Og³oszenie z dnia 2021-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00255439/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA STO£ECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.policja.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c921e11c-2b3e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00230138
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00014146/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Nadzór inwestorski
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta Wykonawcy), odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platform±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
7. Za datê:
1) przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie Platformy poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
2) zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê klikniêcia przycisku Wy¶lij wiadomo¶æ po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
8. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert (udostêpniaj±c je na stronie internetowej prowadzonego postêpowania (Platformie), pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³ynie w terminie, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz przed³u¿enia terminu sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XVIII. Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Sto³eczny Policji;
2) nadzór nad prawid³owym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:
adres: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa;
adres e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na ¦wiadczenia us³ug nadzoru inwestorskiego,
nr ref.: WZP- 3720/21/238/IR;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-3720/21/238/IR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego, w podziale na cztery Zadania.
Zadanie nr 1 - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn. ”Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Jaktorowie (96-313), przy ul. Wojska Polskiego 11”;
2.. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do dokumentów zamówienia oraz Rozdzia³ XIX dokumentów zamówienia – odpowiednio do zadania.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6750,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
71631300-3 - Us³ugi technicznego nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego, w podziale na cztery Zadania. Zadanie nr 2 - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn. „Opracowanie dokumentacji budowlano–wykonawczej inwestycji/remontu – Rozbudowa i przebudowa Komisariatu Policji Warszawa Ursynów przy ul. Janowskiego 7 oraz wykonanie robót objêtych dokumentacj±.”
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do dokumentów zamówienia oraz Rozdzia³ XIX dokumentów zamówienia– odpowiednio do zadania.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7696,92 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
71631300-3 - Us³ugi technicznego nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego, w podziale na cztery Zadania.Zadanie nr 3 – Pe³nienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji „Centralna Sk³adnica Uzbrojenia KSP w Starej Wsi – modernizacja punktu przestrzeliwania broni – II etap”,
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do dokumentów zamówienia oraz Rozdzia³ XIX dokumentów zamówienia – odpowiednio do zadania.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16822,51 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
71631300-3 - Us³ugi technicznego nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego, w podziale na cztery Zadania. Zadanie nr 4 – Pe³nienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji „Przebudowa i rozbudowa Policyjnej Izby Dziecka KSP wykonan± zgodnie z wielobran¿ow± ekspertyz± techniczno-budowlan± przy ul. Wi¶niowej 44 w Warszawie”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do dokumentów zamówienia oraz Rozdzia³ XIX dokumentów zamówienia – odpowiednio do zadania.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30487,80 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
71631300-3 - Us³ugi technicznego nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 Ustawy dotycz±cych:1) w zakresie zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenia) Wykonawcy:
Zadanie nr 1 – nr 4:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ min. 1 us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacj± robót budowalnych (bran¿y elektrycznej) polegaj±cych na budowie/przebudowie/rozbudowie lub remoncie budynku w zakres, których wchodzi³a bran¿a: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych dla obiektów u¿yteczno¶ci publicznej.
Za us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu nadzoru nad realizacj± zadania, Zamawiaj±cy uzna us³ugê polegaj±c± na zarz±dzaniu, pe³nieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego. Jako wykonanie us³ugi nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do podpisania Protoko³u koñcowego odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu lub zakoñczenia realizacji umowy na ¶wiadczenia us³ug nadzoru je¿eli zakoñczenie realizacji umowy nast±pi³o wcze¶niej ni¿ podpisanie koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ w niniejszej SWZ u¿yto sformu³owania:
- budowa, roboty budowlane przebudowa/rozbudowa/remont – pojêcia to nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.),
- obiekt u¿yteczno¶ci publicznej – pojêcie to nale¿y rozmieæ zgodnie z definicj± zawart± w Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t. j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z pó¼n. zm.).
2) w zakresie zdolno¶ci technicznej (potencja³ techniczny, osoby skierowane do realizacji zamówienia itp.): W celu zapewnienia w³a¶ciwej realizacji zamówienia Wykonawca musi wykazaæ siê, ¿e dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
a) Zadanie nr 1: min. 1 osob± - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu co najmniej 1 obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 200 m2.
b) Zadanie nr 2: min. 1 osob± - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu co najmniej 1 obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 1500 m2.
c) Zadanie nr 3: min. 1 osob± - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu co najmniej 1 obiekt u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 200 m2.
d) Zadanie nr 4: min. 1 osob± - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu co najmniej 1 obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 200 m2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu wykonanych us³ug (Wzór za³±cznik nr 6 do SWZ), us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2) Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia (Wzór za³±cznik nr 7 do SWZ) w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:1) stawki podatku VAT od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Inspektora Nadzoru, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocze¶nie Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalno¶ci zmiany cen za wykonanie us³ugi,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. 2020.1342 t.j.)
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy.
2. Dopuszcza siê Waloryzacjê wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy:
1) Mo¿liwo¶æ waloryzacji wynagrodzenia Zamawiaj±cy dopuszcza po up³yniêciu 11 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
2) Waloryzacja mo¿e jednak wyst±piæ wy³±cznie w sytuacji zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy Robót w danej bran¿y, której us³uga nadzoru dotyczy.
3) Waloryzacja wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie zostanie poddana wysoko¶æ wynagrodzenia za wykonanie Robót Budowlanych w wysoko¶ci powy¿ej 10%, zostanie obliczona w oparciu o wska¼niki zawarte w aktualnym zeszycie SEKOCENBUD w odniesieniu do nowej warto¶ci robót z danej bran¿y, której us³uga nadzoru dotyczy.
4) Wykonawca lub Zamawiaj±cy, zg³osi chêæ waloryzacji wynagrodzenia w formie pisemnej oraz przedstawi szczegó³ow± kalkulacjê aby poprzeæ podstawy do waloryzacji (dotyczy Zadanie nr 3 i 4).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do oferty nale¿y do³±czyæ wype³niony i podpisany Wzór-za³±cznik nr 8 do dokumentów zamówienia – do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciê¿arowego z adaptacj± na cele wywrotki"
- Wyposa¿enie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzêt do prowadzenia do¶wiadczeñ
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postêpowania: 25/WNP-000014)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsiêwziêcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych ¼róde³ energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Us³uga In¿yniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego ko¶cio³a Mennonitów na cele dzia³alno¶ci Cappelli Gedanensis"
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacj± zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowo¶ci Pobo³owice"
- Pe³nienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadañ realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównowa¿onego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pe³nienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacj± zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyñskiego w G³-zach oraz budowa ¶cie¿ki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





