eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceAsysta techniczna systemu EWID 2007



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Asysta techniczna systemu EWID 2007

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 238 55 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asysta techniczna systemu EWID 2007

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c56a785f-81be-4520-ac60-bb6c3fc429a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Asysta techniczna systemu EWID 2007

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 1 w powiązaniu z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia przy zastosowaniu trybu z wolnej reki, jeżeli zachodzą okoliczności związane z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Wspólnicy firmy GEOMATYKA - KRAKÓW S.C. są współwłaścicielami autorskich praw majątkowych do korzystania z oprogramowania, rozporządzania nim na wszystkich polach eksploatacji oraz do pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307464,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot umowy obejmuje:
1) Bieżące zapewnienie sprawnego działania i eksploatacji bazy danych, polegające na:
a. usuwaniu uszkodzeń w bazie danych powstałych w wyniku nieprawidłowego działania infrastruktury informatycznej Urzędu lub innych czynników nienależących do Systemu,
b. przekształcaniu na wniosek Zamawiającego danych w Powiatowej bazie danych w celu ich dostosowania do obowiązujących przepisów prawnych rozporządzeń wykonawczych do ustawy PGiK (ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne) w przypadku, gdy podano w tych przepisach algorytmy przekształcenia lub Zamawiający opisał algorytm na podstawie swojej pisemnej interpretacji tych przepisów.
2) Utrzymanie gotowości do odtworzenia lub ponownej instalacji Oprogramowania i Powiatowej bazy danych z kopii bezpieczeństwa oraz odtworzenie lub ponowna instalacja Oprogramowania i Powiatowej bazy danych w przypadku awarii infrastruktury informatycznej Urzędu, w tym awarii serwera danych lub innych czynników nienależących do Systemu lecz objawiających się awarią systemu.
3) Świadczenie rozszerzonej gwarancji (serwisowanie) polegające na naprawianiu ukrytych błędów, oprogramowania, Hurtowni danych oraz Powiatowej bazy danych, które nie ujawniły się w okresie standardowej gwarancji, lub ujawniły się na serwerach Zamawiającego w infrastrukturze technicznej Urzędu w wyniku czynności wymienionych wyżej w pkt. 1) i 2).
4) Utrzymanie dostępu do internetowego serwisu zgłoszeniowego Mantis, który umożliwia zgłaszanie błędów oraz postulatów nowych funkcji usprawniających prace użytkowników.
5) Przyjmowanie i analiza postulatów rozwojowych zgłaszanych przez Zamawiającego i kierowanie do realizacji wybranych postulatów ściśle związanych z dedykowanym przeznaczeniem Systemu, niesprzecznych z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi rozporządzeń wykonawczych do ustawy PGiK (ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), niesprzecznych z dobrymi praktykami w przedmiotowej dziedzinie wiedzy i niesprzecznych z planami rozwojowymi Oprogramowania.
6) Prace serwisowe będą wykonywane zdalnie z wykorzystaniem bezpiecznych łączy i z użyciem technologii VPN w godzinach pracy Urzędu pod warunkiem, że nie będą kolidowały z bieżącymi zadaniami Zamawiającego. W przypadku, gdy prace te będą wymagały wyłączenia systemu lub w inny istotny sposób naruszą bieżącą pracę Zamawiającego, Wykonawca będzie mógł je wykonywać po godzinach pracy Urzędu.
7) Wykonawca na czas trwania umowy udostępni Zamawiającemu „elektroniczny rejestr konserwacji systemu” (Mantis), w którym upoważnieni pracownicy Zamawiającego mogą rejestrować zauważone usterki lub nieprawidłowości działania systemu oraz zgłaszać potrzeby i sugestie. Awarie systemu muszą być również zgłaszane mailowo.
8) Utrzymanie oprogramowania w zgodności z aktualnymi przepisami prawnymi ustawy PGiK (ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne) rozporządzeń wykonawczych do ustawy PGiK, wykonawca ma obowiązek wykonać w terminie:
a. 1 dnia roboczego przed datą wejścia przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
b. 28 dni kalendarzowych od daty ogłoszenia przepisu, dla którego nie ustalono vacatio legis,
