub równorzędnym w zakresie zarządzania kontraktami. W/w osoba w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, przez co najmniej 24 miesiące pełniła w/w funkcje, podczas realizacji zadania obejmującego przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 2,5 mln zł.
b. Jedną osobę pełniącą funkcję inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub równoważne, dopuszczalne jest wykazanie się równoważnymi uprawnieniami wystawionymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności w konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy, która w okresie ostatnich pięciu lat, przez okres minimum 12 miesięcy, pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.
c. Jedną osobę pełniącą funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub równoważne, dopuszczalne jest wykazanie się równoważnymi uprawnieniami wystawionymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót.
d. Jedną osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub równoważne, dopuszczalne jest wykazanie się równoważnymi uprawnieniami wystawionymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót.
UWAGA
- Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2025.418 ).
- Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
- Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023.334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzoną niewcześnie niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:
- wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 1 pkt 1) i 2) (art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) uPzp), dotyczącej prawomocnego skazania za określone przestępstwa,
- wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 1 pkt 4) (art. 108 ust. 1 pkt 4) uPzp), dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 1 pkt 5) (art. 108 ust. 1 pkt 5) uPzp), o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 2 (art. 109 ust. 1 pkt. 4) uPzp), sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług (wzór – załącznik nr 5 do SWZ), wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób (wzór - załącznik nr 6 do SWZ), dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przez wykaz osób rozumie się wykaz osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. VI ust. 1;
c) dokument potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż wskazanej w Rozdziale VI ust 1 lit. c) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://wiml.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012", przy ZSO Nr 8 ul. Na Błonie 15B w Krakowie, w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Projekt przebudowy ulicy Grottgera w Jastrzębiu-Zdroju
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wykonanie dokumentacji projek.-koszt. termomodernizacji budynków mieszk. zarządzanych przez ADM Sp. z o.o.,w tym podłączenia budynków do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z wykonaniem węzła cieplnego
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.