eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeRemonty cząstkowe nawierzchni dróg oraz ciągów pieszych na terenie Miasta



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg oraz ciągów pieszych na terenie Miasta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,119806,0c24fac46cfaaa12b7450fde11a57f5d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg oraz ciągów pieszych na terenie Miasta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb170a06-b810-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg oraz ciągów pieszych na terenie Miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129012

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2023.IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na remontach cząstkowych nawierzchni dróg oraz ciągów pieszych na terenie Miasta Zabrze .
W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
• wykonywanie wszystkich niezbędnych zabiegów technicznych dla utrzymania dobrego stanu technicznego dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, szlaków rowerowych,
• doraźna i docelowa likwidacja zagrożeń występujących na drogach wewnętrznych, ciągach pieszych, szlakach rowerowych,
• zabezpieczenie zgłoszonych uszkodzeń (np. ubytków w nawierzchniach dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, szlakach rowerowych) zagrażających bezpieczeństwu publicznemu nastąpi do 24 godziny od otrzymania zgłoszenia aż do momentu wykonania ich naprawy ,
• typowe roboty przewidziane do wykonania zamówienia zostały opisane w Tabeli Cen Jednostkowych – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
• Opis robót został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót ( STWIOR), Ogólnej charakterystyce robót, Mapie poglądowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13994,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26180,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13994,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Utrzymania Zieleni i Robót Drogowych „AGROBRUK” Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271924174

7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia podana w Sekcji IV pkt 4.3) dotyczy zamówienia podstawowego, wartość całości zamówienia wynosi: 630081.30 PLN, w tym zamówienia podobne: 200000.00 PLN.

Wartość umowy podana w Sekcji VIII pkt 8.2) to wysokość kwoty, do wysokości której Zamawiający będzie realizował zamówienie według rzeczywistych potrzeb. Wykonanie zamówienia nastąpi według cen jednostkowych z Tabeli cen jednostkowych, których łączna suma wynosi: Cena ofertowa brutto: 13.994.88 PLN.

Termin wykonania zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia, w zależności od tego która z przesłanek wystąpi jako pierwsza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.