c. innym terminie, ustalonym w drodze negocjacji z Zamawiającym w przypadku dużej ilości zmian przepisów prawnych jednocześnie. Przez dużą część przepisów prawnych strony rozumieją ponad 25% ilości artykułów lub paragrafów ustawy PGiK (ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne) lub któregokolwiek rozporządzenia wykonawczego do tej ustawy bezpośrednio wpływające na realizację przedmiotu niniejszej umowy.
9) Usuwanie uszkodzeń w bazie danych powstałych w wyniku nieprawidłowego działania infrastruktury Urzędu lub innych czynników nienależących do systemu. Prace te Wykonawca ma obowiązek wykonać w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia uszkodzenia, w przypadku gdy dotyczą pojedynczych rekordów danych w ilości nie większej niż 10, w przeciwnym przypadku strony uznają uszkodzenie jako awarię systemu.
10) W przypadku wystąpienia awarii systemu uniemożliwiającej pracę Urzędu, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej usuwania w następnym dniu od daty zgłoszenia i usunąć awarię niezwłocznie lecz nie dłużej niż 2 dni od daty zgłoszenia. Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia haseł dostępu do bazy danych oraz wszystkich pomieszczeń, w których działa system, przez cały czas usuwania awarii. Jeżeli w/w awaria systemu tylko utrudnia pracę Urzędu, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej usuwania w następnym dniu od daty zgłoszenia i usunąć awarię niezwłocznie lecz nie dłużej niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
11) Instalacja nowej wersji oprogramowania przez Wykonawcę będzie wymagać każdorazowo zgody Zamawiającego. Wykonawca przed instalacją nowej wersji udzieli informacji Zamawiającemu jakie zmiany w funkcjonalności oprogramowania zostaną wykonane i wdrożone.
12) Wykonawca jest zobowiązany do protokołowania zmian i modyfikacji wykonywanych w systemie na podstawie zgłoszeń Zamawiającego w elektronicznym systemie konserwacji systemu (Mantis), a Zamawiający ma prawo wglądu do informacji na temat zmian wykonanych w Systemie w wyniku zgłoszeń innych użytkowników Systemu.
13) Zamawiający udzieli zezwolenia na zdalny dostęp VPN poprzez wykorzystanie złącza internetowego do serwera, na którym znajduje się baza danych EWID 2007. Dostęp wymaga każdorazowo zgody Naczelnika Wydziału Informatyki na wniosek Naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii lub Zastępcy Naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii.
14) Zamawiający przez cały czas trwania umowy ma prawo do zadania odnowienia posiadanych licencji w przypadku zmiany ich wersji głównych, a Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni roboczych od daty zadania, do ich wystawienia.
15) Zamawiający zapewni Wykonawcy techniczną możliwość zdalnego dostępu do serwera bazy danych, serwera aplikacji i serwera plików w celu wykonania usług, o których mowa w punktach poprzedzających. Zdalny dostęp będzie możliwy wyłącznie po zastosowaniu środków ochrony kryptograficznej (połączenia szyfrowane).
16) Zamawiający będzie mógł korzystać w czasie wykonywania umowy z internetowego komunikatora Mantis, w którym upoważnieni pracownicy Urzędu mogą rejestrować błędy niewpływające na normalna eksploatacje Systemu i zgłaszać postulaty rozwojowe, natomiast upoważnieni pracownicy Wykonawcy będą rejestrować naprawy oraz swoje uwagi i zmiany wprowadzone do Systemu.
17) Bieżące usługi konsultacyjne upoważnionym pracownikom Wydziału Geodezji i Kartografii, polegające na udzielaniu rozwiązań problemów związanych z bieżącą eksploatacją Systemu w drodze konsultacji telefonicznych. Usługi te będą realizowane w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 16.00.
18) W przypadku rozszerzenia oferty Wykonawcy o nowe funkcjonalności Systemu, przedstawi on Zamawiającemu ofertę rozbudowy Systemu o dodatkowe moduły, a w przypadku ich zakupu lub wdrożenia w lokalizacji Zamawiającego, udzieli licencji serwerowej i obejmie asystą techniczną na zasadach określonych w postanowieniach umowy w sprawie asysty technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOMATYKA-KRAKÓW S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792943630

7.3.3) Ulica: Mała Góra 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.