eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin C › Zakup ciągnika z podajnikiem w ramach projektu "Budowa przeciwpożarowego systemu łączności radiowej wraz z mobilnym systemem wykrywania pożarów".



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika z podajnikiem w ramach projektu "Budowa przeciwpożarowego systemu łączności radiowej wraz z mobilnym systemem wykrywania pożarów".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145916637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tetmajera 38

1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (022) 722 60 01, 722 60 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kampinoski-pn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a84443f-bf67-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika z podajnikiem w ramach projektu "Budowa przeciwpożarowego systemu łączności radiowej wraz z mobilnym systemem wykrywania pożarów".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a84443f-bf67-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398373,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 1 sztuki ciągnika rolniczego wyposażonego w ładowacz czołowy według szczegółowego opisu zamieszczonego poniżej:
a) Ciągnik musi spełniać następujące wymagania minimalne:
Wymagania techniczne :
 ciągnik rolniczy, fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku oraz musi być po przeglądzie technicznym;
 ciągnik musi posiadać świadectwo homologacji potwierdzające spełnianie warunków technicznych przewidzianych przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla pojazdów poruszających się na drogach publicznych,
 ciągnik nie może nosić śladów eksploatacji i nie może być wcześniej rejestrowany;
 rok produkcji 2023 lub 2024;
 fabryczny immobiliser,
 przebieg technologiczny do 10 mth;
 masa całkowita (wraz z płynami eksploatacyjnymi): min. 4 500 kg;
 pojemność skokowa silnika : min. 4 000 cm3;
 moc silnika : min. 110 KM;
 rodzaj silnika : wysokoprężny, 4-cylindrowy;
 norma emisji spalin : min. Stage V
 rodzaj paliwa : olej napędowy
 skrzynia biegów : min. 24 biegi do przodu i 24 do tyłu
 napęd na 4 koła, stały lub dołączany;
 blokada mechanizmu różnicowego;
 wspomaganie układu kierowniczego ;
 prędkość maksymalna : min. 40 km/h;
 promień skrętu : max. 4,40 m;
 regulowany rozstaw kół tylnych, możliwością osiągniecia rozstawu mierzonego od środka opony na poziomie 150 – 160 cm (ok. 110 cm od wewnętrznych krawędzi opony );
 automatyczny zaczep do przyczep;
 instalacja hamulcowa do przyczep : pneumatyczna jedno – i dwuobwodowa;
 układ hydrauliczny z pompą o wydatku min. 100 l/min; rozdzielacze hydrauliki z tyłu i przodu min. po 2 pary (4 szt.), gniazda z szybkozłączami;
 tylny wałek (WOM) o prędkości 540/1000 obr./min.
 podnośnik trójpunktowy TUZ,
 przedni obciążnik,
 kabina operatora ciągnika: 2-osobowa, wyposażona w ogrzewanie, wentylację oraz klimatyzację; fotel kierowcy z amortyzacją i pasem bezpieczeństwa; światła robocze min. 6 szt; możliwość sterowania oprzyrządowaniem zewnętrznym z kabiny operatora; drzwi kabiny zamykane na klucz;
Wymagania dodatkowe :
 gwarancja pełna na wszystkie elementy ciągnika min. 24 miesiące,
 odległość do ASO max. 50 km od miejsca stałego garażowania ciągnika tj. miejscowości 05-084 Leszno;
Wyposażenie dodatkowe :
 ładowacz czołowy o udźwigu min. 1 650 kg z mocowaniem Euro, przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem;
 łyżka wielofunkcyjna tzw. „4w1” - przenoszenie ładunku, wyładunek przez dno, zgarnianie i równanie lemieszem przy otwartej łyżce, chwytanie, o szerokości min. 2,05m,

b) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
 dostarczenia na koszt własny do siedziby KPN 1 sztuki ciągnika spełniającego co najmniej wymagania minimalne;
 przekazania Zamawiającemu 2 kompletów kluczy oraz pełną dokumentację w języku polskim w szczególności: książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne dokumenty niezbędne do rejestracji ciągników.
2. Odbiór i dostawa zamówienia
a) Odbiór końcowy polega na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania dostawy. Odbioru końcowego dostawy dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca dostawę dokona jej oceny jakościowej na podstawie opisu Przedmiotu zamówienia oraz oceny wizualnej.
b) Odbiór końcowy zostanie potwierdzony spisaniem protokołu odbioru przez członków komisji.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Termin płatności: 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT;
b) Nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, zapłaty za dostawy częściowe jeżeli będą realizowane są możliwe wyłącznie po uzgodnieniu z zamawiającym i uzyskaniu jego akceptacji;
c) Forma zapłaty – przelew;
d) Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na adres: ul. Polna 37, 05-084 Leszno (Gospodarstwo Szkółkarskie KPN), na koszt Wykonawcy;
e) Data i godzina dostawy zostanie ustalona z Zamawiającym nie później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wanicki Serwis Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442111882

7.3.3) Ulica: ul. Myślenicka 19

7.3.4) Miejscowość: Mogilany

7.3.5) Kod pocztowy: 32-031

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.