Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00137306/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
- 2021/BZP 00141934/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-09
- 2021/BZP 00144819/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI ZAWODOWYCH SZKÓŁ POWIATOWYCH (SPRZĘT DYDAKTYCZNY I URZĄDZENIA KOMPUTEROWE)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚREDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 2
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713968919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-sredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-sredzki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI ZAWODOWYCH SZKÓŁ POWIATOWYCH (SPRZĘT DYDAKTYCZNY I URZĄDZENIA KOMPUTEROWE)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1640c834-f5b2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Powiat Średzki kształci zawodowo i profesjonalnie" dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPOWD 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137306/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPO.272.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215278,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRACOWNIA KOMUNIKACJI W JĘZYKU OBCYM (J.ANGIELSKI): zawiera m.in. centralną jednostkę systemu, panel przyłączeniowy uczniowski, monitor dotykowy, program do zarządzania klasopracownią, oprogramowanie do cyfrowego nagrywania rozmów uczniów, wzmacniacz, głośnik, stolik, biurko4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRACOWNIA KOMUNIKACJI W JĘZYKU OBCYM (J.NIEMIECKI) zawiera m.in. :centralną jednostkę systemu, panel przyłączeniowy uczniowski, monitor dotykowy, program do zarządzania klasopracownią, oprogramowanie do cyfrowego nagrywania rozmów uczniów, wzmacniacz, głośnik, stolik, biurko
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT KOMPUTEROWY DLA PRACOWNI PZS NR 1 - zawiera : drukarki laserowe kolor ze skanerem i kopiarką A4 ( 5 szt.) z tonerami, komputer stacjonarny ( 1 szt.) i komputery przenośne ( 4 szt.) z oprogramowaniem biurowym, komputery wyposażone w urządzenia peryferyjne ( 21 szt.) , ekrany projekcyjne ( 4 szt.), projektory multimedialne ( 4 szt.), tablice interaktywne ( 2 szt.), urządzenia do oznaczania i identyfikowania ładunków ( 6 szt.), drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych (6 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 136417,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT KOMPUTEROWY DLA PRACOWNI PZS NR 2. Zawiera m.in. : drukarka 3D ( 1 szt.) , filamenty do druku ( 8 szt.) , Licencje oprogramowania do projektowania i obróbki grafiki rastrowej (Adobe Photoshop w wersji minimum CS6 lub wyższej - lub równoważne) subskrypcja na 4 lata (11 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 46341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w postepowaniu dla danej części podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21709,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71209,62 PLN
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji
- DOSTAWA MINIKOPARKI Z PRZYCZEPĄ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA POMP DO WODY ZANIECZYSZCZONEJ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





