Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173210/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00317750/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostęp do systemu weryfikacji autentyczności leków MedTracS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawki 2B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rars.ezamawiajacy.pl/pn/RARS/demand/203423/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostęp do systemu weryfikacji autentyczności leków MedTracS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2b29d2-3423-469a-a83f-706a751472f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095933/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługi dostępu do Systemu weryfikacji autentyczności leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPzp.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie usługi dostępu do Systemu weryfikacji autentyczności leków w zakresie weryfikacji i wycofywania niepowtarzalnych identyfikatorów opakowań produktów leczniczych (System MedTracS), zgodnie z Rozporządzeniem Delegowanym UE 2016/161 lub rozwiązania równoważnego zwanego dalej „Systemem” spełniającego wymagania Zamawiającego zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy;
2) Przedłużenie gwarancji oraz świadczenie usług serwisowych dla mobilnego komputera skanującego Zebra MC330 będącego w posiadaniu Zamawiającego, na okres trwania niniejszej umowy.
2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Uzasadnienie braku dokonania podziału zamówienia na części:
zamówienie ma jednolity charakter, co powoduje brak możliwości podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych, ponieważ zarówno świadczenie usług dostępu do Systemu jaki i przedłużenie gwarancji oraz świadczenie usług serwisowych stanowią nierozerwalną czynność - nie ma możliwości rozdzielenia tych usług i wykonania ich przez różne podmioty, gdyż zachodzi między nimi pełna zależność i nierozerwalność
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, to znaczy oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w SWZ.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania katalogów elektronicznych.
12. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48516000-8 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych;
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacje, opracowywanie oprogramowania, internetowe i wsparcia.
13. Zamawiający nie przewiduje składania wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
14. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ustawy) - nie dotyczy.
15. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.
16. W sprawach nieuregulowanych niniejszą SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48516000-8 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199127,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199127,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199127,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMA SYSTEMS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312678206
7.3.3) Ulica: Ul. Zwycięstwa 14
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199127,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Rozbudowa systemu NAC
- Dostawa, wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługi: wsparcia, analityczne i rozwojowe dotyczące automatyzacji procesów w UCK z wykorzystaniem posiadanej platformy
- Usługi z zakresu opieki administracyjnej nad systemem informatycznym oraz wsparcie dla Zamawiającego w zakresie cyberbezpieczeństwa (niebędące usługą SOC)
- Zakup oprogramowania specjalistycznego do symulacji prowadzenia przedsiębiorstwa wraz z bezterminową licencją dla Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.