eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dywity › Poprawa warunków ekomobliności w MOF Olsztyn - Zadanie nr 2 Gmina Dywity - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa warunków ekomobliności w MOF Olsztyn – Zadanie nr 2 Gmina Dywity – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dywity

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska, 32

1.5.2.) Miejscowość: Dywity

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-001

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugdywity.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków ekomobliności w MOF Olsztyn – Zadanie nr 2 Gmina Dywity – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf70f79f-df51-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046649/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż 12 sztuk waiat przystankowych oraz 4 sztuk wait rowerowych ze stojakami na 5 rowerów z samoobsługową stacją napraw rowerów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest realizowane zgodnie z umową Nr: RPWM.04.04.01-28-0001/22-00 z dnia 30.11.2022 Nr projektu: RPWM.04.04.01-28-0001/22 Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego Oś Priorytetowa 4 – „Efektywność energetyczna” Działanie 4.4 – „Zrównoważony transport miejski” Poddziałanie 4.4.1 – „Ekomobilny MOF – (ZIT Olsztyn)”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa i montaż 10 wiat przystankowych wykonanych z profili stalowych zamkniętych, ocynkowanych, malowanych proszkowo (kolor wg palety barw RAL -7042). Konstrukcja nośna spawana, ściany wypełnione szkłem hartowanym bezpiecznym o grubości 6 mm. Konstrukcja dachu wypełniona poliwęglanem komorowym bezbarwnym o grubości 6 mm.
Wiata do posadowiona w gruncie na stopach fundamentowych – betonowych 30 x 30 x 100 cm.
Wymiary wiaty – szerokość boku wiaty od minimalnie 130 cm do maksymalnie 150 cm.
Długość tylnej ściany wiaty od minimalnie 280 cm do maksymalnie 300 cm. Tylna ściana musi składać się z 3 odrębnych paneli. Szerokość dachu minimalnie 150 cm maksymalnie 170 cm. Wysokość wiaty 250 cm.
Siedzisko drewniane na długości całej wiaty. - dostawa i montaż 2 wiat przystankowych wykonanych z prostokątnych lub
kwadratowych profili stalowych zamkniętych, ocynkowanych, malowanych proszkowo
(kolor wg palety barw RAL -7042). Konstrukcja nośna spawana, ściany wypełnione
szkłem hartowanym bezpiecznym o grubości 6 mm. Konstrukcja dachu wypełniona
poliwęglanem komorowym bezbarwnym o grubości 6 mm.
Wiata posadowiona w gruncie na stopach fundamentowych – betonowych 30 x 30 x 100 cm.
Wymiary wiaty – szerokość boku wiaty od minimalnie 30 cm do maksymalnie 40 cm, szerokość dachu maksymalnie 120 cm.
Długość tylnej ściany wiaty od minimalnie 280 cm do maksymalnie 300 cm. Tylna ściana musi składać się z 3 odrębnych paneli. Wysokość wiaty 250 cm.
Siedzisko drewniane na długości całej wiaty.

Montaż w wymienionych poniżej miejscach obejmuje demontaż kostki brukowej,
wykonanie stóp fundamentowych, posadowienie wiaty, ponowne ułożenie kostki brukowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

45213300-6 - Obiekty budowlane związane z transportem

4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż 4 wiat rowerowych wraz z wyposażeniem w stację naprawy rowerów
i stojak na rowery.
Wiaty
Wiaty winny być wykonane z prostokątnych lub kwadratowych profili stalowych zamkniętych, ocynkowanych, malowanych proszkowo (kolor wg palety barw RAL - 7042). Konstrukcja nośna spawana, ściany. Wypełnienie 3 ścian deskami struganymi o grubości 25 mm, ułożonymi ażurowo i przykręcanymi do płaskownika dospawanego do słupka stalowego. Konstrukcja dachu wypełniona poliwęglanem komorowym bezbarwnym o grubości 8 mm. Dach prosty jednopłaszczyznowy.
Wymiary wiaty 200 cm x 210 cm , wysokość wiaty 230 cm.
Przy montażu wiaty rowerowej konieczne będzie wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania posadzki pod wiaty (w 3 lokalizacjach, tj. w miejscowościach: Nowe Włóki, Sętal, Gady) z kostki brukowej grubości 8 cm, o wymiarach 300 x 400 cm okolonej krawężnikami. Posadzka pod wiatą na podsypce cementowo – piaskowej 1:4, grubości 3 cm i zagęszczonym mechanicznie pisakiem grubości 25 cm.
W przypadku jednej wiaty (w miejscowości Tuławki) należy ją zamontować na istniejącej platformie wykonanej z kostki brukowej, którą należy zdemontować i po posadowieniu wiaty ułożyć ponownie.
Projekt wiaty na rowery jest załącznikiem do zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 i nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112100-9 - Wiaty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.5.5.) Wartość części: 45200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOTECHNIKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003466845

7.3.3) Ulica: BIERAWKA 2A

7.3.4) Miejscowość: PILCHOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 44-145

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY SOPEL Sławomir Sobczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090006188

7.3.3) Ulica: Akacjowa 3

7.3.4) Miejscowość: Lipniki

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.